Ja, en je vriendin dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:18 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Kan die de hoerenlopers uitlachen omdat hij gratis mag
Ach dat maakt toch niet uit. We konden allemaal niet zingen.quote:
Waaromquote:
gatver, 5 uur opstaan. sterktequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja drukjes... net 4 dagen gewerkt.. vandaag vrij en lekker op pad geweest met een vriendin van me en straks weer 4 dagen werken... moet morgen om 5uur uiterlijk om 5:15 me bed uit
was ook erg lastig om daarbij nog een beetje redelijk te zingen laat staan in de maatquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]![]()
Ik werd door andere mensen van m'n noot afgehaald!
En je vriendin voelt zich dan gekwetst?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat ze sexy is.
En het helpt natuurlijk dat het een mission impossible is.
Nee als ik eerlijk ben vind ik het echt wel een aantrekkelijke vrouw/meisje.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:18 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Die eet ook af en toe buiten de deur.quote:
Nope, lekker rustig weekendjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
grappig!! beetje sjansen is altijd leuk he
heb je dit weekend ook een beetje rust of moet je rennen en vliegen?
Mijn vriendin weet dat ik flirt met de hoer om de hoekquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:20 schreef MNR het volgende:
[..]
En je vriendin voelt zich dan gekwetst?
Niet dat ik nou zo goed kan zingen, maar geef me de kans en de situatie en ik zing de sterren van de spreekwoordelijke hemel!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was ook erg lastig om daarbij nog een beetje redelijk te zingen laat staan in de maat
Het klonk toch best wel aardig.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was ook erg lastig om daarbij nog een beetje redelijk te zingen laat staan in de maat
Oh, wie weet kan je haar wel uit dat werk halenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee als ik eerlijk ben vind ik het echt wel een aantrekkelijke vrouw/meisje.
Dacht het niet... als ie aan mijn waar zit moet ie betalen.. Kom op zeg.. ben geen filantroop he!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:18 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Flirten? Flirten != seksquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mijn vriendin weet dat ik flirt met de hoer om de hoek
Waarom? Ze ziet er niet ongelukkig uitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:21 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh, wie weet kan je haar wel uit dat werk halen
Ik volg je even niet.... Flirten = seks?quote:
Jij bent een pooier?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dacht het niet... als ie aan mijn waar zit moet ie betalen.. Kom op zeg.. ben geen filantroop he!
Heb je hm al gekraakt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Code in een singlestopic... En door een vrouw nog wel!
Hoho, soms moet je investeren! Je laat hem een keer gratis. Dan komt ie snel weer terug! En wil hij dan weer naar buiten na de 2e keer dan sta jij daar met een opgehouden handquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dacht het niet... als ie aan mijn waar zit moet ie betalen.. Kom op zeg.. ben geen filantroop he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |