Ik vind het prima hoor als jij dat wilt. Met een baan lukt dat inderdaad nog wel.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja, ik heb gewoon een baan, mijn vriendin ook, maar ik zorg er wel altijd voor dat er vers brood is. ook met een druk gezin lijkt het me niet teveel moeite vers brood te halen.
ff een ritje naar school met de kinderen en op de terugweg even snel langs de winkel.
daarnaast zijn er supermarkten die ook gratis bezorgen als je daarom vraagt.
nou als ik mag kiezen tussen rosbief wat op een boterham ligt wat nog lekker warm is van de bakkersoven en waar het korstje nog lekker knapperig van is of een stuk klef diepvriesbrood dan weet ik het wel hoor.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:50 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Prima te doen, aangezien brood per definitie toch al niet lekker is, behalve als er 200 gram rosbief op ligt :d
Als je goed brood hebt dan is het vanuit de diepvries ook nog vers hoor.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nou als ik mag kiezen tussen rosbief wat op een boterham ligt wat nog lekker warm is van de bakkersoven en waar het korstje nog lekker knapperig van is of een stuk klef diepvriesbrood dan weet ik het wel hoor.
En niet als je haast hebt in de magnetronquote:Op maandag 9 februari 2009 10:55 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Als je goed brood hebt dan is het vanuit de diepvries ook nog vers hoor.
Je moet het wel goed invriezen en gewoon een paar minuutjes op kamertemperatuur laten ontdooien, dan is er niets mis mee.
2 volwassenen (inclusief rookwaren)quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:06 schreef Dirkh het volgende:
Voor hoeveel personen: 2
Welke winkel(s): AH/C1000/Lidl/groenteboer
Hoeveel euro's: 125 / 150 euro per week
Smaken die lekker? anders kan ik die ook eens halen.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:18 schreef Pyjama het volgende:
2 personen, 45-55 euro. Meer geld hebben we gewoon niet.
Vrijwel alles bij de Aldi, soms bij de Dekamarkt.
Edit: 2 katten en 2 gerbils meegerekend.
Mwa, vooral die gerbils zijn een beetje taai.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Smaken die lekker? anders kan ik die ook eens halen.
Dat is toch niet zo heel bijzonder?quote:Op maandag 9 februari 2009 18:37 schreef Gia het volgende:
Vandaag warm gegeten voor 1,25 per persoon.
Nee, de kuikenbouten waren in de aanbieding.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 00:17 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo heel bijzonder?![]()
Gooi er een hutspot voor 4 man tegenaan en je bent er al.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |