Laat maar, die plusjes in de vorige post(vorige pagina) stonden er nog niet! Bij de vergelijkingspagina op de foto's die ik aandroeg.quote:
Ticker de post van 22:23 daarop is gewoon een slecht filter te zien(rechtsboven)quote:
Ik weet nog steeds niet wat je precies bedoelt met 'slecht filter'?quote:Op donderdag 2 april 2009 23:39 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ticker de post van 22:23 daarop is gewoon een slecht filter te zien(rechtsboven)
Het is ook geen toeval dat mijn internet eruit knalde. Je hebt me overtuigd ticker..ik zet iig mijn troepen in!
http://www.nu.nl/algemeen(...)-in-straatsburg.html
Knip het met paint uit en post het op tinypic.com zo kan de rest ook mee genieten!quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:16 schreef Spellmeista het volgende:
Ticker kijk goed op de foto op deze pagina. Zie je de plusjes bovenin? Kijk goed he? Ongeveer 5 cm dioginaal van linksboven bedoel ik trouwens. Dus linksboven daar zie je een plus van de lunar rover. Een soort positioneringsveld wat je ook op pagina 10 bij ik geloof 84 ziet. Op pagina 11 echter is er een filter zichtbaar onder de plus. Daarbij komt dat ik voordat ik alle foto's poste op pagina 10 nog geen plusjes zag van positionering op de foto's die ik aan het downloaden was uit die directory van de nasa. Tevens lagen mijn internet en mobiele internet verbinding eruit 5 minuten na die post ongeveer. Wat ik bijna beweer trouwens is dat er blijkbaar vliegtuigen zijn in Nederland die in een bepaald gebied internet eruit laten knallen!
Doe ik vanavond misschien wel even!quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:20 schreef Ticker het volgende:
[..]
Knip het met paint uit en post het op tinypic.com zo kan de rest ook mee genieten!
mmm ik had deze topic nog niet eerder gezien. Maar dat is inweze ook eigenlijk mijn visie. Eigenlijk is het ook niet gek.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:07 schreef Ticker het volgende:
Ok ik heb dit topic even overnieuw gemaakt, in me haast heb ik een linkdump met paniek tekst ervan gemaakt, nu wat serieuser... Hoewel ik toch het idee heb dat de helft hier komt op leuke plaatjes te kijken en daarna weg gaat.
[knip]
Waarom...quote:Op maandag 6 april 2009 21:31 schreef Zlayt het volgende:
van Nassim de hle 8 uur gekeken, je mag me levenloos verklarenmaar die man kan goed uitleggen
quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:20 schreef Ticker het volgende:
[..]
Knip het met paint uit en post het op tinypic.com zo kan de rest ook mee genieten!
Je bedoelt dat de filter, later op de foto is toegepast, omdat die plusjes/kruisjes anders overal goed zichtbaar moeten zijn?quote:
Goeie vraag, ik weet ook nog niet waarover het gaat.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:07 schreef Matteüs het volgende:
Slaat deze discussie over naar de vraag of we wel of niet naar de maan zijn geweest?
Inderdaad, waarheden als:quote:Op maandag 6 april 2009 20:34 schreef Lambiekje het volgende:
Als ik zo de reacties lees zijn er maar weinig die zaken tot dit niveau (en verder) doorgrond hebben of iig interesse tonen tot.
(schitterend verwoord, natuurlijk) kunnen alleen doorgrond worden door waarachtig grote geesten.quote:Feesten als Kerstmis en Pasen heeft een TOTAAL andere achtergrond dan dat we het nu om vieren.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:28 schreef Sam_Spade het volgende:
(schitterend verwoord, natuurlijk) kunnen alleen doorgrond worden door waarachtig grote geesten.
Ik ben me er niet van bewust dat ik me bezondig aan het debiteren van onzin: ik geloof juist dat ik een wildgroei aan onzin probeer tegen te gaan, waarbij ik meestal in conflict geraak met mensen die maar heel weinig van de geschiedenis weten. Maar je mag me gerust wijzen op de onzin in m'n gedachten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Valt me op dat je wel heel druk bezig bent met onzin posts de laatste tijd. Deze ook weer?
Nee, daar doel ik niet op, en enige denkarbeid zou je behoed hebben voor het stellen van deze vragen. Ik vermoed dat Lambiekje, met z'n niet te stuiten drang om het Christendom te ontmaskeren (zie de overige gedeelten van het door mij bekritiseerde bericht), doelde op het feit dat Kerstmis en Pasen een heidense oorsprong hebben. Nou, dat is niet bepaald een inzicht waarvan ik ondersteboven raak.quote:Waar doel je nu op? Dat we echt de paashaas vereren ofzo?En dat kerstmis nog zo belangrijk is omdat de kerstman echt bestaat?
Dus omdat je het geaccepteerd hebt is het voor jou normaal geworden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:29 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Ik ben me er niet van bewust dat ik me bezondig aan het debiteren van onzin: ik geloof juist dat ik een wildgroei aan onzin probeer tegen te gaan, waarbij ik meestal in conflict geraak met mensen die maar heel weinig van de geschiedenis weten. Maar je mag me gerust wijzen op de onzin in m'n gedachten.
[..]
Nee, daar doel ik niet op, en enige denkarbeid zou je behoed hebben voor het stellen van deze vragen. Ik vermoed dat Lambiekje, met z'n niet te stuiten drang om het Christendom te ontmaskeren (zie de overige gedeelten van het door mij bekritiseerde bericht), doelde op het feit dat Kerstmis en Pasen een heidense oorsprong hebben. Nou, dat is niet bepaald een inzicht waarvan ik ondersteboven raak.
Dat zeker. En zo is er nog wel meer in de geschiedenis van het Christendom waarvan ze zouden opkijken. Maar Lambiekje had het over de mensen die hier hun mening hebben geuit, en ik vermoed dat die niet geschokt zouden zijn door zulke onthullingen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:37 schreef Ticker het volgende:
Maar gemiddeld christelijk gezin schrikt hier opzekers van op, want de here jezus staat in het middelpunt van hun leven, en zo ook op deze 'feest dagen'.
Je begrijpt me verkeerd. Ik geef aan dat Ticker wel naar Nassim mag (moet) kijken. Jij zegt daarop dat je de complete 8 uur bekeken hebt en men je levenloos mag noemen. Daar antwoord ik waarom op. Het is prachtig dat je die nieuwsgierigheid,kennis of intresse toont voor het onderwerp. Mijn waarom sloeg dus op 'levenloos'.quote:
Het slaat op mijn eerdere reactie. Kerstmis en pasen komt voort uit amanita muscaria (de vliegenzwam) verering. Verhalen als de holy grail, round table refereert allemaal naar die zwam.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Valt me op dat je wel heel druk bezig bent met onzin posts de laatste tijd. Deze ook weer?
Waar doel je nu op? Dat we echt de paashaas vereren ofzo?En dat kerstmis nog zo belangrijk is omdat de kerstman echt bestaat?
Ok ik ga dit uitleggen aan jou: kijk goed naar de afbeelding(het rode vakje). Wat ik bedoel is dat voordat ik al het vergelijkingsmateriaal poste 2 pagina's terug inmiddels er nog geen plussen op de middelste bestanden zaten. Na mijn post knalde internet er volledig uit in Nijmegen. Ik heb later nog navraag gedaan wrm deze storing bij kpn, maar het enige wat ze konden melden was dat het een storing betrof in Nijmegen en omstreke. Datzelfde moment(ongeveer ten tijde van de storing raasde er F16 of weet ik het over het gebied heen). De foto's die ik had gepost en vooral deze fotoquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de filter, later op de foto is toegepast, omdat die plusjes/kruisjes anders overal goed zichtbaar moeten zijn?
Thanks, goede aanvulling.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het slaat op mijn eerdere reactie. Kerstmis en pasen komt voort uit amanita muscaria (de vliegenzwam) verering. Verhalen als de holy grail, round table refereert allemaal naar die zwam.
In aangezien je die mega OT hebt kun min of meer die zaken niet laten ontbreken. Maar bestuur die links/boeken en videos maar
of een aparte docu van 2 uur over paddo's, amanita muscaria, religie, bijbel en andere zaken.
De Farmacratische Inquisitie . En het gaat ver, héél ver.Zo ook de rare gewoontes om bomen in je huis te slepen
Dus iemand heeft een storing op internet veroorzaakt om stiekem snel 'plusjes' op jouw foto te tekenen ?quote:Op woensdag 8 april 2009 06:56 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ok ik ga dit uitleggen aan jou: kijk goed naar de afbeelding(het rode vakje). Wat ik bedoel is dat voordat ik al het vergelijkingsmateriaal poste 2 pagina's terug inmiddels er nog geen plussen op de middelste bestanden zaten. Na mijn post knalde internet er volledig uit in Nijmegen. Ik heb later nog navraag gedaan wrm deze storing bij kpn, maar het enige wat ze konden melden was dat het een storing betrof in Nijmegen en omstreke. Datzelfde moment(ongeveer ten tijde van de storing raasde er F16 of weet ik het over het gebied heen). De foto's die ik had gepost en vooral deze foto [ afbeelding ] daarop stonden voor het invoeren op fok en voor de internet breakdown nog geen plusjes. Dat weet ik zowat zeker, anders zou ik hem niet posten! Daarbij komt dat op de laatste foto die ik postte [ afbeelding ] je als je goed kijkt links naast de plus in het rode vak een soort overgang van lagen ziet. De maanrover zet de plusjes automatisch in het beeldmateriaal en hier hoort in een "echte" foto een vloeiend geheel in te zitten.
http://www3.telus.net/summa/moonshot/cross.htmquote:Op woensdag 8 april 2009 06:56 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ok ik ga dit uitleggen aan jou: kijk goed naar de afbeelding(het rode vakje). Wat ik bedoel is dat voordat ik al het vergelijkingsmateriaal poste 2 pagina's terug inmiddels er nog geen plussen op de middelste bestanden zaten. Na mijn post knalde internet er volledig uit in Nijmegen. Ik heb later nog navraag gedaan wrm deze storing bij kpn, maar het enige wat ze konden melden was dat het een storing betrof in Nijmegen en omstreke. Datzelfde moment(ongeveer ten tijde van de storing raasde er F16 of weet ik het over het gebied heen). De foto's die ik had gepost en vooral deze foto [ afbeelding ] daarop stonden voor het invoeren op fok en voor de internet breakdown nog geen plusjes. Dat weet ik zowat zeker, anders zou ik hem niet posten! Daarbij komt dat op de laatste foto die ik postte [ afbeelding ] je als je goed kijkt links naast de plus in het rode vak een soort overgang van lagen ziet. De maanrover zet de plusjes automatisch in het beeldmateriaal en hier hoort in een "echte" foto een vloeiend geheel in te zitten.
Leuk geprobeerd, te vroeg.quote:
Ja, daarbij komt het waren mijn foto's niet(ze zijn van de NASA of een andere agency en die doen blijkbaar wat ze willen)quote:Op woensdag 8 april 2009 10:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dus iemand heeft een storing op internet veroorzaakt om stiekem snel 'plusjes' op jouw foto te tekenen ?
Controle.. manipulatie? Oude belangen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:16 schreef Buschetta het volgende:
De uiteindelijke vraag is natuurlijk waarom ?
goud ?
Goud dusquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:29 schreef Ticker het volgende:
[..]
Controle.. manipulatie? Oude belangen?
Denk dat het nooit bedoeld is geweest dat het menselijk ras op deze manier zijn eigen weg is ingeslagen. In iedergeval niet voor de 'gewone burger'.
Maar door de technologie en welvaard die van de ene kant naar binnen stroomd, en de beperking aan informatie, waardoor we pas laat gaan na denken over waar we als mensheid nou eigenlijk mee bezig zijn met de planeet, zijn we eigenlijk gewoon een grote groep schapen die fokken als dolle. En nu er ineens een overbevolking heerst, en sommige insiders aan de bel trekken (hoe komen we anders aan al deze informatie), zijn we langzamerhand aan het ontwaken.
Waarom is er ineens zo'n race op kennis die de maya's e.d. hadden. Hoewel vreemd culturele praktijken (mensen offers) waren ze ook 1 met de natuur. Kijk de indianen vandaag de dag.
2012 is niet zomaar bestempeld als omkeer in het bewust zijn.
Sommige mogen me voor gek verklaren, maar ik weet anders niet hoe het komt dat ik hier zo mee bezig ben. De informatie op internet lijkt me soms aan alle kanten binnen te stromen.
Ze hadden niet alleen mensenoffers, maar ook kannibalisme.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:29 schreef Ticker het volgende:
[..]
Controle.. manipulatie? Oude belangen?
Denk dat het nooit bedoeld is geweest dat het menselijk ras op deze manier zijn eigen weg is ingeslagen. In iedergeval niet voor de 'gewone burger'.
Maar door de technologie en welvaard die van de ene kant naar binnen stroomd, en de beperking aan informatie, waardoor we pas laat gaan na denken over waar we als mensheid nou eigenlijk mee bezig zijn met de planeet, zijn we eigenlijk gewoon een grote groep schapen die fokken als dolle. En nu er ineens een overbevolking heerst, en sommige insiders aan de bel trekken (hoe komen we anders aan al deze informatie), zijn we langzamerhand aan het ontwaken.
Waarom is er ineens zo'n race op kennis die de maya's e.d. hadden. Hoewel vreemd culturele praktijken (mensen offers) waren ze ook 1 met de natuur. Kijk de indianen vandaag de dag.
2012 is niet zomaar bestempeld als omkeer in het bewust zijn.
Sommige mogen me voor gek verklaren, maar ik weet anders niet hoe het komt dat ik hier zo mee bezig ben. De informatie op internet lijkt me soms aan alle kanten binnen te stromen.
Daar gaat het fout. De mens is niet één met de natuur. Moraal besef van goed en kwaad? Ben je wel lekker?! Door geloof/religie is men JUIST asociaal, racistisch, fascistisch en intolerant.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ze hadden niet alleen mensenoffers, maar ook kannibalisme.
Het is een misleiding om te geloven dat dergelijke natuurculturen op een of andere manier sterk verlicht zijn en ver boven onze beschaving uitstijgen. Naast moord is sexuele perversie ook niets vreemds, al deze culturen zijn gericht op fallusaanbidding en andere rare zaken.
De mens is niet 1 met de natuur, is geen dier omdat hij keuzevrijheid heeft en een moraal besef van wat goed en kwaad, rechtvaardig en onrechtvaardig is. Daarnaast heeft hij creativiteit en intellgentie waarmee hij gigantische zaken op kan zetten, zoals miljoenensteden met enorme gebouwen enz. 1 met de natuur zoals dieren is juist onnatuurlijk voor een mens omdat de mens geen dier is en hogere zaken na kan streven dan eten verzamelen, voortplanten en rondom de totempaal dansen. Die mayakalender is volgens experts ook niet wat hij op de internetcommunities genoemd wordt.
dat wordt geheel nooit gesteld!quote:Als de wereldpopulatie een hogere moraal aan zou houden zou deze planeet prima een hoge beschaving kunnen hebben door gebruik van natuurlijke bronnen, zonder alles kapot te maken. Helaas is dat niet het geval. Dit wil echter niet zeggen dat we allemaal als bosjesmannen verder moeten.
Tjssh de wil van God. Aheee nee ik lach je echt vierkant uit.quote:Ik denk dat je zoveel informatie binnenkrijgt, omdat dat de wil van God is. Zoals je weet geloof ik dat we in de eindtijd leven: God geeft ons veel licht en kennis zodat we voor Hem kunnen kiezen en van deze planeet gered kunnen worden. De vijand is echter net zo hard bezig ons te misleiden en te doen geloven dat we goden worden, evolutiesprong gaan maken, enz., terwijl er in werkelijkheid dood en vernietiging voor de deur staat.
Ja maar waar kwam kannibalisme vandaan? De Goden! Dat is totaal niets wat deze volken zelf graag deden omdat ze woeste wilde mensen waren, maar is zo aangeleerd. Hetzelfde als wij het hakken van handen bij stelen op een zeker moment als norm zouden aannemen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ze hadden niet alleen mensenoffers, maar ook kannibalisme.
Het is een misleiding om te geloven dat dergelijke natuurculturen op een of andere manier sterk verlicht zijn en ver boven onze beschaving uitstijgen. Naast moord is sexuele perversie ook niets vreemds, al deze culturen zijn gericht op fallusaanbidding en andere rare zaken.
Dat klopt, maar de aarde eist wel van de wezens die op haar leven, dat zij zich aan wat regels houden. Op dit moment is er wel degelijk overbevolking, want de technologie die zich net zo snel had moeten meten, met de snelheid waarmee we ons verder voortplanten, houdt het niet bij. We verbruiken ontzettend veel grondstoffen, eten gigantisch veel vis en vlees, en hakken continu voetbal velden aan bomen weg. Dat is gewoonweg niet een zijn met de natuur! Het kan inderdaad opgelost worden, door efficiënte energie te gebruiken, zelf en beter voedsel te maken en te zorgen dat er meer eten is, plus niet telkens alles vol bouwen, maar naar boven bouwen, dus veel meer in de lucht!quote:De mens is niet 1 met de natuur, is geen dier omdat hij keuzevrijheid heeft en een moraal besef van wat goed en kwaad, rechtvaardig en onrechtvaardig is. Daarnaast heeft hij creativiteit en intellgentie waarmee hij gigantische zaken op kan zetten, zoals miljoenensteden met enorme gebouwen enz. 1 met de natuur zoals dieren is juist onnatuurlijk voor een mens omdat de mens geen dier is en hogere zaken na kan streven dan eten verzamelen, voortplanten en rondom de totempaal dansen. Die mayakalender is volgens experts ook niet wat hij op de internetcommunities genoemd wordt.
Ik geloof wel in een spiritueler stuk, oftewel andere dimensies. Er waren waken in zekere zin wel energieën over ons, en karma zal daarbij een rol spelen. Maar het is niet de God die jij uit de bijbel kent, dat is namelijk iemand die zichzelf deze status heeft gegeven. Net als de wezens die zich bij de maya's voor 'goden' uitgaven.quote:Ik denk dat je zoveel informatie binnenkrijgt, omdat dat de wil van God is. Zoals je weet geloof ik dat we in de eindtijd leven: God geeft ons veel licht en kennis zodat we voor Hem kunnen kiezen en van deze planeet gered kunnen worden. De vijand is echter net zo hard bezig ons te misleiden en te doen geloven dat we goden worden, evolutiesprong gaan maken, enz., terwijl er in werkelijkheid dood en vernietiging voor de deur staat.
Laatst was er een docu op een van die Discovery kanalen van een britse tv-maker die maanden optrok met een zogenaamde kannibalenstam. Nou echt niet! Zulk vrolijke en oprechte mensen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja maar waar kwam kannibalisme vandaan? De Goden! Dat is totaal niets wat deze volken zelf graag deden omdat ze woeste wilde mensen waren, maar is zo aangeleerd. Hetzelfde als wij het hakken van handen bij stelen op een zeker moment als norm zouden aannemen.
Hier een voorbeeld.
De sumerische beschaving en die van de maya's is niet zo heel ver van elkaar verwijdert als het gaat om Goden verering en waar deze vandaan kwamen. Beide hadden het over reptielen. Kijk dit:
Had je al tijd gevonden om Nassim Harameins lezing te bekijken?quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik geloof wel in een spiritueler stuk, oftewel andere dimensies. Er waren waken in zekere zin wel energieën over ons, en karma zal daarbij een rol spelen. Maar het is niet de God die jij uit de bijbel kent, dat is namelijk iemand die zichzelf deze status heeft gegeven. Net als de wezens die zich bij de maya's voor 'goden' uitgaven.
Eigenlijk niet, moet er misschien vanavond even aan beginnen!quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Had je al tijd gevonden om Nassim Harameins lezing te bekijken?
En wat is je bron voor die conclusie?quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:11 schreef Ticker het volgende:
. Maar het is niet de God die jij uit de bijbel kent, dat is namelijk iemand die zichzelf deze status heeft gegeven.
Deze plaatjes op zich zijn natuurlijk geen 100% bewijs dat de maya's reptielengoden in hun midden hadden. De grieken maakten afbeeldingen van de god Pan die half mens half bok was, maar dat wil niet zeggen dat er ook echt zo'n figuur in het bos rondliep. Ook de minotaurus is zo'n figuur, half mens half stier. De egyptenaren beeldden hun pharaoh vaak af als veel groter dan zijn volk, om zijn macht weer te geven. Ook was hij vaak in aanwezigheid van de goden osiris, seth enz. te zien, welke mensenlichamen en hoofden van een valk, een hond hadden enz., maar dat wil niet zeggen dat ze er ook echt waren en echt mee communiceerden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja maar waar kwam kannibalisme vandaan? De Goden! Dat is totaal niets wat deze volken zelf graag deden omdat ze woeste wilde mensen waren, maar is zo aangeleerd. Hetzelfde als wij het hakken van handen bij stelen op een zeker moment als norm zouden aannemen.
Hier een voorbeeld.
De sumerische beschaving en die van de maya's is niet zo heel ver van elkaar verwijdert als het gaat om Goden verering en waar deze vandaan kwamen. Beide hadden het over reptielen. Kijk dit:
[ afbeelding ]
'Devil Goddes - Mayan'
De Maya's konden geweldige tekeningen maken, maar duidelijker dan dit krijg je het niet. Deze wezens die zich ten tijde van de Maya's flink in de watten lieten leggen door het 'ondervolk' waren niet van hier. Als ik het plaatje zie, 't hoofd bekijk, de tanden vergelijk met die van reptielen en de ogen, die lijken op die van slangen.. begin ik in te zien waarom mensen als David Icke vertelde dat er in het NWO complot, reptielen in het spel zitten. Humanoid, buitenaards leven, met een intentie om te regeren en de manipuleren. Hier nog een voorbeeld, over het kannibalisme waar je het over had:
[ afbeelding ]
Het zijn niet de maya's die, het uit elkaar gehakte lichaam van dit mens op eten. Wie wel? Dat grote groene wezen rechts. Een van de 'goden'.
Let vooral op het bloed aan de 'klauwen/poten'
De maya's zelf zitten een of ander stuk fruit te eten.
Ik denk niet dat er werkelijk overbevolking is, maar inderdaad is het gewoon een zooitje op aarde. Beter management zou een wereld van verschil maken. Maar helaas zijn de meeste mensen niet gemotiveerd of geinformeerd genoeg om steeds de juiste keuzes te maken zodat de wereld erop vooruit kan gaan. Maar 1 zijn met de natuur is absoluut niet de enige noodzakelijke oplossing.quote:Dat klopt, maar de aarde eist wel van de wezens die op haar leven, dat zij zich aan wat regels houden. Op dit moment is er wel degelijk overbevolking, want de technologie die zich net zo snel had moeten meten, met de snelheid waarmee we ons verder voortplanten, houdt het niet bij. We verbruiken ontzettend veel grondstoffen, eten gigantisch veel vis en vlees, en hakken continu voetbal velden aan bomen weg. Dat is gewoonweg niet een zijn met de natuur! Het kan inderdaad opgelost worden, door efficiënte energie te gebruiken, zelf en beter voedsel te maken en te zorgen dat er meer eten is, plus niet telkens alles vol bouwen, maar naar boven bouwen, dus veel meer in de lucht!
Hij is de schepper of Hij is het niet. Als Hij het is, verdient Hij die status. Ik geloof dat Hij het is.quote:Ik geloof wel in een spiritueler stuk, oftewel andere dimensies. Er waren waken in zekere zin wel energieën over ons, en karma zal daarbij een rol spelen. Maar het is niet de God die jij uit de bijbel kent, dat is namelijk iemand die zichzelf deze status heeft gegeven. Net als de wezens die zich bij de maya's voor 'goden' uitgaven.
Ik vraag me inderdaad ook af wat dat ''een met de natuur'' dan inhoudt. We kunnen best een zijn met de natuur, MITS we alle technologische 'vooruitgang' terugdraaien en weer gaan leven als wat door wetenschappers wordt beschouwd als de oertijd, of hoogstens de middeleeuwen. Dus geen tv, internet, electriciteit, niks van dat alles. En dan moeten we nog veel bomen planten om iedereen te voorzien van voldoende hout om een vuurtje te stoken, en het water is al teveel vervuild om te drinken zonder het te koken en reinigen. Dus ''terug naar de natuur'' is geen optie, tenzij God de wereld herschept en de vernietigingen ongedaan maakt, zoals in de Bijbel staat beschreven.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik denk niet dat er werkelijk overbevolking is, maar inderdaad is het gewoon een zooitje op aarde. Beter management zou een wereld van verschil maken. Maar helaas zijn de meeste mensen niet gemotiveerd of geinformeerd genoeg om steeds de juiste keuzes te maken zodat de wereld erop vooruit kan gaan. Maar 1 zijn met de natuur is absoluut niet de enige noodzakelijke oplossing.
echt he?!quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:27 schreef Windigo het volgende:
[..]
En wat is je bron voor die conclusie?
Volgens mij stel ik een redelijke vraag? Wat is je bron voor de Conclusie dat de God van de Bijbel iemand is die zichzelf zo'n status gegeven heeft? Volgens mij is de Bijbel namelijk het ooggetuigeverslag van de discipelen van Christus, en het verhaal van God. Maar ik weet niet wie die persoon is waar jij over spreekt. Dus licht me in?quote:
De schepper van het helaal is het alles en niets. Een entiteit die alles aanstuurd.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Hij is de schepper of Hij is het niet. Als Hij het is, verdient Hij die status. Ik geloof dat Hij het is.
Met het water kan het best andersquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:45 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad ook af wat dat ''een met de natuur'' dan inhoudt. We kunnen best een zijn met de natuur, MITS we alle technologische 'vooruitgang' terugdraaien en weer gaan leven als wat door wetenschappers wordt beschouwd als de oertijd, of hoogstens de middeleeuwen. Dus geen tv, internet, electriciteit, niks van dat alles. En dan moeten we nog veel bomen planten om iedereen te voorzien van voldoende hout om een vuurtje te stoken, en het water is al teveel vervuild om te drinken zonder het te koken en reinigen. Dus ''terug naar de natuur'' is geen optie, tenzij God de wereld herschept en de vernietigingen ongedaan maakt, zoals in de Bijbel staat beschreven.
Of willen jullie die roepen om eenheid met de natuur, alvast een voorbeeld gaan stellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |