Je hebt zo'n paslezerding nodig.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:27 schreef Isegrim het volgende:
Als je internet hebt, heb je toch automatisch ook internetbankieren?
joh ik heb geen internetquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:27 schreef Isegrim het volgende:
Als je internet hebt, heb je toch automatisch ook internetbankieren?
als je internet hebt iddquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wel makkelijk i-netbankieren.
You lost me here.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
joh ik heb geen internet![]()
misschien eerst even nadenken voor je wat neertikt
Nou juist jij van de SC zou moeten weten dat ik echt al tijden geen internet thuis heb en dat als ik achter inet zit ik bij vriendlief ben of in de bieb ofzoquote:
zo en dan gaan we het nu verder over Bloes' boek hebbenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:45 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, in dat geval is Isegrim's opmerking wel terecht en slaat mijn opmerking nergens op.
Jaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:54 schreef mascara-klodder het volgende:
zo en dan gaan we het nu verder over Bloes' boek hebben
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja
Ik heb hem al uitBest spannend !
Nou, in dit topic zie ik al zestien bevestigde bestellingen. En bij het bericht op de FP ook nog drie. De grens van vijftien boeken ben je dus zeker al gepasseerdquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vanmiddag toevallig een mail met die vraag gestuurd naar boekscout, omdat ik ook wel benieuwd ben naar hoeveel er bijv. de eerste week verkocht zijn.
Na inloggen op een eigen pagina op de site, zie ik helaas alleen mijn eigen bestelling. Dus ik hoop dat ik wel die inzage ga krijgen!
quote:
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:09 schreef SCH het volgende:
Ik heb alvast contacten gelegd voor de Spaanse vertaling: El Banqio
Dank je Phoebe, zal ik er ook een boekje van maken?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Off-topic: SCH: wat een leuk blog!
Hmmm, dat is wellicht wat veel van het goede, maar een ranglijst zou zeker een toevoeging zijn!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank je Phoebe, zal ik er ook een boekje van maken?
Voornamelijk datquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bluezz, zit je eigenlijk te wachten op recensies? (Lees kritiek?) Ben je ook benieuwd naar hoe men je schrijfstijl ervaart enzo? Of is het voor jou echt therapie en denk je, tis eruit, ik heb geen enkele aspiratie tot schrijven pour het schrijven en het maakt me niet uit wat anderen er van vinden?
Ben je daar dus bang voor? Dat "men" het slecht vindt? (Als in schrijfkundig.)
Yesquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:37 schreef Reese het volgende:
@Bluezz, ik snap de titel niet zo goed.. Of moet ik daarvoor eerst het boek lezen?
Is dat bijquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:58 schreef SCH het volgende:
Bluezz, zal ik je aanbevelen bij de redactie van Cappuccino?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:01 schreef SCH het volgende:
Moet je wel minder stotteren dan normaal lieverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |