Dat zou dan weleens aan de fit kunnen liggen.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:37 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Het verrotte van abercrombie is dat de maat zelfs per shirt verschilt. Ik heb een L die zit als gegoten, maar ook een L die een stuk te lang is.
Ik vind dat de meisjesmaten erg klein vallen. In Nederland heb ik maat 36/38 en ik bestel van de meeste dingen M bij A&F. Alleen van de joggingbroeken is S ook goed, die vallen niet klein.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:37 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Het verrotte van abercrombie is dat de maat zelfs per shirt verschilt. Ik heb een L die zit als gegoten, maar ook een L die een stuk te lang is.
Waarom zijn jullie allemaal zo lichtquote:Op maandag 23 februari 2009 10:43 schreef PetervTegen het volgende:
nu wordt het lekker verwarrendde ene zegt dat ze kort vallen en de ander lang
1m84 en 56kg S of M !?
Dat zou kunnen inderdaad, ik heb iets van 4 shirts en allemaal verschillen ze van lengtequote:Op maandag 23 februari 2009 18:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat zou dan weleens aan de fit kunnen liggen.
Graag even een foto plaatsen waarop je dit broekje draagt!quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:58 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Graag even een foto plaatsen waarop je dit broekje draagt!
Haha, inderdaad...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:30 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Was je bang dat je op je kop kreeg over je reactie?
whahahahah aquote:
hoezo ga je dan bezwaar makenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:37 schreef Japin het volgende:
Iemand trouwens nog een antwoord op mijn vraag uit het vorige topic: Aan wie/wat moet ik mijn bezwaar tegen de FedEx rekening richten?
Omdat ze mijn artikelen voor een veel te hoge prijs hebben ingeschat, daardoor betaal je hogere invoerkosten en over het aangeslagen bedrag+invoerkosten betaal je dan ook een te hoge BTW. Daarnaast heb ik de douanepapieren erbij gepakt en klopt de berekening gewoon niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:10 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
hoezo ga je dan bezwaar maken
okquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:52 schreef Japin het volgende:
[..]
Omdat ze mijn artikelen voor een veel te hoge prijs hebben ingeschat, daardoor betaal je hogere invoerkosten en over het aangeslagen bedrag+invoerkosten betaal je dan ook een te hoge BTW. Daarnaast heb ik de douanepapieren erbij gepakt en klopt de berekening gewoon niet.
Ik heb wel eens korte broeken besteld heb normaal 32... Maar bij Hollister moet ik toch echt 30 hebben plus riemquote:Op donderdag 26 februari 2009 02:04 schreef Elwood1802 het volgende:
Vroagske, die Hollister kleding, valt dat nog een beetje normaal uit?
Ben 1.97 bij 100kg, en die broeken gaan maar tot 34/36, heb normaal 34/36
Is dit te doen of is alles te klein?
Leuk, fungeren als reclamezuil voor A&F.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:31 schreef Nesle het volgende:
Dit heb ik meegezeuld vanuit de VS:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toch is dat broekjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:38 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Leuk, fungeren als reclamezuil voor A&F.
In godsnaam, wat bezielt sommige mensen?
Het merendeel? Het merendeel van wat? Van pubers? Ja, dan zal het inderdaad wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:07 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
En toch is dat broekje![]()
Trouwens het is 50/50 ze is niet 100% 'reclamezuil'![]()
Sowieso heeft het merendeel t-shirts aan met groot het merk erop gedrukt... Dat is nu eenmaal tegenwoordig een mode verschijnsel![]()
Zelf heb ik het er ook niet zo op... Heb alleen van die 'grappige' t-shirts van A&F... Die van een tijdje terug met zo'n haan met de borst na voren b.v.
g-star & diesel doen het ook, BOEIEND ALS IEMAND HET MOOI VINDT!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:16 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Het merendeel? Het merendeel van wat? Van pubers? Ja, dan zal het inderdaad wel.
Kleding met het merk er levensgroot op, waar je grof geld voor neerlegt. Echt, ik lag me rot. En de producenten van die kleding met mij, gok ik. En dat is echt geen modeverschijnsel, vrolijke vriend.
Ik ook, analfabeet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:16 schreef Beauregard het volgende:
Echt, ik lag me rot.
Die doen dat ook, ja. En nee, niemand vindt dat mooi. Geloof me.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:43 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
g-star & diesel doen het ook, BOEIEND ALS IEMAND HET MOOI VINDT!
Echt BOEIEND als jij dat denkt hou het voor je, als die "pauper" jeugd dat mooi vindt/ "het willen dragen voor merk" laat ze het lekker kopen. hou het voor je alstjeblieftquote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:49 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Die doen dat ook, ja. En nee, niemand vindt dat mooi. Geloof me.
Dat soort reclamezuilen worden over het algemeen gekocht door pauperjeugd die als voornaamste doel hebben het tonen dat zij kleding dragen met een 'merk'. En wat voor merk.!
Maar genoeg hier over.
A&F heeft ook mooie kleding, die niet is bedoeld als advertentie.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:58 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
Echt BOEIEND als jij dat denkt hou het voor je, als die "pauper" jeugd dat mooi vindt/ "het willen dragen voor merk" laat ze het lekker kopen. hou het voor je alstjeblieft
Eng he, kritiek op je kledij?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:58 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
Echt BOEIEND als jij dat denkt hou het voor je, als die "pauper" jeugd dat mooi vindt/ "het willen dragen voor merk" laat ze het lekker kopen. hou het voor je alstjeblieft
Ik denk dat het gewoon Fierce isquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:43 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
hee allemaal,
even een vraagje namens mijn vriend (en ook een beetje van mij want ik heb er baat bij): hij vroeg zich af welke geurtje van A&F ze op die kleren spuiten in de winkel? Want alle kleren ruiken hetzelfde en hij vond dat een erg lekker geurtje (en bedacht dit natuurlijk pas toen hij terug in Nederland was ...)
Alvast bedankt!
Nee daar gaat het niet om ik kan er gewoon niet tegen als mensen hun smaak zo erg gaan doordrukkenquote:
Oh ja, inderdaad. Hoe durf ik het in mijn hoofd te halen om op een forum te zeggen wat ik ergens van vind? Stom zeg, dat ik me liet gaan en mijn mening niet voor me hield.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 15:58 schreef PetervTegen het volgende:
[..]
Abercrombie wil ik nog wel een keer kopen waar t logo groot op staat aangezien het niet zo bekend is in Nederland, het is vrij uniek hier (alhoewel ik t steeds meer ziequote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:38 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Leuk, fungeren als reclamezuil voor A&F.
In godsnaam, wat bezielt sommige mensen?
Je ziet ze... Maar hoeveel handje vol? Ik werk op een school met zo'n 3000 leerlingen en denk dat ik er ongeveer 3 a 4 tot nu toe heb gezien met die kleding... Sowieso is het 100x unieker als G-star...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
Niet zo bekend.. vrij uniek. Grapjas, ik zie bij mij op school al meisjes in kleding van A&F lopen, ja op mijn school, in een klein dorpje.. dus niet zo bekend en vrij uniek....
Die heb je voor je vakantie wel binnen. Al doen ze in het weekend nooit zo veel heb ik het ideequote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:41 schreef Bulletino het volgende:
Ik heb en vraagje; Ik heb afgelopen nacht ongeveer 14 kleding stukken besteld. Maar het enige probleem is! ik ga volgende week zaterdag op vakantie maar hoelang duurt het voor dat je de spullen daadwerkelijk in huis heb?
Bedankt alvast
Iemand die in een A&F winkel werkt schreef eens op een forum dat de meeste klanten 20 t/m 35 jaar oud zijn, aangezien zij nou éénmaal meer te besteden hebben.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:27 schreef Enchanter het volgende:
Ik zie hier in Amsterdam , als mensen het al aan hebben , meestal eind 20ers , begin 30ers ermee lopen.
Jeugd hier loopt alleen met G-star en Diesel en bontkragen natuurlijk
Mwha in het weekend doen ze niet zoveel... Denk dat je morgen ochtend wel een mailtje hebt dat het wordt verzondenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:59 schreef Bulletino het volgende:
Hmm. Afgelopen vrijdag besteld online, maar nog steeds staat de status: in Process.
Ik weet naast mezelf op school (1500 leerlingen) maar 1 iemand die ook wel eens in A&F rondloopt, verder echt nooit iemand.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
Niet zo bekend.. vrij uniek. Grapjas, ik zie bij mij op school al meisjes in kleding van A&F lopen, ja op mijn school, in een klein dorpje.. dus niet zo bekend en vrij uniek....
Laatste keer heb ik op vrijdag besteld en had ik het op maandag al binnen.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:04 schreef Bulletino het volgende:
Hoelang duurt het dan meestal voordat het in Nederland is? ik heb er echt geen ervaring mee, beetje dom van me om en week voor de vakantie te bestellen:P
Zelfde hier.. zit op een school met 1100 leerlingen en denk dat er naast mij nog 3 met A&F rondlopen....quote:Op maandag 2 maart 2009 23:31 schreef booo het volgende:
[..]
Ik weet naast mezelf op school (1500 leerlingen) maar 1 iemand die ook wel eens in A&F rondloopt, verder echt nooit iemand.
Ja lekker rokjes dragen in de winterquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:15 schreef SatanicWarrior het volgende:
Bij mij aan de Rijksuniversiteit Groningen zie je aardig veel mensen met A&F lopen. Helaas meer jongens dan meiden, want ik zie die meiden wel graag in A&F rokjes lopen.
haha genoeg meiden die het doen, gewoon een warme panty eronder dragen he.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja lekker rokjes dragen in de winter
ja oke, nou, ik draag er een maillot onder, is toch wat warmer. maar, ik vind die rokjes niet zo leuk met een maillot ofzo.. van die spijkerrokjes okee, maar die andere rokjes vind ik wat minder, gewoon zonder maillot, dus gewoon voor de zomerquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:51 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
haha genoeg meiden die het doen, gewoon een warme panty eronder dragen he.
het is fiercequote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:42 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon Fierce is
[ afbeelding ]
als je >120 euro besteld houdt de douane 1 op de X vast voor controle, als je besteld met een cc en aflevert op een ander adres willen ze bij AF ook nog wel s de order op hold zetten om te checkenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:41 schreef Bulletino het volgende:
Ik heb en vraagje; Ik heb afgelopen nacht ongeveer 14 kleding stukken besteld. Maar het enige probleem is! ik ga volgende week zaterdag op vakantie maar hoelang duurt het voor dat je de spullen daadwerkelijk in huis heb?
Bedankt alvast
kan alleen met creditcard.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:28 schreef PetervTegen het volgende:
Hoe betalen jullie bij A&F?
kan je gewoon via bankrekening betalen?
en ik heb geen creditcardquote:
af en hollister hebben afwijkende maten, per model verschilt het maar ook de nederlandse levis diesel etc zijn anders dan af enzo, probeer of je iemand kan vinden hier die 31/34 heeft en zeg ff of t dudes of bettys broeken zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:26 schreef zomer86 het volgende:
Hoe zitten die broeken, in een pall mall broek heb ik geloof ik 31/34 kan ik dat ongeveer overnemen met A&F?
Voorzover ik weet zijn er alleen in de VS, VK en Canada A&F stores, daar zit Zuid-Afrika niet bij.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:03 schreef eer-ik het volgende:
Ik zag van de week in Kaapstad echt superveel mensen met A&F lopen.
Zowel veel polo's als t-shirts....
Dat spul wordt daar toch niet verkocht of wel? Heb het nergens kunnen vinden in ieder geval.
Kan natuurlijk ook zijn dat er veel Amerikanen rondliepen daar...
Ik wel, maar voornamelijk t-shirts.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:47 schreef Lienzz het volgende:
Ik heb nog nooit kleding van A&F bij the American Today zien liggen (volgens mij mogen ze dat niet eens verkopen daar)
Dan druk je het nog zachtjes uit.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:12 schreef eer-ik het volgende:
Absoluut.
Vind het toch een soort van jammer dat ik het hier ook behoorlijk vaak begin te zien.
Vraagje, aangezien jij bij de FedEx werkt. Die invoerrechten en andere kosten, wie berekent dat nu en zorgt ervoor dat je inderdaad moet betalen. Jullie (de FedEx dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 03:27 schreef Rasher het volgende:
[..]
Dan druk je het nog zachtjes uit.
Ik werk bij FedEx, doe elke dag aangiftes maken. A&F is sinds 2 jaar zo populair geworden dat we elke dag gemiddeld 30 nieuwe klanten krijgen die iets bestellen bij A&F.
In de OP staat trouwens dat voor goederen met een waarde onder de 22 euro geen invoerrechten en btw betaald hoeft te worden. Deze wet is gedeeltelijk aangepast sinds december.
Goederen met een waarde onder de 150 euro zijn invoerrecht vrij geworden. Btw moet nog wel betaald worden. Scheelt toch minimaal 12% aan invoerrechten per zending. Btw ligt op 19%, scheelt dus bijna de helft. Dit geld alleen voor particulieren. En het gaat over de totale waarde van de zending, niet per shirtje ofzo.
Dus een tip als je veel kleding gaat bestellen, reken ff uit of het voordeliger is om in 2 keer te bestellen. Of probeer onder de 150 euro te blijven. Bij 151 euro moet je dus meteen minimaal 12% aan invoerrechten betalen.
Voor meer info:
http://www.douane.nl/part(...)pen-04.html#P89_5906 - die leggen het duidelijker uit dan ik het doe
De douane, FedEx schiet het bedrag alleen maar voor zodat je zending sneller bij jou is. (heb bij DHL gewerktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vraagje, aangezien jij bij de FedEx werkt. Die invoerrechten en andere kosten, wie berekent dat nu en zorgt ervoor dat je inderdaad moet betalen. Jullie (de FedEx dus) of de douane?
Ik kon dat niet helemaal opmaken uit de brief die ik had gekregen namelijk.
Volgens mij bepaalt de aangever dat. De douane doet niks, behalve mekkeren als wij een fout maken. Zijn ambtenaren hè, die gaan echt niet elke zending voor elk logistiek bedrijf nalopen. Steeksproefgewijs worden er aangiftes uitgepikt om te kijken of ze wel correct zijn aangegeven maar het meerendeel wordt door een computer behandeld.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:58 schreef Japin het volgende:
[..]
De douane, FedEx schiet het bedrag alleen maar voor zodat je zending sneller bij jou is. (heb bij DHL gewerkt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |