moet het dan nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Code in een singlestopic... En door een vrouw nog wel!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Huh?
Flirten is glimlachen, uitdagen etc.
Seks is alllllll the way.
badder zequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, lekker rustig weekendje
nu ga ik echt in bad
Waarom 2 calls achter elkaar (weet ff t andere woord niet).quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
moet het dan niet
? '!sex&&flirten':flirtmore();usecondom(); zijn?
? = shorthand if, && boolean operator, evualeert naar true;false;quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Waarom 2 calls achter elkaar (weet ff t andere woord niet).
Functionsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Waarom 2 calls achter elkaar (weet ff t andere woord niet).
Bij de dealer is de eerste gram ook altijd gratis.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoho, soms moet je investeren! Je laat hem een keer gratis. Dan komt ie snel weer terug! En wil hij dan weer naar buiten na de 2e keer dan sta jij daar met een opgehouden hand
Ja...quote:
Alleen klopt je syntax nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
? = shorthand if, && boolean operator, evualeert naar true;false;
i'am such a geek...
wat klinkt dat nerderigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
moet het dan niet
Waarom ga je als maagd zijnde eigenlijk niet naar de hoeren?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij de dealer is de eerste gram ook altijd gratis.
Weltrusten KZ
echt wel!... zie verklaring hierbovenquote:
Je snapt het echt niet meer hequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja...![]()
Wacht...
Volgens mij is dit wat ik nu meen op te vatten:
Joey zegt: flirten == seks
MNR zegt: flirten != seks
Klopt dat?
goed hoor!... ik heb nog maar halve fles Lindemans verorbert vanavond, dus er is nog over!. Heb het glas reeds gepoeleerd klaar staan voor jequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat klinkt dat nerderig
hoe staat het ervoor met het wijnplan?
Nee.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja...![]()
Wacht...
Klopt dat?
Die discussie heb ik hier op Fok! al genoeg gevoerd.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom ga je als maagd zijnde eigenlijk niet naar de hoeren?
In welk taaltje is dat? In wat ik gebruik is het:quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
moet het dan niet
En wat is === ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:30 schreef MNR het volgende:
[..]
== is gelijk aan
!= is niet (gelijk aan)
Voor mijn gevoel overschrijd je eens grens...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee.
Flirten == flirten
Maar nog snap ik t probleem niet.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
echt wel!... zie verklaring hierboven
ja dan moet ik helemaal naar ver weg komen. ik dacht dat je die fles kwam drinken hierquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
goed hoor!... ik heb nog maar halve fles Lindemans verorbert vanavond, dus er is nog over!. Heb het glas reeds gepoeleerd klaar staan voor je
Joey denkt dat flirten gelijk is aan sex jij denkt van niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja...![]()
Wacht...
Klopt dat?
Ik gebruik nooit !=quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:30 schreef MNR het volgende:
[..]
== is gelijk aan
!= is niet (gelijk aan)
PHP gedrochtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Geen idee, die syntax (her)ken ik niet.
Ik denk dat flirten gelijk is aan sex???? Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Joey denkt dat flirten gelijk is aan sex jij denkt van niet.
Ik denk dat jouw code wat meer logica bevat. Niet alle flirten is sex. Anders lag het hele land plat, want iedereen flirt de hele dag door. En dat betekend ook dat ik met alle vrouwen van het werk minstens een keer of 8 per dag moet neuken. En dat lijkt me geen goed plan, en zeer slecht voor de facturabiliteit
if (Tijn!=Clue)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
Ik snap er niks meer van. Ik ga even wat te drinken pakken.
hangt van de taal afquote:
Ik speel alleen maar meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |