I'n not surprisedquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:27 schreef RedGuy het volgende:
Patje laat zo vaak zijn ster zien..
Ook in de kroeg.
idd en altijd wodka jus drinken !quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:27 schreef RedGuy het volgende:
Patje laat zo vaak zijn ster zien..
Ook in de kroeg.
dat weet ik ook niet, maar door zijn grote afwezigheid heeft die vast weer een paar 14 jarige meisjes in zijn kelder boxquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:19 schreef Qwea het volgende:
Maar ehm, ik ben even schieuwnierig, heeft patje een wippert? Of een vast iets?
Of niks?Ja, ik mag graag alles weten
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:20 schreef Rensjebree het volgende:
Rens & Rens says:
jij laat aan iedereen je ster zien
dr cox says:
hahahaha
dr cox says:
gehgeh alleen aan familie en zwagerin
Ik las op NHD dat er een an en eefje vermist zijn in DHquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:23 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
dat weet ik ook niet, maar door zijn grote afwezigheid heeft die vast weer een paar 14 jarige meisjes in zijn kelder box
dat bedoel ik, is even vragenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik las op NHD dat er wel een an en eefje vermist zijn in DH
gevonden !quote:Rens & Rens says:
ken jij an en eefje ?
dr cox says:
bekende namen
dr cox says:
waren die niet of vermiest
Rens & Rens says:
waar zijn ze ?
dr cox says:
gehgeh
Rens & Rens says:
dat weet je best
dr cox says:
in me kelder
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:26 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
dat bedoel ik, is eens even vragen
nee die kent hij niet !quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:31 schreef Qwea het volgende:dan zullen letitia en en natascha er ook wel zitten
[ afbeelding ]
quote:dr cox says:
zit jij alle vermiste kinderen site door te zoeken ofzo
moet je niet zo lopen kutten !quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:34 schreef Dagoduck het volgende:!!! Cola !!!
Maarja ...
wat is een ban irritant zeg
Zo zo, het duurde ff bij hemquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:34 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
nee die kent hij niet !
maar hij krijgt wel argwaan.
[..]
hebbie daan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:34 schreef Dagoduck het volgende:!!! Cola !!!
Maarja ...
dat is gewoon een landelijke reclame !quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo zo, het duurde ff bij hem![]()
Krijgen we trouwens een burgerking in DH? Ik zie overal billboards met reclame van de burgerking
ik krijg maar geen banquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:34 schreef Dagoduck het volgende:!!! Cola !!!
Maarja ...
ooh.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:36 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
dat is gewoon een landelijke reclame !
Ik zou een tubgirl posten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |