Laat maar, die plusjes in de vorige post(vorige pagina) stonden er nog niet! Bij de vergelijkingspagina op de foto's die ik aandroeg.quote:
Ticker de post van 22:23 daarop is gewoon een slecht filter te zien(rechtsboven)quote:
Ik weet nog steeds niet wat je precies bedoelt met 'slecht filter'?quote:Op donderdag 2 april 2009 23:39 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Ticker de post van 22:23 daarop is gewoon een slecht filter te zien(rechtsboven)
Het is ook geen toeval dat mijn internet eruit knalde. Je hebt me overtuigd ticker..ik zet iig mijn troepen in!
http://www.nu.nl/algemeen(...)-in-straatsburg.html
Knip het met paint uit en post het op tinypic.com zo kan de rest ook mee genieten!quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:16 schreef Spellmeista het volgende:
Ticker kijk goed op de foto op deze pagina. Zie je de plusjes bovenin? Kijk goed he? Ongeveer 5 cm dioginaal van linksboven bedoel ik trouwens. Dus linksboven daar zie je een plus van de lunar rover. Een soort positioneringsveld wat je ook op pagina 10 bij ik geloof 84 ziet. Op pagina 11 echter is er een filter zichtbaar onder de plus. Daarbij komt dat ik voordat ik alle foto's poste op pagina 10 nog geen plusjes zag van positionering op de foto's die ik aan het downloaden was uit die directory van de nasa. Tevens lagen mijn internet en mobiele internet verbinding eruit 5 minuten na die post ongeveer. Wat ik bijna beweer trouwens is dat er blijkbaar vliegtuigen zijn in Nederland die in een bepaald gebied internet eruit laten knallen!
Doe ik vanavond misschien wel even!quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:20 schreef Ticker het volgende:
[..]
Knip het met paint uit en post het op tinypic.com zo kan de rest ook mee genieten!
mmm ik had deze topic nog niet eerder gezien. Maar dat is inweze ook eigenlijk mijn visie. Eigenlijk is het ook niet gek.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:07 schreef Ticker het volgende:
Ok ik heb dit topic even overnieuw gemaakt, in me haast heb ik een linkdump met paniek tekst ervan gemaakt, nu wat serieuser... Hoewel ik toch het idee heb dat de helft hier komt op leuke plaatjes te kijken en daarna weg gaat.
[knip]
Waarom...quote:Op maandag 6 april 2009 21:31 schreef Zlayt het volgende:
van Nassim de hle 8 uur gekeken, je mag me levenloos verklarenmaar die man kan goed uitleggen
quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:20 schreef Ticker het volgende:
[..]
Knip het met paint uit en post het op tinypic.com zo kan de rest ook mee genieten!
Je bedoelt dat de filter, later op de foto is toegepast, omdat die plusjes/kruisjes anders overal goed zichtbaar moeten zijn?quote:
Goeie vraag, ik weet ook nog niet waarover het gaat.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:07 schreef Matteüs het volgende:
Slaat deze discussie over naar de vraag of we wel of niet naar de maan zijn geweest?
Inderdaad, waarheden als:quote:Op maandag 6 april 2009 20:34 schreef Lambiekje het volgende:
Als ik zo de reacties lees zijn er maar weinig die zaken tot dit niveau (en verder) doorgrond hebben of iig interesse tonen tot.
(schitterend verwoord, natuurlijk) kunnen alleen doorgrond worden door waarachtig grote geesten.quote:Feesten als Kerstmis en Pasen heeft een TOTAAL andere achtergrond dan dat we het nu om vieren.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:28 schreef Sam_Spade het volgende:
(schitterend verwoord, natuurlijk) kunnen alleen doorgrond worden door waarachtig grote geesten.
Ik ben me er niet van bewust dat ik me bezondig aan het debiteren van onzin: ik geloof juist dat ik een wildgroei aan onzin probeer tegen te gaan, waarbij ik meestal in conflict geraak met mensen die maar heel weinig van de geschiedenis weten. Maar je mag me gerust wijzen op de onzin in m'n gedachten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Valt me op dat je wel heel druk bezig bent met onzin posts de laatste tijd. Deze ook weer?
Nee, daar doel ik niet op, en enige denkarbeid zou je behoed hebben voor het stellen van deze vragen. Ik vermoed dat Lambiekje, met z'n niet te stuiten drang om het Christendom te ontmaskeren (zie de overige gedeelten van het door mij bekritiseerde bericht), doelde op het feit dat Kerstmis en Pasen een heidense oorsprong hebben. Nou, dat is niet bepaald een inzicht waarvan ik ondersteboven raak.quote:Waar doel je nu op? Dat we echt de paashaas vereren ofzo?En dat kerstmis nog zo belangrijk is omdat de kerstman echt bestaat?
Dus omdat je het geaccepteerd hebt is het voor jou normaal geworden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:29 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Ik ben me er niet van bewust dat ik me bezondig aan het debiteren van onzin: ik geloof juist dat ik een wildgroei aan onzin probeer tegen te gaan, waarbij ik meestal in conflict geraak met mensen die maar heel weinig van de geschiedenis weten. Maar je mag me gerust wijzen op de onzin in m'n gedachten.
[..]
Nee, daar doel ik niet op, en enige denkarbeid zou je behoed hebben voor het stellen van deze vragen. Ik vermoed dat Lambiekje, met z'n niet te stuiten drang om het Christendom te ontmaskeren (zie de overige gedeelten van het door mij bekritiseerde bericht), doelde op het feit dat Kerstmis en Pasen een heidense oorsprong hebben. Nou, dat is niet bepaald een inzicht waarvan ik ondersteboven raak.
Dat zeker. En zo is er nog wel meer in de geschiedenis van het Christendom waarvan ze zouden opkijken. Maar Lambiekje had het over de mensen die hier hun mening hebben geuit, en ik vermoed dat die niet geschokt zouden zijn door zulke onthullingen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:37 schreef Ticker het volgende:
Maar gemiddeld christelijk gezin schrikt hier opzekers van op, want de here jezus staat in het middelpunt van hun leven, en zo ook op deze 'feest dagen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |