Joey je gaat geen gemene grapjes maken!quote:
Waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
En mag je van de paus je eigen ei koken en op eten?
Die worden gewoon niet uitgebroed.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Hoe zou het trouwens gaan met buitenechtelijke eieren? Die vuile koekoeken leggen hun eieren altijd gauw te vondeling, stel je voor dat de pygmeeen ook ineens met zo'n survivalstrategie komen?
Wat niet weet wat niet deerd. En er zit een kannibaal in ons allemaal.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
allleen als je honger hebt en de supermarkt dicht is
of zou kannibalisme verboden zijn?
ik wil geen menseneieren in mijn saladesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja maar technisch is een vers gelegt ei nog geen baby, dus is het geen kanibalisme.
het zou wel een uitkomst zijn voor de abortus klinieken! Het is veel makkelijker om eieren te koken, vervolgens het wit van het geel te separeren en verwerken tot een eierworst voor in de salade industrie!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:17 schreef automatic_ het volgende:
Cue, je doet nu hetzelfde als waar je zo over zat te zeuren hè
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja hier mopperde ik gister over.. dus nu moeten we daten
Ik heb ook even gekeken. Daar kan ik toch niet mee concuren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet echt mijn type geloof ik
maar da's alleen maar goed hé
Hij moet nog wel wat aan zijn html skills doen, table's met een div erin kan echt niet hoor! Zeker niet in die layout, die kan gewoon helemaal table'less!quote:
Absoluutquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet echt mijn type geloof ik
maar da's alleen maar goed hé
Ben je nou gvd serieus?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ook even gekeken. Daar kan ik toch niet mee concuren.![]()
Hij is veel knapper dan mij.
Ben blij dat je het zelf ook in zietquote:
Ik ook. Knuffelen dan maar?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
net als sex
zoenen en knuffelen is wel lekker
ik heb een zoen en knuffeltekort denk ik.... aargh
ach gut a gut... je bent toch niet vies van je eigen eitjes of wel dan??quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik wil geen menseneieren in mijn salades
vies bah!
net als sex
zoenen en knuffelen is wel lekker
ik heb een zoen en knuffeltekort denk ik.... aargh
Is dit nou vissen, of gewoon treurigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ook even gekeken. Daar kan ik toch niet mee concuren.![]()
Hij is veel knapper dan mij.
ik vrees het ergste....quote:
En nu lul ik gewoon over m'n date zoals we wel vaker in singles doenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:19 schreef automatic_ het volgende:
Ben blij dat je het zelf ook in ziet
ik weet niet of kwaak dat goed vindt... eigenlijk probeer ik die naar hier te lokken maar hij wil nietquote:
Wacht, nu snap ik de eierverhaallijn nog wel, die is ziek genoeg. Maar Joey voor of in de rij ben ik de draad van kwijt.quote:
Gást, je hebt geneuk!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:20 schreef Pumatje het volgende:
Dit is echt achterlijk.
Kut week achter de rug, echt te kut..
alles zat tegen.. op het werk, in de liefde.. en toen ineens.
Het afgelopen weekend, nou... Het begon al goed.
Mijn beste maatje had een huisgenoot die een house-warming gaf.
Hij vertelde erbij, heuj puma! Mijn vriendin neemt een vriendin mee, die leuk is en gegarandeerd neukt met je, want ze heeft je al gezien ( foto ) en vond je helemaal geil.
Nou, ik geintresseerd natuurlijk, en ik wilde expres geen fotos vooraf zien want ik vond het wel spannend.
nou blabla, feestje aan de gang, meisje komt naast me zitten ( het meisje)
en binnen 2 minuten zat ze met haar been over mijn been. Nou goed, ze was dus echt heeel erg.. sexy.
Wel een slet, maar goed gekleed, prachtige ogen.. maar ja gewoon een slet![]()
nou, vervolgens het bekende ik kan masseren praatje aangehoord, en ze zei zelfs dat ze vond dat ze zaadvragende ogen had![]()
![]()
Ze bleef die nacht ook slapen, dat wist ik al van te voren, en die vriend van me sliep met zijn vriendin in zijn bed, en ik zou in het bed slapen met haar in zijn vriendins bed.. dat stond eigelijk al praktisch vast. Dus ja.. je kunt je voorstellen dat ik er een beetje bij zat van.. hmmja.. nou intressant want ja.. moeite hoefde ik dus niet te doen...
Ik was aan het uitleggen over drukpunten op het lichaam om een flinke slagaderbloeding te kunnen "behandelen" bladiebla en 1 ervan is in haar nek.. pakte ze mijn hand en ging lager en lager en lager.. Iedereen op dat feestje zat er beteuteld bij en moeten echt hebben gedacht,
HOOOEEEEEEEEEERrrrrrrrrrrrrrrrrr
![]()
Maar ik vond haar wel liefze was ook echt een schatje om te zien, en zon lief koppie met die sproetjes.
Goooed,Het feestje afgelopen en mevrouw was verdwenen.. ik koekeloeren in het bedje van die vriendin van mijn maatje.. en ja hoor.. daar lag ze!
ik in bed, en ja de hele nacht liggen vrijen.
Dat ging het hele weekend door.
en nu sta ik weer op straat met een leeg gevoel..
Het was betekenloos, ik denk liefdeloos..
net als een kermisattractie
maar ik wil nog een x![]()
maar ik moet haar niet leuk gaan vinden, want het is een hoeeeerRrrrrrrrr![]()
moest het even kwijt
Ik mag niet meer rijden schat, teveel wijn op mijn bloed.. Had dat geweten had ik chocomelk gedronken en de wijn meegebracht!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik weet niet of kwaak dat goed vindt... eigenlijk probeer ik die naar hier te lokken maar hij wil niet
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:20 schreef Pumatje het volgende:
moest het even kwijt
Als Kwaak niet wil dan kom ik wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik weet niet of kwaak dat goed vindt... eigenlijk probeer ik die naar hier te lokken maar hij wil niet
Uhuh ;-)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En nu lul ik gewoon over m'n date zoals we wel vaker in singles doen
Jemie, wat een verhaal!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:20 schreef Pumatje het volgende:
Dit is echt achterlijk.
Kut week achter de rug, echt te kut..
alles zat tegen.. op het werk, in de liefde.. en toen ineens.
Het afgelopen weekend, nou... Het begon al goed.
Mijn beste maatje had een huisgenoot die een house-warming gaf.
Hij vertelde erbij, heuj puma! Mijn vriendin neemt een vriendin mee, die leuk is en gegarandeerd neukt met je, want ze heeft je al gezien ( foto ) en vond je helemaal geil.
Nou, ik geintresseerd natuurlijk, en ik wilde expres geen fotos vooraf zien want ik vond het wel spannend.
nou blabla, feestje aan de gang, meisje komt naast me zitten ( het meisje)
en binnen 2 minuten zat ze met haar been over mijn been. Nou goed, ze was dus echt heeel erg.. sexy.
Wel een slet, maar goed gekleed, prachtige ogen.. maar ja gewoon een slet![]()
nou, vervolgens het bekende ik kan masseren praatje aangehoord, en ze zei zelfs dat ze vond dat ze zaadvragende ogen had![]()
![]()
Ze bleef die nacht ook slapen, dat wist ik al van te voren, en die vriend van me sliep met zijn vriendin in zijn bed, en ik zou in het bed slapen met haar in zijn vriendins bed.. dat stond eigelijk al praktisch vast. Dus ja.. je kunt je voorstellen dat ik er een beetje bij zat van.. hmmja.. nou intressant want ja.. moeite hoefde ik dus niet te doen...
Ik was aan het uitleggen over drukpunten op het lichaam om een flinke slagaderbloeding te kunnen "behandelen" bladiebla en 1 ervan is in haar nek.. pakte ze mijn hand en ging lager en lager en lager.. Iedereen op dat feestje zat er beteuteld bij en moeten echt hebben gedacht,
HOOOEEEEEEEEEERrrrrrrrrrrrrrrrrr
![]()
Maar ik vond haar wel liefze was ook echt een schatje om te zien, en zon lief koppie met die sproetjes.
Goooed,Het feestje afgelopen en mevrouw was verdwenen.. ik koekeloeren in het bedje van die vriendin van mijn maatje.. en ja hoor.. daar lag ze!
ik in bed, en ja de hele nacht liggen vrijen.
Dat ging het hele weekend door.
en nu sta ik weer op straat met een leeg gevoel..
Het was betekenloos, ik denk liefdeloos..
net als een kermisattractie
maar ik wil nog een x![]()
moest het even kwijt
niet zo happen hoor lief kwaakje van mequote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik mag niet meer rijden schat, teveel wijn op mijn bloed.. Had dat geweten had ik chocomelk gedronken en de wijn meegebracht!
Ik ben inderdaad niet blij met mij uiterlijk.quote:
Ej! Ik zei dat andere mensen zeggen dat ik zaadvragende ogen had en niet dat ik dat vind, beetje mijn woorden verdraaien!quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:58 schreef Howl het volgende:
[..]![]()
Ja, hobbies zijn geweldig.![]()
![]()
En jij hebt humor.![]()
Een beetje van beide.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:21 schreef robbolo het volgende:
[..]
Is dit nou vissen, of gewoon treurig
Maar dat hoef je toch niet zo op internet zetten?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad niet blij met mij uiterlijk.
nee Tijn is jalloers op Civilian omdat civil wel met cue mag gaan daten en wie wat nogal wat niet meer. Tijn heeft vervolgens in het fotoboek van civil gekeken en zit nu weer terug in een wak omdat hij zichzelf een lelijk gedrocht vind en civil veel te knap is en hij daar nooit mee zou kunnen concurren om de gunsten van cue.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Wacht, nu snap ik de eierverhaallijn nog wel, die is ziek genoeg. Maar Joey voor of in de rij ben ik de draad van kwijt.
Kom op gozer. Hup beetje eigenwaarde.quote:
Graagquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee Tijn is jalloers op Civilian omdat civil wel met cue mag gaan daten en wie wat nogal wat niet meer. Tijn heeft vervolgens in het fotoboek van civil gekeken en zit nu weer terug in een wak omdat hij zichzelf een lelijk gedrocht vind en civil veel te knap is en hij daar nooit mee zou kunnen concurren om de gunsten van cue.
Wat tijn alleen niet door heeft, is het feit dat hij misschien lelijker of knapper is dan civil niets te maken heeft met het feit dat cue hem niet wil daten, en eerder te zoeken is in het mentale vlak.
Zo kunnen we het dan nu weer over eieren, wijn en knuffelen hebben alstublieft???
Ik zei ook helemaal niets over jouw zaadvragende ogen. Ik ben gewoon blij voor Pumatjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:25 schreef MLI het volgende:
[..]
Ej! Ik zei dat andere mensen zeggen dat ik zaadvragende ogen had en niet dat ik dat vind, beetje mijn woorden verdraaien!
Ander kapsel, andere bril, andere kleren dan is er best wat van te maken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad niet blij met mij uiterlijk.
Oh vast wel... maar ik mag zondag al met de trein, en ik mag van de NS nog maar 1 keer per week met de trein, want anders krijgen ze problemen met hun dienstregeling ofzo..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet zo happen hoor lief kwaakje van me
maar er rijdt ook OV
randstadrailquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Oh vast wel... maar ik mag zondag al met de trein, en ik mag van de NS nog maar 1 keer per week met de trein, want anders krijgen ze problemen met hun dienstregeling ofzo..
(en daarbij, ik heb niet eens chocomelk in huis!)
Dat dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kom op gozer. Hup beetje eigenwaarde.
Mag je die straks mooi gebruikenquote:
Zelfs een WE, H&M of desnoods een C&A zijn meer dan afdoende.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:29 schreef MLI het volgende:
@ tijnbrein: kleren maken de man. Laat je bij Jack en Jones iets aanmeten, kan er weinig fout gaan. Er zijn toffere maar ook veel slechtere winkels.
Ik ook maar hij moet niet roddelen over mij.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zei ook helemaal niets over jouw zaadvragende ogen. Ik ben gewoon blij voor Pumatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |