Handen om der lichaam, der dichtjes tegen je aan trekken, beetje wrijven over der buikje en der dan omdraaien en 2 armen om der heen slaan.. ja.. dat noem ik knuffelenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind het niet bepaald een knuffel-vorm
Ja daarom houd ik ook mijn mond dicht.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef automatic_ het volgende:
En de mensen zonder date mogen nu niets zeggen zeker?
Prik maar een datumquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef DR34M3R het volgende:
ik heb heul geen date! Ik moet mijn zusje mee helpen verhuizen
Ja, als je der om gaat draaien wel jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Handen om der lichaam, der dichtjes tegen je aan trekken, beetje wrijven over der buikje en der dan omdraaien en 2 armen om der heen slaan.. ja.. dat noem ik knuffelen
Dát al..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef S95Sedan het volgende:
Nee
En naakt lepeltje lepeltje liggen zou ik dan nog altijd flikvlooien noemen.
Erg slim gedaan Tijn!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja daarom houd ik ook mijn mond dicht.
Dat is dan toch geen lepeltje lepeltje liggen meerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Handen om der lichaam, der dichtjes tegen je aan trekken, beetje wrijven over der buikje en der dan omdraaien en 2 armen om der heen slaan.. ja.. dat noem ik knuffelen
Misschien kunnen wij gaan daten?quote:
Ik noem dat... ik ga zo sex hebben knuf lolquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
shoot! je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat is dan toch geen lepeltje lepeltje liggen meer
Ik ga helemaal niemand datenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij gaan daten?
Maar wel met je hand op der buik der hartslag en ademhaling voelenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:24 schreef ArTiC het volgende:
lepeltje lepeltje![]()
zo kun je toch niet kijkenhoe ze ligt te slapen
Kijk, weet Nouk meteen wat ze morgen kan verwachtenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar wel met je hand op der buik der hartslag en ademhaling voelen
Maar je voelt t welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:24 schreef ArTiC het volgende:
lepeltje lepeltje![]()
zo kun je toch niet kijkenhoe ze ligt te slapen
Eerlijk antwoord hè?quote:
Waarom niet?quote:
Nouk kan helemaal niets verwachten want of ik blijf slapen is de grote vraag!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, weet Nouk meteen wat ze morgen kan verwachten
Dat voel je dan niet, ga dan op d'r tieten liggenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je mij wilquote:
Verstandigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nouk kan helemaal niets verwachten want of ik blijf slapen is de grote vraag!en ik denk het gewoon maar niet..
Sorry, ik ben evilquote:
ik heb bij lepeltje lepeltje meer last van haar haar wat in mijn gezicht kriebelt altijdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha. Kom jij nu ook alquote:
echt helemaal nooit niet meer? Of gewoon niet een van de mannen die zich hier buitelend over elkaar op een dienblaadje aanbieden?quote:
Ja, is hetzelfde systeem als Paiqquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef MaJo het volgende:
ik ben maar weer eens aan het internetdaten geslagen, via nextlover, kent iemand dat?
is wel een mooi systeem, je hebt eerst een speeddate van 5 minuten. Dan kun je aangeven of je verder wil praten. Vervolgens praat je weer 10 minuten verder en pas dan krijg je elkaars foto's te zien. Als je dan allebei weer op ja klikt kun je voortaan gewoon met elkaar chatten
hoorde je een krakend geluid? dat was mijn hartquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
VerstandigOok al geloof ik je niet
[..]
Sorry, ik ben evil
daarom heb ik nu een kortkopje zodat mijn toekomstige partner er geen last van heeftquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb bij lepeltje lepeltje meer last van haar haar wat in mijn gezicht kriebelt altijd
Ooit ga ik dat weer wel doen, maar ik ben zo'n wiebelkont op dit moment. Ik moet eerst maar eens voor mijzelf op een rijtje zetten wat ik nu écht wil.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
echt helemaal nooit niet meer? Of gewoon niet een van de mannen die zich hier buitelend over elkaar op een dienblaadje aanbieden?
Klinkt een beetje als Paiq.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef MaJo het volgende:ik ben maar weer eens aan het internetdaten geslagen, via nextlover, kent iemand dat?
is wel een mooi systeem, je hebt eerst een speeddate van 5 minuten. Dan kun je aangeven of je verder wil praten. Vervolgens praat je weer 10 minuten verder en pas dan krijg je elkaars foto's te zien. Als je dan allebei weer op ja klikt kun je voortaan gewoon met elkaar chatten
die 2 systemen zijn gewoon aan elkaar gekoppeld!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, is hetzelfde systeem als Paiq
Niet overdrijven. Jij hebt misschien een kans met een eventuele Tilburg meet - ook al mag ik niet komenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen wil jou toch daten?
Oei! Ja, dat hoorde ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoorde je een krakend geluid? dat was mijn hart
Ik weet hetquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
die 2 systemen zijn gewoon aan elkaar gekoppeld!
en? hoeveel dates al?!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef MaJo het volgende:ik ben maar weer eens aan het internetdaten geslagen, via nextlover, kent iemand dat?
alleen is de kans dat ik lepeltje lepeltje wil liggen met een kortharige vrouw (klinkt alsof ik een hond omschrijfquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarom heb ik nu een kortkopje zodat mijn toekomstige partner er geen last van heeft
Ik overdrijf nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Jij hebt misschien een kans met een eventuele Tilburg meet - ook al mag ik niet komen![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen is de kans dat ik lepeltje lepeltje wil liggen met een kortharige vrouw (klinkt alsof ik een hond omschrijf) behoorlijk klein...bijna nihil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |