Naja ik zou in die langere rij daarnaast gaan staan. Zie je ze staan. Je herkent ze aan de JoeyT buttons.quote:
Waarschijnlijk hetzelfde.quote:
Hoeft niet. Iets vergelijkbaars is al gedaan in de Duitse boer zoekt vrouw maar ik kan het niet vinden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
misschien moet je eens lang het kippenkot lopen, en je tong in een kip steken om te kijken of de kip met haar ogen reageert op het stimuleren!
en wanneer gaat het plaatsvinden? heeft ie foto's staan ergens?quote:
Volgens mij is het daar niet echt boeiendquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja ik zou in die langere rij daarnaast gaan staan. Zie je ze staan. Je herkent ze aan de JoeyT buttons.
Zat ik net ook al naar te zoekenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Hoeft niet. Iets vergelijkbaars is al gedaan in de Duitse boer zoekt vrouw maar ik kan het niet vinden.
Dat moet nog worden behandeldquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en wanneer gaat het plaatsvinden? heeft ie foto's staan ergens?
Een rij hoort ook niet boeiend te zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar niet echt boeiend
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Tubgirl... dat is simpel.. Die pist eerst om de weg wat gladder te maken voor het ei, dan komt het ei eruit, wat kapot klettert in het bad. Vervolgens komt de stront die stond te dringen achter het ei er ook bij,. Dan mixed ze alles samen, bakt een omelet en eet die op met een twee sneetjes toast en een uurtje of 5 later begint het circus opnieuw want, het nieuwe ei staat klaar en die omelet + toast zijn intussen door haar maag en darmkanaal verwerkt tot nieuwe poep.
Zover ik weet is dat de rij voor de urinoirsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wil wel in de rij voor jou gaan staan hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wel als jij erin staat toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Een rij hoort ook niet boeiend te zijn
Origineel. Ga eens wat posts omhoogquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:03 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zover ik weet is dat de rij voor de urinoirs
Datgene waar de rij naartoe leidt moet dat natuurlijk wel zijn he.quote:
ach der hansi ja!...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:01 schreef MLI het volgende:
[..]
Hoeft niet. Iets vergelijkbaars is al gedaan in de Duitse boer zoekt vrouw maar ik kan het niet vinden.
Beetje rare rij als ik er tussen zou staan ipv voor.quote:
Zie MLIquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Datgene waar de rij naartoe leidt moet dat natuurlijk wel zijn he.
Oke daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Naar een sportschool gaan doe je niet per definitie voor een mooi lichaam. Sporten == Endofrine == Jezelf goed voelen en lekker in je vel zitten
Daar staat alleen in dat jij in die rij staatquote:
hahha ranzig jongquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Tubgirl... dat is simpel.. Die pist eerst om de weg wat gladder te maken voor het ei, dan komt het ei eruit, wat kapot klettert in het bad. Vervolgens komt de stront die stond te dringen achter het ei er ook bij,. Dan mixed ze alles samen, bakt een omelet en eet die op met een twee sneetjes toast en een uurtje of 5 later begint het circus opnieuw want, het nieuwe ei staat klaar en die omelet + toast zijn intussen door haar maag en darmkanaal verwerkt tot nieuwe poep.
Een eitje op zijn tijd is best wel lekker.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:05 schreef MLI het volgende:
Trouwens, volgens mij zou de wereld wel snel gaan stinken naar rotte ei. Krijg je van die chinese praktijken, gedumpte eieren. 'Ei te vondeling gelegd'.
Ach je kunt maar dol op jezelf zijn tochquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Beetje rare rij als ik er tussen zou staan ipv voor.
Hoe wil jij je eitje trouwens in de ochtend? Gekookt? Gebakken? Bevrucht?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:07 schreef MLI het volgende:
[..]
Verdomme, nu ben ik nóg nieuwsgieriger naar je foto.
Hoezo ziek? Gewoon een levendige fantasie.quote:
Ik zou t zo geven als ik niet zo paranoïde wasquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:07 schreef MLI het volgende:
[..]
Verdomme, nu ben ik nóg nieuwsgieriger naar je foto.
Nee ik denk het niet. Als het ei niet uitbroed komt het ook niet uit.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:09 schreef MLI het volgende:
Zouden ze dat trouwens ook abortus provocatus noemen dan, als je de vrucht laat verdwijnen?
Bevrucht, dan aborteer ik ze door het eigeel te scheiden van het eiwit in loeihete koekenpan. Erg effectief.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hoe wil jij je eitje trouwens in de ochtend? Gekookt? Gebakken? Bevrucht?
Niet te letterlijk nemen, was een grapje.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo ziek? Gewoon een levendige fantasie.
Nee dan moet je haar post beter lezenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar staat alleen in dat jij in die rij staat
heb ff geloerdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat moet nog worden behandeldzie fobo denk ik zo
Weet ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:11 schreef MLI het volgende:
[..]
Bevrucht, dan aborteer ik ze door het eigeel te scheiden van het eiwit in loeihete koekenpan. Erg effectief.
[..]
Niet te letterlijk nemen, was een grapje.
En mag je van de paus je eigen ei koken en op eten?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:09 schreef MLI het volgende:
Zouden ze dat trouwens ook abortus provocatus noemen dan, als je de vrucht laat verdwijnen?
Is ie goedgekeurd?quote:
Hoe zou het trouwens gaan met buitenechtelijke eieren? Die vuile koekoeken leggen hun eieren altijd gauw te vondeling, stel je voor dat de pygmeeen ook ineens met zo'n survivalstrategie komen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet. Als het ei niet uitbroed komt het ook niet uit.
Denk dat ie niet de ideale schoonzoon is.quote:
allleen als je honger hebt en de supermarkt dicht isquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
En mag je van de paus je eigen ei koken en op eten?
Hmm, het klinkt niet erg heilig, dat kannibalisme.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
En mag je van de paus je eigen ei koken en op eten?
Die hoef ik ook nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Denk dat ie niet de ideale schoonzoon is.
ja maar technisch is een vers gelegt ei nog geen baby, dus is het geen kanibalisme.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
allleen als je honger hebt en de supermarkt dicht is
of zou kannibalisme verboden zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |