Dat domme blind all-in, je weet dat het een keer fout gaat.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bluffen is even goed, daarna moet je het even rustig aan doen inderdaad. Ik koos vandaag ook verkeerde momenten uit met mijn hoge pockets
Heb nog wel sepo te koop!quote:
Juup is een goeie gozertquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet een buffer inbouwen als je bevriend bent met juup
quote:
Stiekem pak ik vanacht ook al joeys geldquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:44 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Naja, ik ga slapenMorgen / overmorgen ho-pe-lijk een nieuwe scooter
En bp, stiekem heb ik verloren, omdat je me bedreigde.
Juup was soms een goede mod, soms ook kutquote:
dat ding is erger dan 2girls1cup, 1man1jar en 4girls finger painting gecombineerdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Altijd al geweten. Remlof, heb je trouwens interesse in een lesbische seksscéne waar japanse chicks elkaar neuken en onderkotsen?
Sure, open maar een topic in KPDquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Altijd al geweten. Remlof, heb je trouwens interesse in een lesbische seksscéne waar japanse chicks elkaar neuken en onderkotsen?
Ik weet hetquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
dat ding is erger dan 2girls1cup, 1man1jar en 4girls finger painting gecombineerd
En toch de enige die ik helemaal heb kunnen doorstaan... Het internet heeft me zo langzamerhand immuun gemaaktquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet het
* Stormqueen onderdrukt braakneiging
Truequote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
dat ding is erger dan 2girls1cup, 1man1jar en 4girls finger painting gecombineerd
Jij weet hoe oud ik benquote:
Nog geen 18 zijn en nog niet in bed liggenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
TrueDat zei ik ook al tegen NG en gers
![]()
[..]
Jij weet hoe oud ik ben?
Ik ken slechts 1 erger filmpje, en dat was een filmpje van de ergste penismartelingenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet het
* Stormqueen onderdrukt braakneiging
ik heb gelukkig geen penis. Maar ik ken het filmpjequote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ken slechts 1 erger filmpje, en dat was een filmpje van de ergste penismartelingen![]()
![]()
Daar sneden ze een penis van onderen open uit puur genot
Elektroduceerden ze de penis
En sneden ze telkens met de kaasschaaf een stukje van de penis af
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb echt 2 dagen nachtmerries gehad
Hee sorryquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nog geen 18 zijn en nog niet in bed liggen
Heb het 20 sec. volgehouden, de rest heb ik me laten vertellenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb gelukkig geen penis. Maar ik ken het filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |