Handen om der lichaam, der dichtjes tegen je aan trekken, beetje wrijven over der buikje en der dan omdraaien en 2 armen om der heen slaan.. ja.. dat noem ik knuffelenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind het niet bepaald een knuffel-vorm
Ja daarom houd ik ook mijn mond dicht.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef automatic_ het volgende:
En de mensen zonder date mogen nu niets zeggen zeker?
Prik maar een datumquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
ik heb heul geen date! Ik moet mijn zusje mee helpen verhuizen
Ja, als je der om gaat draaien wel jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Handen om der lichaam, der dichtjes tegen je aan trekken, beetje wrijven over der buikje en der dan omdraaien en 2 armen om der heen slaan.. ja.. dat noem ik knuffelen
Dát al..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef S95Sedan het volgende:
Nee
En naakt lepeltje lepeltje liggen zou ik dan nog altijd flikvlooien noemen.
Erg slim gedaan Tijn!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daarom houd ik ook mijn mond dicht.
Dat is dan toch geen lepeltje lepeltje liggen meerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Handen om der lichaam, der dichtjes tegen je aan trekken, beetje wrijven over der buikje en der dan omdraaien en 2 armen om der heen slaan.. ja.. dat noem ik knuffelen
Misschien kunnen wij gaan daten?quote:
Ik noem dat... ik ga zo sex hebben knuf lolquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
shoot! je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat is dan toch geen lepeltje lepeltje liggen meer
Ik ga helemaal niemand datenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij gaan daten?
Maar wel met je hand op der buik der hartslag en ademhaling voelenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:24 schreef ArTiC het volgende:
lepeltje lepeltje![]()
zo kun je toch niet kijkenhoe ze ligt te slapen
Kijk, weet Nouk meteen wat ze morgen kan verwachtenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar wel met je hand op der buik der hartslag en ademhaling voelen
Maar je voelt t welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:24 schreef ArTiC het volgende:
lepeltje lepeltje![]()
zo kun je toch niet kijkenhoe ze ligt te slapen
Eerlijk antwoord hè?quote:
Waarom niet?quote:
Nouk kan helemaal niets verwachten want of ik blijf slapen is de grote vraag!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, weet Nouk meteen wat ze morgen kan verwachten
Dat voel je dan niet, ga dan op d'r tieten liggenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je mij wilquote:
Verstandigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nouk kan helemaal niets verwachten want of ik blijf slapen is de grote vraag!en ik denk het gewoon maar niet..
Sorry, ik ben evilquote:
ik heb bij lepeltje lepeltje meer last van haar haar wat in mijn gezicht kriebelt altijdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha. Kom jij nu ook alquote:
echt helemaal nooit niet meer? Of gewoon niet een van de mannen die zich hier buitelend over elkaar op een dienblaadje aanbieden?quote:
Ja, is hetzelfde systeem als Paiqquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef MaJo het volgende:
ik ben maar weer eens aan het internetdaten geslagen, via nextlover, kent iemand dat?
is wel een mooi systeem, je hebt eerst een speeddate van 5 minuten. Dan kun je aangeven of je verder wil praten. Vervolgens praat je weer 10 minuten verder en pas dan krijg je elkaars foto's te zien. Als je dan allebei weer op ja klikt kun je voortaan gewoon met elkaar chatten
hoorde je een krakend geluid? dat was mijn hartquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
VerstandigOok al geloof ik je niet
[..]
Sorry, ik ben evil
daarom heb ik nu een kortkopje zodat mijn toekomstige partner er geen last van heeftquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb bij lepeltje lepeltje meer last van haar haar wat in mijn gezicht kriebelt altijd
Ooit ga ik dat weer wel doen, maar ik ben zo'n wiebelkont op dit moment. Ik moet eerst maar eens voor mijzelf op een rijtje zetten wat ik nu écht wil.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
echt helemaal nooit niet meer? Of gewoon niet een van de mannen die zich hier buitelend over elkaar op een dienblaadje aanbieden?
Klinkt een beetje als Paiq.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef MaJo het volgende:ik ben maar weer eens aan het internetdaten geslagen, via nextlover, kent iemand dat?
is wel een mooi systeem, je hebt eerst een speeddate van 5 minuten. Dan kun je aangeven of je verder wil praten. Vervolgens praat je weer 10 minuten verder en pas dan krijg je elkaars foto's te zien. Als je dan allebei weer op ja klikt kun je voortaan gewoon met elkaar chatten
die 2 systemen zijn gewoon aan elkaar gekoppeld!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, is hetzelfde systeem als Paiq
Niet overdrijven. Jij hebt misschien een kans met een eventuele Tilburg meet - ook al mag ik niet komenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen wil jou toch daten?
Oei! Ja, dat hoorde ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoorde je een krakend geluid? dat was mijn hart
Ik weet hetquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
die 2 systemen zijn gewoon aan elkaar gekoppeld!
en? hoeveel dates al?!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef MaJo het volgende:ik ben maar weer eens aan het internetdaten geslagen, via nextlover, kent iemand dat?
alleen is de kans dat ik lepeltje lepeltje wil liggen met een kortharige vrouw (klinkt alsof ik een hond omschrijfquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarom heb ik nu een kortkopje zodat mijn toekomstige partner er geen last van heeft
Ik overdrijf nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Jij hebt misschien een kans met een eventuele Tilburg meet - ook al mag ik niet komen![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen is de kans dat ik lepeltje lepeltje wil liggen met een kortharige vrouw (klinkt alsof ik een hond omschrijf) behoorlijk klein...bijna nihil
dat klinkt verstandigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooit ga ik dat weer wel doen, maar ik ben zo'n wiebelkont op dit moment. Ik moet eerst maar eens voor mijzelf op een rijtje zetten wat ik nu écht wil.
Van Kiddo nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet
Van mij mag je komen
Dankjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat klinkt verstandigMaar zo fucked kom je niet over hierzo dus volgens mij ben je al een aardig eindje onderweg met vinden wat je wilt.
En draaikonten is niets mis mee hoor, 40 jaar lang op hetzelfde plekje zitten is gewoon dodelijk saai. Kun je net zo goed in een keer dood gaan. Draaikonten en dan doen wat je bedacht hebt, op die manier haal je meer uit ht leven dan blijven dromen over dingen die je ooit wilt gaan doen en maar blijven dromen.
Vrouwen met kort haar kunnen ook mooi zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen is de kans dat ik lepeltje lepeltje wil liggen met een kortharige vrouw (klinkt alsof ik een hond omschrijf) behoorlijk klein...bijna nihil
maar dat komt omdat je me niet in het echt kent.. ben onweerstaanbaarquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Omdat ik het echt niet mooi vind...en met kort bedoel ik dan als het haar de schouders niet raaktquote:
+1 wijsheidquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat klinkt verstandigMaar zo fucked kom je niet over hierzo dus volgens mij ben je al een aardig eindje onderweg met vinden wat je wilt.
En draaikonten is niets mis mee hoor, 40 jaar lang op hetzelfde plekje zitten is gewoon dodelijk saai. Kun je net zo goed in een keer dood gaan. Draaikonten en dan doen wat je bedacht hebt, op die manier haal je meer uit ht leven dan blijven dromen over dingen die je ooit wilt gaan doen en maar blijven dromen.
Ik vind het van persoon tot persoon verschillen, maar ik zou het zelf nooit doenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Omdat ik het echt niet mooi vind...en met kort bedoel ik dan als het haar de schouders niet raakt
Lang haar is veel mooier inderdaad. Staat vrouwen veel beter.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Omdat ik het echt niet mooi vind...en met kort bedoel ik dan als het haar de schouders niet raakt
ik ben een manquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar dat komt omdat je me niet in het echt kent.. ben onweerstaanbaar
hoezo niet? ben je bang dat je snel blijft hangen bij de eerste die je een goed gevoel geeft? En waarom ben je daar bang voor dan? Goed gevoel hebben is toch fijn?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje![]()
En nee, ben ook niet fucked up. Het is meer dat ik te veel zin heb in een relatie, maar dat werkt niet
ja maar zo kort is lekker pittigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Lang haar is veel mooier inderdaad. Staat vrouwen veel beter.
Geen idee? Jij ook al niet?quote:
of bang dat je het verneukt omdat je te graag wil....ben ik een beetje bang voorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hoezo niet? ben je bang dat je snel blijft hangen bij de eerste die je een goed gevoel geeft? En waarom ben je daar bang voor dan? Goed gevoel hebben is toch fijn?
Ik geef volmondig toe dat ik ook veel zin in heb een relatie, maar tegelijkertijd ook heel goed weet wat ik wil van de andere persoon en dat maakt het zoeken lastiger en tegelijkertijd ook makkelijker.
zelfs voor sommige mannen ben ik onweerstaanbaar... heb er nog steeds 2 of 3 die lopen te zeuren dat ze me willenquote:
Misschien kan jij haar bekeren.quote:
Ik denk dat het een "te hoge" prioriteit heeft gekregen bij mijzelf. Ik ga mensen anders benaderen ofzo. Ik weet niet :s Klinkt vaag en dat is het ook welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hoezo niet? ben je bang dat je snel blijft hangen bij de eerste die je een goed gevoel geeft? En waarom ben je daar bang voor dan? Goed gevoel hebben is toch fijn?
Ik geef volmondig toe dat ik ook veel zin in heb een relatie, maar tegelijkertijd ook heel goed weet wat ik wil van de andere persoon en dat maakt het zoeken lastiger en tegelijkertijd ook makkelijker.
niet alle vrouwen, sommige zien er gewoon veel lekkerder uit met korter haar.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Lang haar is veel mooier inderdaad. Staat vrouwen veel beter.
nou, ik wacht op 1 foto met kort haar en 1 foto met lang haar, wij oordelen welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zelfs voor sommige mannen ben ik onweerstaanbaar... heb er nog steeds 2 of 3 die lopen te zeuren dat ze me willen
enne kort haar staat mij beter dan lang haar. Ik heb vrij dun haar en dat word snel grauw van kleur en ziet er meer armoedig uit dan mooi....
Na dit weekeind is dit topic al weer volquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:36 schreef DaMart het volgende:
Welke vrouw biedt zich aan voor een date dit weekend? Dan kan ik na dit weekend over die date vertellen!
Hey! Ben je er ook weer?quote:
Knuffelen is voor homo'squote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
+ 6 anderequote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Na dit weekeind is dit topic al weer vol
ik geef dit topic max 2 uurquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Wie wil er nú met me daten dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zie fobo en dan niet die kuif nemen dies gewoon fout en was melig hahaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou, ik wacht op 1 foto met kort haar en 1 foto met lang haar, wij oordelen wel
Heyquote:
Je moet jezelf niet gaan overschatten he. En trouwens had jij niet al een date?quote:
dit hebben we al es behandeldquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou, ik wacht op 1 foto met kort haar en 1 foto met lang haar, wij oordelen wel
Ja de hele avond alquote:
Foto!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dit hebben we al es behandeld
toen heb ik mijn korte koppie geshowed
Haha, waar moet het dan over gaan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja de hele avond alAlleen kan maar nergens op inhaken
Zijn allemaal weer onderwerpen waar ik weinig aan heb
4quote:
Dat is wel link inderdaad, in elk persoon wat je tegenkomt een potentiele lover zien. Dodelijk vermoeiend, ken het . Heb die periode ook wel gehad, heeft me wel geleerd beter te filteren. Nu ben ik gewoon wie ik ben, reageer zoals ik altijd reageer. Direct, droog, en soms tikje te bot en met een beetje geluk kom ik een vrouw tegen die dat kan hebben van me en er zelfs wel een beetje om kan lachen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het een "te hoge" prioriteit heeft gekregen bij mijzelf. Ik ga mensen anders benaderen ofzo. Ik weet niet :s Klinkt vaag en dat is het ook wel
Ik ben niet bang om aan iemand te hangen (met het idee dat het de verkeerde is), want als het niet goed gaat, dan maak je er ook een einde aan
Ja, ik weet ongeveer ook wel wát ik wil, maar ik zie dat steeds meer als een last dan als een gemakkelijk iets
De kuif staat je beter dan plat vind ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zie fobo en dan niet die kuif nemen dies gewoon fout en was melig haha
Ik wil anders wel een knuffel van een mooie vrouw hoor.quote:
Vind kort haar je inderdaad leuker staanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dan heb jij al wel snel een Fok!er te pakkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
43 wilde er mee doorgaan, 1 niet nadat hij mijn foto had gezien
En 1 zit op fok dus voor het geval hij me checkedDoe eens posten
Het zit de laatste dagen al wat minder plat en wat wilderquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De kuif staat je beter dan plat vind ik
ben niet zo foterig maar vind deze wel leuk dus vooruit :pquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie dat niet in elke persoon hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat is wel link inderdaad, in elk persoon wat je tegenkomt een potentiele lover zien. Dodelijk vermoeiend, ken het . Heb die periode ook wel gehad, heeft me wel geleerd beter te filteren. Nu ben ik gewoon wie ik ben, reageer zoals ik altijd reageer. Direct, droog, en soms tikje te bot en met een beetje geluk kom ik een vrouw tegen die dat kan hebben van me en er zelfs wel een beetje om kan lachen.
Ik zie het niet meer als een last, eerder lastig. Maar ik vind het hele single zijn en beetje de remy zijn in een grote stad meer als een last dan weten wat ik zoek in een vriendin.
Een vriendin krijg je niet, een vriendin pak je.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat is wel link inderdaad, in elk persoon wat je tegenkomt een potentiele lover zien. Dodelijk vermoeiend, ken het . Heb die periode ook wel gehad, heeft me wel geleerd beter te filteren. Nu ben ik gewoon wie ik ben, reageer zoals ik altijd reageer. Direct, droog, en soms tikje te bot en met een beetje geluk kom ik een vrouw tegen die dat kan hebben van me en er zelfs wel een beetje om kan lachen.
Ik zie het niet meer als een last, eerder lastig. Maar ik vind het hele single zijn en beetje de remy zijn in een grote stad meer als een last dan weten wat ik zoek in een vriendin.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Het zit de laatste dagen al wat minder plat en wat wilder
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben niet zo foterig maar vind deze wel leuk dus vooruit :p
langhaar staat in mn fobo....Lang hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
[..]
langhaar staat in mn fobo....Nogmaals: Niet leuknSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
[..]
langhaar staat in mn fobo....Staat je mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
langhaar staat in mn fobo....Bij jou staat lang haar beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Ach ach, Joe.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Een vriendin krijg je niet, een vriendin pak je.
Haha ja was wel grappigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan heb jij al wel snel een Fok!er te pakken
[..]
langhaar staat in mn fobo....Lang!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha ja was wel grappigZag het omdat hij de
smiley gebruikte. Betrapt!
Hahaha. Ja, dan kan je ze wel betrappen inderdaadquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
langhaar staat in mn fobo....Op zich een leuke foto. Maar lang haar staat toch beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
lang haar stond beter dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja het is toch zo... Misschien kom ik dan de ideale partner tegen blablabla. Als je daar op moet wachtenquote:
Fijne avondquote:
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tis dat je gister die geile foto hebt geplaatst en mij nu tot je fans kan rekenen andersquote:
[..]
langhaar staat in mn fobo....lang haar dus, echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Doeiquote:
heb marketing college nuquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey
Geen colleges of die moeten nog beginnen?
Dromertje!quote:
quote:
Dat stuk klinkt bekend. Altijd leuk, dat derde wiel gevoel. Het perfecte recept om een leuke avond kompleet te vergallen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zie dat niet in elke persoon hoorHet is gewoon dat ik het single zijn zo ontzettend zat ben
En dan met name omdat gewoon iedereen om mij heen een relatie heeft, waardoor je je vaak het 3e wiel voelt
Pics or it did not happen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tis dat je gister die geile foto hebt geplaatst en mij nu tot je fans kan rekenen anders
Hahaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Open er een topic over.Misschien post hij dan in dat topic.
Haha gezellig! Verder alles goed?quote:
Dat gevoel ken ik jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zie dat niet in elke persoon hoorHet is gewoon dat ik het single zijn zo ontzettend zat ben
En dan met name omdat gewoon iedereen om mij heen een relatie heeft, waardoor je je vaak het 3e wiel voelt
Wat een stoere praat weer, oh gij koene toetsenbordridder der lage landen!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Een vriendin krijg je niet, een vriendin pak je.
Helaas komt mij dat gevoel ook bekend voor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat stuk klinkt bekend. Altijd leuk, dat derde wiel gevoel. Het perfecte recept om een leuke avond kompleet te vergallen.
Huh? Jij hier?quote:
Je bent altijd het broertje, een troost in zekere zin? Ze noemen je meer dan een hun hartsvriendin?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat stuk klinkt bekend. Altijd leuk, dat derde wiel gevoel. Het perfecte recept om een leuke avond kompleet te vergallen.
Ik zit nu in een fase dat ik veel dingen gewoon af zeg / niet op in ga. Dan zeggen ze wel; "Nee joh! Ga gezellig mee!" Zelf voel ik mij daar alleen niet prettig bijquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
met je zusje?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Huh? Jij hier?
en nu naar mijn zusje, doei!
Oh, als er nog mensen zijn die willen komen helpen...
Weet je al hoe hij er uit ziet?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
HahaNee zo ben ik niet
En we chatten nog steeds
Die zijn dus al geplaatstquote:
Stoer of niet, het is wel zoquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wat een stoere praat weer, oh gij koene toetsenbordridder der lage landen!
Waar woon je? En wat moet er gebeuren?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Huh? Jij hier?
Nee ze noemen wel eens de Niro, de stoere maar nooit een keer de nono.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bent altijd het broertje, een troost in zekere zin? Ze noemen je meer dan een hun hartsvriendin?
Yupquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je al hoe hij er uit ziet?
Vraag naar zijn nickname op Fok!
Waar?quote:
Zolang je je nu richt op de vrouwen is er niets aan de hand hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
Artic... je mag het leuker vinden maar ik ben iig blij met mijn korte kop.... ondanks het feit dat ik er nu 10x zo lang mee bezig ben
Ik wou dat ik jou was, gewoon een dag niet mezelf was.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:50 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Nee ze noemen wel eens de Niro, de stoere maar nooit een keer de nono.
Leuk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
YupEn weet zijn nick ook maar weiger te checken
Vind het niet heel tof als iemand je hele postgeschiedenis gaat uitpluizen
Aantal topics terug. Maar miss als je het lief vraagt aan dr , dat je ze nog krijgt.;)quote:
Dat ik alles was wat jij was. En jij was dan wie ik was. En wij dan nog steeds wij wasquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wou dat ik jou was, gewoon een dag niet mezelf was.
Dat ik alles was wat jij wasquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wou dat ik jou was, gewoon een dag niet mezelf was.
dan schrap ik je wel van de fanlijstquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tis dat je gister die geile foto hebt geplaatst en mij nu tot je fans kan rekenen anders
Ik denk wel dat er mensen zijn die dat doenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk.
Waarom zou je dat doen? Iemands postgeschiedenis gaan uitpluizen?
Is je opdracht onderhand al af?!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:52 schreef mrbox het volgende:
Goedeavond waarom vliegen de weken altijd super snel voorbij behalve als je het juist wil dat ze voorbij vliegen
Ja, ik lurk hier wel vaker en post af en toe meequote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Huh? Jij hier?
Tilburg he, gaat altijd langzamerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:52 schreef automatic_ het volgende:
JoeyT!
Die mail is wel lang onderweg..
uuh... das niet verstandig he, maar dat hoef ik je niet uit te leggen hoop ik. Hangt beetje vanaf wat de omstandigheden zijn. Met een stelletje naar de huishoudbeurs zo ik ook afslaan. Maar avondje met vrienden naar de kroeg niet perse, ook niet als er een aantal stelletje mee gaan. Wel als die stelletjes meer een siamese tweeling zijn dan twee losse mensen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zit nu in een fase dat ik veel dingen gewoon af zeg / niet op in ga. Dan zeggen ze wel; "Nee joh! Ga gezellig mee!" Zelf voel ik mij daar alleen niet prettig bij
Tegan zou dat doenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk.
Waarom zou je dat doen? Iemands postgeschiedenis gaan uitpluizen?
gelukkig mag jij je kortere kapsel ook leuker vindenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
Artic... je mag het leuker vinden maar ik ben iig blij met mijn korte kop.... ondanks het feit dat ik er nu 10x zo lang mee bezig ben
Ik woon niet in Tilburgquote:
Uhuh, ik weet hetquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uuh... das niet verstandig he, maar dat hoef ik je niet uit te leggen hoop ik. Hangt beetje vanaf wat de omstandigheden zijn. Met een stelletje naar de huishoudbeurs zo ik ook afslaan. Maar avondje met vrienden naar de kroeg niet perse, ook niet als er een aantal stelletje mee gaan. Wel als die stelletjes meer een siamese tweeling zijn dan twee losse mensen.
Ik vind het fantastisch als twee mensen elkaar gevonden hebben, maar ik hoef het niet te zien dat iemand constant aan de andere vast geplakt zit. Affectie kun je ook anders tonen immers.
Wij? Nu loop je echt te hard van stapelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ik alles was wat jij was. En jij was dan wie ik was. En wij dan nog steeds wij was
ja hoor...alleen niet echt mijn vak. beetje slap gel.....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha gezellig! Verder alles goed?
Alsjeblieft Duim post die foto nog eens.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Aantal topics terug. Maar miss als je het lief vraagt aan dr , dat je ze nog krijgt.;)
wij zijn niet meer wij, maar gewoon ik en jij.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ik alles was wat jij was. En jij was dan wie ik was. En wij dan nog steeds wij was
Pffffffffffff.... Ik trek mijn aftrekbeurt van gisteren weer terugquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan schrap ik je wel van de fanlijst
je hebt duidelijk t vervolg niet gelezen over goedgelovige singeltjes enzo
Oke, dat is duidelijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ja hoor...alleen niet echt mijn vak. beetje slap gel.....
en u?
Inderdaad, maar om 1 of andere reden willen ze mn piemel nooit in het openbaar in de mond nemen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uuh... das niet verstandig he, maar dat hoef ik je niet uit te leggen hoop ik. Hangt beetje vanaf wat de omstandigheden zijn. Met een stelletje naar de huishoudbeurs zo ik ook afslaan. Maar avondje met vrienden naar de kroeg niet perse, ook niet als er een aantal stelletje mee gaan. Wel als die stelletjes meer een siamese tweeling zijn dan twee losse mensen.
Ik vind het fantastisch als twee mensen elkaar gevonden hebben, maar ik hoef het niet te zien dat iemand constant aan de andere vast geplakt zit. Affectie kun je ook anders tonen immers.
To much information.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pffffffffffff.... Ik trek mijn aftrekbeurt van gisteren weer terug.
Oei... Pas maar op dan! En veel plezierquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:56 schreef MNR het volgende:
Pffff... ik ga vanavond hard op stap met mijn vriendinnetje. Ik geloof dat ik begin te vallen voor een kerel die een vriendin heeft en een kind. Ow echt... Dus vanavond maar even goed afleiding zoeken.
Maar als ik een date mocht hebben, zou k wel weten met wie
Werd gister beetje afgeleidquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is je opdracht onderhand al af?!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:56 schreef MNR het volgende:
Pffff... ik ga vanavond hard op stap met mijn vriendinnetje. Ik geloof dat ik begin te vallen voor een kerel die een vriendin heeft en een kind. Ow echt... Dus vanavond maar even goed afleiding zoeken.
Ik ben goed in wiskunde.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dat is duidelijk
Ja, hier gaat het wel hoor. Beetje chagrijnig i.v.m. wiskunde, that's all
Hihiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Werd gister beetje afgeleidmaar zo nog ff verder, begrijp er eigenlijk ook weinig van...
Oja? Ik ook :kuch:quote:
Hoiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:56 schreef MNR het volgende:
Thx .quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:56 schreef MNR het volgende:
Dan moet je haar meer betalen he! Iedereen weet dat een felatio in de kroeg duurder is als in een steegje! De prijs voor pijpen in de kroeg is 2xbigmac + 2xaardbijenshake!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad, maar om 1 of andere reden willen ze mn piemel nooit in het openbaar in de mond nemen.
Wat is er nu weer metje wiskunde dan....quote:
Ik wil trws ook hard gaan met jou en je vriendinquote:
Hahaha!quote:
Kom je maar lekker naar Eindhoven.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wil trws ook hard gaan met jou en je vriendin
zelfs jij hier... en ik ook... en de rest ook... als dat geen feest is, nou dan weet ik het ook niet meer!..quote:
Oh, dat heb jij gemist?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat is er nu weer metje wiskunde dan....
(ben ook nogsteeds niet wakker![]()
)
Naja dan blijf ik betalen. Moet al 75eu neerleggen als ik wil dat ze naast me loopt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dan moet je haar meer betalen he! Iedereen weet dat een felatio in de kroeg duurder is als in een steegje! De prijs voor pijpen in de kroeg is 2xbigmac + 2xaardbijenshake!
Met de stofzuiger laten weghalen jaquote:
Hey mur! Jij ook hierquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:00 schreef Murmeli het volgende:
sjezus wat gaat het idd snel
hier ook ok, ik ga vroeg slapen, net 2 dagen cursus gehad en dat was een hele fijne combi met mn jetlagje haha. maar wel volgehouden, ben weer helemaal trots op mij
Dan zijn wij trots op jouquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:00 schreef Murmeli het volgende:
hier ook ok, ik ga vroeg slapen, net 2 dagen cursus gehad en dat was een hele fijne combi met mn jetlagje haha. maar wel volgehouden, ben weer helemaal trots op mij
Kei gaaf!quote:
ja gezelli kwaak dat je r ook weer bent. is het niet gelukt om te stopen met fokken?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zelfs jij hier... en ik ook... en de rest ook... als dat geen feest is, nou dan weet ik het ook niet meer!..
Haha! Zekerquote:
Ik ben één keer op iemand geweest die een relatie had en dat was bagger.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Zeker
Er is hier zeker niemand die ervaring heeft met dit soort situaties?
1 en al liefde.quote:
Oelalala. Held!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:03 schreef JoeyT het volgende:
Ik probeer flirten trws naar een nieuw niveau te tillen. Ik loop elke dag langs de hoeren en nu heb ik een 'klik'met 1 van die meisjes en hoop ik ooit eens uitgenodigd te worden voor een gratis rondje.
Ha die Majo, ik zag je ook al hier. gezellig!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey mur! Jij ook hier
Al een beetje bijgekomen van de reis?
Soms volg ik jou niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:03 schreef JoeyT het volgende:
Ik probeer flirten trws naar een nieuw niveau te tillen. Ik loop elke dag langs de hoeren en nu heb ik een 'klik'met 1 van die meisjes en hoop ik ooit eens uitgenodigd te worden voor een gratis rondje.
Ik heb ervaring uit oogpunt van de jongenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben één keer op iemand geweest die een relatie had en dat was bagger.
Leuk om je hier te zienquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ha die Majo, ik zag je ook al hier. gezellig!!
nog niet echt bijgekomen maar dit weekend lekker slapen
hoest met jou vandaag?
Het klinkt als 'effe stoer zijn' of als 'ik probeer iets grappigs te zeggen'quote:
Hoezo? Ik hoef niet op de uitnodiging in te gaan.quote:
Zolang je maar niet uit voorzorg meer vreemdgaat, Joe. En als je dat toch doet, houdt dan je mond!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:03 schreef JoeyT het volgende:
Echt dat je het overleeft hebt!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:00 schreef Murmeli het volgende:
In andere woorden, klinkt als Joeyquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het klinkt als 'effe stoer zijn' of als 'ik probeer iets grappigs te zeggen'
Ik dacht dat je gewoon intelligent bent.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:05 schreef MaJo het volgende:
Voor de mensen die zich afvragen hoe ik 2 studies volhoud: in bad en in het OV leren
Die op de benelux laan in Utrecht zijn goedkoper!. Of anders de Imstenraderweg in Heerlen als je van exotische zachte G houd!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja dan blijf ik betalen. Moet al 75eu neerleggen als ik wil dat ze naast me loopt.
Nee muts! Dat snap ik ook wel. Maar dat je dat schrijft over een andere vrouw terwijl je een vriendin hebt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo? Ik hoef niet op de uitnodiging in te gaan.
Wie vraagt zich dat af?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:05 schreef MaJo het volgende:
Voor de mensen die zich afvragen hoe ik 2 studies volhoud: in bad en in het OV leren
En? Beviel dat?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb ervaring uit oogpunt van de jongen
Hey, een slimme meid is op haar toekomst voorbereid. Niets mis met voorzorg.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Zolang je maar niet uit voorzorg meer vreemdgaat, Joe. En als je dat toch doet, houdt dan je mond!
Heb nog niet echt het gevoel dat ik hierin gekwetst ga worden.. want hij vind me volgens mij echt wel leuk. Het is meer.. wat zeg ik tegen mezelf?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben één keer op iemand geweest die een relatie had en dat was bagger.
Poeh, is dat nu ook al vreemdgaan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee muts! Dat snap ik ook wel. Maar dat je dat schrijft over een andere vrouw terwijl je een vriendin hebt.
No, just no. Niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb nog niet echt het gevoel dat ik hierin gekwetst ga worden.. want hij vind me volgens mij echt wel leuk. Het is meer.. wat zeg ik tegen mezelf?
ah mooi dat is al een kleine vooruitgang. vasthouden dit he. en dan helemaal geen verhoging meerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leuk om je hier te zien
Met mij gaat het goedDagje werken gister goed volgehouden, 's avonds alleen verhoging
Vandaag lekker chilldagje omdat ik niet hoef te werken. Nu in bad, even studeren
Jahoor. Voelde nooit wat voor die meisjes.quote:
Ah, jij gaat voor de kwaliteit!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Die op de benelux laan in Utrecht zijn goedkoper!.
Dat zeg ik toch niet?!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Poeh, is dat nu ook al vreemdgaan?
vrouwennnn
Dat blijkt.. wist ik nog nietquote:
jawel hoor.. door de week fok ik nauwelijks tot niet, maar nu is het vrijdag avond en heb ik niets beters te doen dan hier wat berichten te slingeren hopende op inspiratie van een nog ongevonden muze.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja gezelli kwaak dat je r ook weer bent. is het niet gelukt om te stopen met fokken?
ik heb zin om wat leuks te doen ben alleen zo gaar ;s
Tja, dat was bij mij toen ook, maar uiteindelijk durfde hij toch geen stap te zetten. Nu zijn we een jaar verder (denk ik) en loopt hij nog te zeuren hoe k*t z'n relatie is.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb nog niet echt het gevoel dat ik hierin gekwetst ga worden.. want hij vind me volgens mij echt wel leuk. Het is meer.. wat zeg ik tegen mezelf?
Ik begin ook helemaal niets, neem nergens initiatief in. En ik ga ook zeker niet in op wat voor advances dan ook. Zo slim ben ik wel.. maar ik vind hem wel leuk en hij zoekt echt duidelijk toenadering. Echt duidelijk toenadering.quote:
Haha okequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jahoor. Voelde nooit wat voor die meisjes.
ik ben een bikkel. maar nu wel uitgeput en beetje depri ook. gisteren erg lange dag ook nog dus wel zwaar over mn grenzen heen. rest van het weekend rustig aan dus om bij te komen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Echt dat je het overleeft hebt!
Als je een relatie hebt verdwijnen je seksuele fantasieën niet hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?!![]()
Ik bedoel dat ik het zelf vervelend zou vinden om zulke fantasieen te hebben. Als je toch happy bent met iemand..
Dat soort dingen gebeuren toch niet omdat dan die zekerheid weg is dus zal hij voor degene kiezen met wie hij al wat heeft.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, dat was bij mij toen ook, maar uiteindelijk durfde hij toch geen stap te zetten. Nu zijn we een jaar verder (denk ik) en loopt hij nog te zeuren hoe k*t z'n relatie is.
Als hij bij jou wel de stap durft te zetten, dan is dat idd mooi, maar anders ben je jezelf alleen maar voor de gek aan het houden als je denkt "oke, nu gaat hij zijn relatie verbreken"
Dat ook natuurlijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon intelligent bent.
Goede treinreis gehad?quote:
Dat denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, dat was bij mij toen ook, maar uiteindelijk durfde hij toch geen stap te zetten. Nu zijn we een jaar verder (denk ik) en loopt hij nog te zeuren hoe k*t z'n relatie is.
Als hij bij jou wel de stap durft te zetten, dan is dat idd mooi, maar anders ben je jezelf alleen maar voor de gek aan het houden als je denkt "oke, nu gaat hij zijn relatie verbreken"
de betere handelswaar stal ik niet uit in Utrecht, dat moge voorzichzelf spreken lijkt me.quote:
Ken je klassiekersquote:
Jij trekt ze wel aan he?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:10 schreef MNR het volgende:
Ik begin ook helemaal niets, neem nergens initiatief in. En ik ga ook zeker niet in op wat voor advances dan ook. Zo slim ben ik wel.. maar ik vind hem wel leuk en hij zoekt echt duidelijk toenadering. Echt duidelijk toenadering.
Ben jij klassiek?quote:
Wijntje???? Ik heb roze en witte... Eventueel te leveren met een groene olijf op olie!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben een bikkel. maar nu wel uitgeput en beetje depri ook. gisteren erg lange dag ook nog dus wel zwaar over mn grenzen heen. rest van het weekend rustig aan dus om bij te komen.
hoest bij jou?
Heb een unieke reeks op mn naam jaquote:
Dat zeg ik ook niet. En ik weet ook niet hoe ik het moet verwoorden zonder de verkeerde woorden te gebruiken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt verdwijnen je seksuele fantasieën niet hoor.![]()
Verder is flirten
Ja drukjes... net 4 dagen gewerkt.. vandaag vrij en lekker op pad geweest met een vriendin van me en straks weer 4 dagen werken... moet morgen om 5uur uiterlijk om 5:15 me bed uitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben een bikkel. maar nu wel uitgeput en beetje depri ook. gisteren erg lange dag ook nog dus wel zwaar over mn grenzen heen. rest van het weekend rustig aan dus om bij te komen.
hoest bij jou?
Daar gaat het ook niet om, maar meestal vinden dat soort types de aandacht alleen maar leuk. Heb ik zelf ook meegemaakt en dat werkt gewoon niet, kan je ook het beste gewoon zo snel mogelijk afkappen anders ga je je alleen maar kut voelen en twijfelen of het wel/niet wat kan/zal worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik begin ook helemaal niets, neem nergens initiatief in. En ik ga ook zeker niet in op wat voor advances dan ook. Zo slim ben ik wel.. maar ik vind hem wel leuk en hij zoekt echt duidelijk toenadering. Echt duidelijk toenadering.
Dat volg ik toch allemaal nietquote:
Dat is wel het streven jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah mooi dat is al een kleine vooruitgang. vasthouden dit he. en dan helemaal geen verhoging meer
ook leuk om jou hier te zien. maarrre ben je aan het daten met een fokker of las ik dat nou verkeerd?
Wow! Wat een discipline heb je weer!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:13 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik heb de trein niet van binnen gezien vandaag. Heb thuisgewerkt
Ja jeej! Ik ben echt wel een meid met vol verstand en ik kan echt (!) wel merken wanneer iemand uit is op seks of gewoon aandacht of dat hij me echt leuk vindt.quote:
Ok. Ik mag dus doorgaan met proberen de hoer te versieren?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. En ik weet ook niet hoe ik het moet verwoorden zonder de verkeerde woorden te gebruiken.
Hooiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:15 schreef Ludootje het volgende:
Dag lieve singeltjes van me!
Heb ik nog wat gemist?
goed he?!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow! Wat een discipline heb je weer!
lekkerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wijntje???? Ik heb roze en witte... Eventueel te leveren met een groene olijf op olie!
Ik heb niet het gevoel dat het om de aandacht gaat.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om, maar meestal vinden dat soort types de aandacht alleen maar leuk. Heb ik zelf ook meegemaakt en dat werkt gewoon niet, kan je ook het beste gewoon zo snel mogelijk afkappen anders ga je je alleen maar kut voelen en twijfelen of het wel/niet wat kan/zal worden.
Onze grote zangerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:15 schreef Ludootje het volgende:
Dag lieve singeltjes van me!
Heb ik nog wat gemist?
Waarom?! Waarom wil je dat?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok. Ik mag dus doorgaan met proberen de hoer te versieren?
quote:
Als jij dat leuk vind.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok. Ik mag dus doorgaan met proberen de hoer te versieren?
grappig!! beetje sjansen is altijd leuk hequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel het streven ja
nou daten wil ik het niet noemen hoorik chat met een fokker via nextlover
Ja, en je vriendin dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:18 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Kan die de hoerenlopers uitlachen omdat hij gratis mag
Ach dat maakt toch niet uit. We konden allemaal niet zingen.quote:
Waaromquote:
gatver, 5 uur opstaan. sterktequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja drukjes... net 4 dagen gewerkt.. vandaag vrij en lekker op pad geweest met een vriendin van me en straks weer 4 dagen werken... moet morgen om 5uur uiterlijk om 5:15 me bed uit
was ook erg lastig om daarbij nog een beetje redelijk te zingen laat staan in de maatquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]![]()
Ik werd door andere mensen van m'n noot afgehaald!
En je vriendin voelt zich dan gekwetst?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat ze sexy is.
En het helpt natuurlijk dat het een mission impossible is.
Nee als ik eerlijk ben vind ik het echt wel een aantrekkelijke vrouw/meisje.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:18 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Die eet ook af en toe buiten de deur.quote:
Nope, lekker rustig weekendjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
grappig!! beetje sjansen is altijd leuk he
heb je dit weekend ook een beetje rust of moet je rennen en vliegen?
Mijn vriendin weet dat ik flirt met de hoer om de hoekquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:20 schreef MNR het volgende:
[..]
En je vriendin voelt zich dan gekwetst?
Niet dat ik nou zo goed kan zingen, maar geef me de kans en de situatie en ik zing de sterren van de spreekwoordelijke hemel!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was ook erg lastig om daarbij nog een beetje redelijk te zingen laat staan in de maat
Het klonk toch best wel aardig.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was ook erg lastig om daarbij nog een beetje redelijk te zingen laat staan in de maat
Oh, wie weet kan je haar wel uit dat werk halenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee als ik eerlijk ben vind ik het echt wel een aantrekkelijke vrouw/meisje.
Dacht het niet... als ie aan mijn waar zit moet ie betalen.. Kom op zeg.. ben geen filantroop he!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:18 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Flirten? Flirten != seksquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mijn vriendin weet dat ik flirt met de hoer om de hoek
Waarom? Ze ziet er niet ongelukkig uitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:21 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh, wie weet kan je haar wel uit dat werk halen
Ik volg je even niet.... Flirten = seks?quote:
Jij bent een pooier?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dacht het niet... als ie aan mijn waar zit moet ie betalen.. Kom op zeg.. ben geen filantroop he!
Heb je hm al gekraakt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Code in een singlestopic... En door een vrouw nog wel!
Hoho, soms moet je investeren! Je laat hem een keer gratis. Dan komt ie snel weer terug! En wil hij dan weer naar buiten na de 2e keer dan sta jij daar met een opgehouden handquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dacht het niet... als ie aan mijn waar zit moet ie betalen.. Kom op zeg.. ben geen filantroop he!
Huh?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik volg je even niet.... Flirten = seks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |