Handen om der lichaam, der dichtjes tegen je aan trekken, beetje wrijven over der buikje en der dan omdraaien en 2 armen om der heen slaan.. ja.. dat noem ik knuffelenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind het niet bepaald een knuffel-vorm
Ja daarom houd ik ook mijn mond dicht.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef automatic_ het volgende:
En de mensen zonder date mogen nu niets zeggen zeker?
Prik maar een datumquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
ik heb heul geen date! Ik moet mijn zusje mee helpen verhuizen
Ja, als je der om gaat draaien wel jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Handen om der lichaam, der dichtjes tegen je aan trekken, beetje wrijven over der buikje en der dan omdraaien en 2 armen om der heen slaan.. ja.. dat noem ik knuffelen
Dát al..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef S95Sedan het volgende:
Nee
En naakt lepeltje lepeltje liggen zou ik dan nog altijd flikvlooien noemen.
Erg slim gedaan Tijn!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daarom houd ik ook mijn mond dicht.
Dat is dan toch geen lepeltje lepeltje liggen meerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Handen om der lichaam, der dichtjes tegen je aan trekken, beetje wrijven over der buikje en der dan omdraaien en 2 armen om der heen slaan.. ja.. dat noem ik knuffelen
Misschien kunnen wij gaan daten?quote:
Ik noem dat... ik ga zo sex hebben knuf lolquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
shoot! je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat is dan toch geen lepeltje lepeltje liggen meer
Ik ga helemaal niemand datenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij gaan daten?
Maar wel met je hand op der buik der hartslag en ademhaling voelenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:24 schreef ArTiC het volgende:
lepeltje lepeltje![]()
zo kun je toch niet kijkenhoe ze ligt te slapen
Kijk, weet Nouk meteen wat ze morgen kan verwachtenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar wel met je hand op der buik der hartslag en ademhaling voelen
Maar je voelt t welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:24 schreef ArTiC het volgende:
lepeltje lepeltje![]()
zo kun je toch niet kijkenhoe ze ligt te slapen
Eerlijk antwoord hè?quote:
Waarom niet?quote:
Nouk kan helemaal niets verwachten want of ik blijf slapen is de grote vraag!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, weet Nouk meteen wat ze morgen kan verwachten
Dat voel je dan niet, ga dan op d'r tieten liggenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je mij wilquote:
Verstandigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nouk kan helemaal niets verwachten want of ik blijf slapen is de grote vraag!en ik denk het gewoon maar niet..
Sorry, ik ben evilquote:
ik heb bij lepeltje lepeltje meer last van haar haar wat in mijn gezicht kriebelt altijdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha. Kom jij nu ook alquote:
echt helemaal nooit niet meer? Of gewoon niet een van de mannen die zich hier buitelend over elkaar op een dienblaadje aanbieden?quote:
Ja, is hetzelfde systeem als Paiqquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef MaJo het volgende:
ik ben maar weer eens aan het internetdaten geslagen, via nextlover, kent iemand dat?
is wel een mooi systeem, je hebt eerst een speeddate van 5 minuten. Dan kun je aangeven of je verder wil praten. Vervolgens praat je weer 10 minuten verder en pas dan krijg je elkaars foto's te zien. Als je dan allebei weer op ja klikt kun je voortaan gewoon met elkaar chatten
hoorde je een krakend geluid? dat was mijn hartquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
VerstandigOok al geloof ik je niet
[..]
Sorry, ik ben evil
daarom heb ik nu een kortkopje zodat mijn toekomstige partner er geen last van heeftquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb bij lepeltje lepeltje meer last van haar haar wat in mijn gezicht kriebelt altijd
Ooit ga ik dat weer wel doen, maar ik ben zo'n wiebelkont op dit moment. Ik moet eerst maar eens voor mijzelf op een rijtje zetten wat ik nu écht wil.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
echt helemaal nooit niet meer? Of gewoon niet een van de mannen die zich hier buitelend over elkaar op een dienblaadje aanbieden?
Klinkt een beetje als Paiq.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef MaJo het volgende:ik ben maar weer eens aan het internetdaten geslagen, via nextlover, kent iemand dat?
is wel een mooi systeem, je hebt eerst een speeddate van 5 minuten. Dan kun je aangeven of je verder wil praten. Vervolgens praat je weer 10 minuten verder en pas dan krijg je elkaars foto's te zien. Als je dan allebei weer op ja klikt kun je voortaan gewoon met elkaar chatten
die 2 systemen zijn gewoon aan elkaar gekoppeld!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, is hetzelfde systeem als Paiq
Niet overdrijven. Jij hebt misschien een kans met een eventuele Tilburg meet - ook al mag ik niet komenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen wil jou toch daten?
Oei! Ja, dat hoorde ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoorde je een krakend geluid? dat was mijn hart
Ik weet hetquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
die 2 systemen zijn gewoon aan elkaar gekoppeld!
en? hoeveel dates al?!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef MaJo het volgende:ik ben maar weer eens aan het internetdaten geslagen, via nextlover, kent iemand dat?
alleen is de kans dat ik lepeltje lepeltje wil liggen met een kortharige vrouw (klinkt alsof ik een hond omschrijfquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarom heb ik nu een kortkopje zodat mijn toekomstige partner er geen last van heeft
Ik overdrijf nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Jij hebt misschien een kans met een eventuele Tilburg meet - ook al mag ik niet komen![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen is de kans dat ik lepeltje lepeltje wil liggen met een kortharige vrouw (klinkt alsof ik een hond omschrijf) behoorlijk klein...bijna nihil
dat klinkt verstandigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooit ga ik dat weer wel doen, maar ik ben zo'n wiebelkont op dit moment. Ik moet eerst maar eens voor mijzelf op een rijtje zetten wat ik nu écht wil.
Van Kiddo nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet
Van mij mag je komen
Dankjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat klinkt verstandigMaar zo fucked kom je niet over hierzo dus volgens mij ben je al een aardig eindje onderweg met vinden wat je wilt.
En draaikonten is niets mis mee hoor, 40 jaar lang op hetzelfde plekje zitten is gewoon dodelijk saai. Kun je net zo goed in een keer dood gaan. Draaikonten en dan doen wat je bedacht hebt, op die manier haal je meer uit ht leven dan blijven dromen over dingen die je ooit wilt gaan doen en maar blijven dromen.
Vrouwen met kort haar kunnen ook mooi zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen is de kans dat ik lepeltje lepeltje wil liggen met een kortharige vrouw (klinkt alsof ik een hond omschrijf) behoorlijk klein...bijna nihil
maar dat komt omdat je me niet in het echt kent.. ben onweerstaanbaarquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Omdat ik het echt niet mooi vind...en met kort bedoel ik dan als het haar de schouders niet raaktquote:
+1 wijsheidquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat klinkt verstandigMaar zo fucked kom je niet over hierzo dus volgens mij ben je al een aardig eindje onderweg met vinden wat je wilt.
En draaikonten is niets mis mee hoor, 40 jaar lang op hetzelfde plekje zitten is gewoon dodelijk saai. Kun je net zo goed in een keer dood gaan. Draaikonten en dan doen wat je bedacht hebt, op die manier haal je meer uit ht leven dan blijven dromen over dingen die je ooit wilt gaan doen en maar blijven dromen.
Ik vind het van persoon tot persoon verschillen, maar ik zou het zelf nooit doenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Omdat ik het echt niet mooi vind...en met kort bedoel ik dan als het haar de schouders niet raakt
Lang haar is veel mooier inderdaad. Staat vrouwen veel beter.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Omdat ik het echt niet mooi vind...en met kort bedoel ik dan als het haar de schouders niet raakt
ik ben een manquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar dat komt omdat je me niet in het echt kent.. ben onweerstaanbaar
hoezo niet? ben je bang dat je snel blijft hangen bij de eerste die je een goed gevoel geeft? En waarom ben je daar bang voor dan? Goed gevoel hebben is toch fijn?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje![]()
En nee, ben ook niet fucked up. Het is meer dat ik te veel zin heb in een relatie, maar dat werkt niet
ja maar zo kort is lekker pittigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Lang haar is veel mooier inderdaad. Staat vrouwen veel beter.
Geen idee? Jij ook al niet?quote:
of bang dat je het verneukt omdat je te graag wil....ben ik een beetje bang voorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hoezo niet? ben je bang dat je snel blijft hangen bij de eerste die je een goed gevoel geeft? En waarom ben je daar bang voor dan? Goed gevoel hebben is toch fijn?
Ik geef volmondig toe dat ik ook veel zin in heb een relatie, maar tegelijkertijd ook heel goed weet wat ik wil van de andere persoon en dat maakt het zoeken lastiger en tegelijkertijd ook makkelijker.
zelfs voor sommige mannen ben ik onweerstaanbaar... heb er nog steeds 2 of 3 die lopen te zeuren dat ze me willenquote:
Misschien kan jij haar bekeren.quote:
Ik denk dat het een "te hoge" prioriteit heeft gekregen bij mijzelf. Ik ga mensen anders benaderen ofzo. Ik weet niet :s Klinkt vaag en dat is het ook welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hoezo niet? ben je bang dat je snel blijft hangen bij de eerste die je een goed gevoel geeft? En waarom ben je daar bang voor dan? Goed gevoel hebben is toch fijn?
Ik geef volmondig toe dat ik ook veel zin in heb een relatie, maar tegelijkertijd ook heel goed weet wat ik wil van de andere persoon en dat maakt het zoeken lastiger en tegelijkertijd ook makkelijker.
niet alle vrouwen, sommige zien er gewoon veel lekkerder uit met korter haar.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Lang haar is veel mooier inderdaad. Staat vrouwen veel beter.
nou, ik wacht op 1 foto met kort haar en 1 foto met lang haar, wij oordelen welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zelfs voor sommige mannen ben ik onweerstaanbaar... heb er nog steeds 2 of 3 die lopen te zeuren dat ze me willen
enne kort haar staat mij beter dan lang haar. Ik heb vrij dun haar en dat word snel grauw van kleur en ziet er meer armoedig uit dan mooi....
Na dit weekeind is dit topic al weer volquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:36 schreef DaMart het volgende:
Welke vrouw biedt zich aan voor een date dit weekend? Dan kan ik na dit weekend over die date vertellen!
Hey! Ben je er ook weer?quote:
Knuffelen is voor homo'squote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
+ 6 anderequote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Na dit weekeind is dit topic al weer vol
ik geef dit topic max 2 uurquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Wie wil er nú met me daten dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zie fobo en dan niet die kuif nemen dies gewoon fout en was melig hahaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou, ik wacht op 1 foto met kort haar en 1 foto met lang haar, wij oordelen wel
Heyquote:
Je moet jezelf niet gaan overschatten he. En trouwens had jij niet al een date?quote:
dit hebben we al es behandeldquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou, ik wacht op 1 foto met kort haar en 1 foto met lang haar, wij oordelen wel
Ja de hele avond alquote:
Foto!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dit hebben we al es behandeld
toen heb ik mijn korte koppie geshowed
Haha, waar moet het dan over gaan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja de hele avond alAlleen kan maar nergens op inhaken
Zijn allemaal weer onderwerpen waar ik weinig aan heb
4quote:
Dat is wel link inderdaad, in elk persoon wat je tegenkomt een potentiele lover zien. Dodelijk vermoeiend, ken het . Heb die periode ook wel gehad, heeft me wel geleerd beter te filteren. Nu ben ik gewoon wie ik ben, reageer zoals ik altijd reageer. Direct, droog, en soms tikje te bot en met een beetje geluk kom ik een vrouw tegen die dat kan hebben van me en er zelfs wel een beetje om kan lachen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het een "te hoge" prioriteit heeft gekregen bij mijzelf. Ik ga mensen anders benaderen ofzo. Ik weet niet :s Klinkt vaag en dat is het ook wel
Ik ben niet bang om aan iemand te hangen (met het idee dat het de verkeerde is), want als het niet goed gaat, dan maak je er ook een einde aan
Ja, ik weet ongeveer ook wel wát ik wil, maar ik zie dat steeds meer als een last dan als een gemakkelijk iets
De kuif staat je beter dan plat vind ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zie fobo en dan niet die kuif nemen dies gewoon fout en was melig haha
Ik wil anders wel een knuffel van een mooie vrouw hoor.quote:
Vind kort haar je inderdaad leuker staanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zie fobo en dan niet die kuif nemen dies gewoon fout en was melig haha
Dan heb jij al wel snel een Fok!er te pakkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
43 wilde er mee doorgaan, 1 niet nadat hij mijn foto had gezien
En 1 zit op fok dus voor het geval hij me checkedDoe eens posten
Het zit de laatste dagen al wat minder plat en wat wilderquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De kuif staat je beter dan plat vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |