Echt BOEIEND als jij dat denkt hou het voor je, als die "pauper" jeugd dat mooi vindt/ "het willen dragen voor merk" laat ze het lekker kopen. hou het voor je alstjeblieftquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:49 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Die doen dat ook, ja. En nee, niemand vindt dat mooi. Geloof me.
Dat soort reclamezuilen worden over het algemeen gekocht door pauperjeugd die als voornaamste doel hebben het tonen dat zij kleding dragen met een 'merk'. En wat voor merk.!
Maar genoeg hier over.
A&F heeft ook mooie kleding, die niet is bedoeld als advertentie.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:58 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
Echt BOEIEND als jij dat denkt hou het voor je, als die "pauper" jeugd dat mooi vindt/ "het willen dragen voor merk" laat ze het lekker kopen. hou het voor je alstjeblieft
Eng he, kritiek op je kledij?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:58 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
Echt BOEIEND als jij dat denkt hou het voor je, als die "pauper" jeugd dat mooi vindt/ "het willen dragen voor merk" laat ze het lekker kopen. hou het voor je alstjeblieft
Ik denk dat het gewoon Fierce isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:43 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
hee allemaal,
even een vraagje namens mijn vriend (en ook een beetje van mij want ik heb er baat bij): hij vroeg zich af welke geurtje van A&F ze op die kleren spuiten in de winkel? Want alle kleren ruiken hetzelfde en hij vond dat een erg lekker geurtje (en bedacht dit natuurlijk pas toen hij terug in Nederland was ...)
Alvast bedankt!
Nee daar gaat het niet om ik kan er gewoon niet tegen als mensen hun smaak zo erg gaan doordrukkenquote:
Oh ja, inderdaad. Hoe durf ik het in mijn hoofd te halen om op een forum te zeggen wat ik ergens van vind? Stom zeg, dat ik me liet gaan en mijn mening niet voor me hield.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:58 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
Abercrombie wil ik nog wel een keer kopen waar t logo groot op staat aangezien het niet zo bekend is in Nederland, het is vrij uniek hier (alhoewel ik t steeds meer ziequote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:38 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Leuk, fungeren als reclamezuil voor A&F.
In godsnaam, wat bezielt sommige mensen?
Je ziet ze... Maar hoeveel handje vol? Ik werk op een school met zo'n 3000 leerlingen en denk dat ik er ongeveer 3 a 4 tot nu toe heb gezien met die kleding... Sowieso is het 100x unieker als G-star...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
Niet zo bekend.. vrij uniek. Grapjas, ik zie bij mij op school al meisjes in kleding van A&F lopen, ja op mijn school, in een klein dorpje.. dus niet zo bekend en vrij uniek....
Die heb je voor je vakantie wel binnen. Al doen ze in het weekend nooit zo veel heb ik het ideequote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:41 schreef Bulletino het volgende:
Ik heb en vraagje; Ik heb afgelopen nacht ongeveer 14 kleding stukken besteld. Maar het enige probleem is! ik ga volgende week zaterdag op vakantie maar hoelang duurt het voor dat je de spullen daadwerkelijk in huis heb?
Bedankt alvast
Iemand die in een A&F winkel werkt schreef eens op een forum dat de meeste klanten 20 t/m 35 jaar oud zijn, aangezien zij nou éénmaal meer te besteden hebben.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:27 schreef Enchanter het volgende:
Ik zie hier in Amsterdam , als mensen het al aan hebben , meestal eind 20ers , begin 30ers ermee lopen.
Jeugd hier loopt alleen met G-star en Diesel en bontkragen natuurlijk
Mwha in het weekend doen ze niet zoveel... Denk dat je morgen ochtend wel een mailtje hebt dat het wordt verzondenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:59 schreef Bulletino het volgende:
Hmm. Afgelopen vrijdag besteld online, maar nog steeds staat de status: in Process.
Ik weet naast mezelf op school (1500 leerlingen) maar 1 iemand die ook wel eens in A&F rondloopt, verder echt nooit iemand.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
Niet zo bekend.. vrij uniek. Grapjas, ik zie bij mij op school al meisjes in kleding van A&F lopen, ja op mijn school, in een klein dorpje.. dus niet zo bekend en vrij uniek....
Laatste keer heb ik op vrijdag besteld en had ik het op maandag al binnen.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:04 schreef Bulletino het volgende:
Hoelang duurt het dan meestal voordat het in Nederland is? ik heb er echt geen ervaring mee, beetje dom van me om en week voor de vakantie te bestellen:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |