abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 februari 2009 @ 17:31:56 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_65806607

De studenten:
Brammie1 - Biologie
Brainster - Biomedische wetenschappen
Butros - Planologie
DonStefano - Nederlands Recht
Dorset - Economie
Evil-me - Moleculaire levenswetenschappen
Fliepke - Informatiekunde
Gutnre - Pedagogiek
HetwasietsmeteenF - Arabisch/Middenoostenstudies
Jor_Dii - Amerikanistiek
Kauki - Pedagogiek
Kopstoot - Nederlands Recht + ?
IrishBastard - Informatiekunde
Lenin - Politicologie
Mikkie - Pedagogiek
-moi- - Bedrijfswetenschappen
Morendo Nederlands Recht
Morgane Engels
Motorbloempje/Faithy - Informatiekunde - 1e jaars
Mr._T-Rex - Informatica
Mr.Trelawney - Nederlandse taal en cultuur
Nectarientje - Biomedische wetenschappen
Nielez - Informatica
No-Li-Ta - Bedrijfswetenschappen
Nuna - Geneeskunde
Phvosdotcom - Informatiekunde
PrincessFiona - Nederlands Recht
Sab-ine - Geneeskunde
Slarioux - Informatiekunde
Spinor - Informatica
SterreMarit Pedagogiek
Wheelgunner American Studies
WooZ - Geneeskunde
Yashaaaaa Internationaal en Europees Recht
Yozd - Economie

Pedago...ehm, RU topic deel XXXVII
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65806968
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 17:24 schreef Soempie het volgende:
Die tentamenvorm van ontwikkelingspsychologie is zo frustrerend. Je hebt de vragen en antwoorden, maar no way dat je die allemaal kunt leren. !
Die tentamenvorm slaat helemaal nergens op zelfs. Het is net alsof je weer in de tweede zit om een woordjes S.O. te leren .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 17:47:37 #3
3185 Adelante
To let it go now
pi_65807082
quote:
Groot vrouwenoverschot op campus Heyendaal

door Rob Jaspers. donderdag 05 februari 2009

NIJMEGEN - Campus Heyendaal in Nijmegen wordt een steeds sterker vrouwenbolwerk. Van circa 32.000 studenten die er rondlopen, zijn er ruim twintigduizend van het vrouwelijk geslacht. Het aandeel vrouwen is vooral toegenomen sinds 2002. Dat is met name te danken aan de enorme groei van de studenten op de Nijmeegse opleidingen van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN).

Sinds 2002 is het aantal Nijmeegse HAN-studenten opgelopen van bijna 9.000 tot ruim 15.000. Vooral de afdeling Gezondheidszorg is sterk gegroeid.

De faculteit Economie is een goede tweede. Aan de HAN is 70 procent van de studenten vrouw. Op de universiteit, goed voor ruim 17.000 studenten, is het vrouwelijk overwicht iets minder, hier gaat het om ruim 60 procent.

Deze cijfers zijn terug te vinden in de jongste onderwijsmonitor van de gemeente Nijmegen, een tweejaarlijkse inventarisatie van onderwijsgegevens in de stad.

Van de studenten op de Radboud Universiteit woont de helft in de stad, van de HAN-studenten slechts 20 procent. Opgeteld wonen circa 11.000 studenten in Nijmegen. Vooral in de stadsdelen Centrum en Oost is het aandeel studenten in de totale bevolking hoog; het gaat hier om meer dan 15 procent van de wijkbewoners.

Naast de HAN en universiteit zijn ook het ROC en Helicon zeer grote onderwijsinstellingen. Samen zijn ze goed voor 12.000 studenten. In 2002 ging het nog om 9.000 studerenden. Van die studenten in het middelbaar beroepsonderwijs woont een kwart in Nijmegen, de rest in de regio.
topic promotie
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65807188
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 17:44 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Die tentamenvorm slaat helemaal nergens op zelfs. Het is net alsof je weer in de tweede zit om een woordjes S.O. te leren .
Maar de vragen zijn wel goed voor zover ik ze even bekeken heb. Ze had ze ook niet kunnen geven.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_65807655
Ethiek is bekend. Ik heb een 8.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_65808319
Gefeliciteerd Soempie
pi_65808349

tvp

Formeel Denken (6 ) , III (8,5) , Orientatiecollege Toepassingsgebieden (7,5) zijn binnen
Domeinmodelleren ga ik zéker halen in de herkansing (had een 5,2 )
Introductie Kunstmatige Intelligentie ga ik proberen te halen in de herkansing ( niet bij de colleges geweest door werk )

Programmeren ga ik volgend jaar doen.
12 uur werken én fulltime studeren is niet te doen voor iemand die niet zo gedisciplineerd is

Dit semester volg ik:
Research & Developement 1 (eerstejaarsvak)
Research & Developement 2
Wiskunde 1 (eerstejaarsvak)
Onderhandelen en Verhandelen
Fysieke en Digitale Bouwkunde (tot april)
Mens-machine-Interactie (vanaf april)

en misschien:

Lerende en Redenerende Systemen
Ja doei.
pi_65808359
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:13 schreef Soempie het volgende:
puik
Ja doei.
pi_65808699
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:40 schreef motorbloempje het volgende:
Programmeren ga ik volgend jaar doen.
12 uur werken én fulltime studeren is niet te doen voor iemand die niet zo gedisciplineerd is
Deze week heb ik ook 12 uur gewerkt en je moet inderdaad dan wel flink zin maken voor de studie dan.
Zometeen dus ook maar weer even de studieboeken in, helpt wel dat ik nu weer gemotiveerd ben omdat ik het eerste hele semester gehaald heb
pi_65808813
ik doe er naast werken ook nog erg veel commissiewerk voor de studievereniging naast en dat is vaak gewoon leuker dan studeren. Wel heb ik de vakken die ik LEUK vind gehaald, dus dat scheelt wel denk dat als ik álle vakken leuk had gevonden, dat het iets makkelijker was geweest om de discipline te behouden naast een druk werk en sociaal leven

Dit semester Wiskunde 1 en Lerende en Redenerende Systemen die erg veel gaan eisen (beide erg zwaar, die laatste heeft veel lineaire algebra enzo) omdat ik ze gewoon niet leuk vind maar soit..

einddoel is de studie afronden en dan kan ik worden wat ik wíl worden, dus dan heb ik me maar door de minder leuke vakken heen te slaan..
Ja doei.
pi_65814129
Hooooooi,

Het semester is weer begonnen en zondag moet ik even hard aan de bak om mijn goede voornemens waar te maken
pi_65816114
heel goed Yash

en we moeten sportafspraak maken
zullen we morgen of zondag ff msnen hierover?
Ja doei.
pi_65816302
Morgen ben ik hele dag weg dus doe zondag maar ja

Het mooie is alleen dat ik zondag wss een enorme kater heb
pi_65816356
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het mooie is alleen dat ik zondag wss een enorme kater heb
ik ook
Ja doei.
pi_65817177
Ben benieuwd wat er dan van studieren komt.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 22:42:35 #16
3185 Adelante
To let it go now
pi_65817209
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben benieuwd wat er dan van studieren komt.
het is pas de eerste collegeweek, in week 5 a 6 moet de turbo er weer op.
pi_65817338
nee, de turbo gaat er vanaf moment 1 al op

alle boodschappen voor het feest van morgen zijn binnen, dus als de vloer gedweild is, dan kan ik daarna gaan leren
Ja doei.
pi_65826952
quote:
Goed zo! Ik heb hem ook gehaald (7).
Het zou me niets verbazen als de norm erg laag gelegd is.
pi_65827599
zow:

tweede semester met een 7 gemiddeld gaat rocken
Ja doei.
pi_65828998
quote:
Netjes hoor! Gefeliciteerd .

Ik moet morgen ook al aan de bak voor een samenvatting die ik maandag in moet leveren (hoe kneut is zo'n opdracht ). En dan komende week hoef ik niet te werken doordeweeks, dus kan ik mooi aan Data-Analyse gaa werken .
Zerg schreef:
pi_65829498
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
nee, de turbo gaat er vanaf moment 1 al op

Hier ook.

@ Nadja: Gefeliciteerd! Ik ben wel benieuwd naar de norm eigenlijk en naar hoeveel mensen het niet gehaald hebben dan.

@ Mikkie: zulke opdrachten zijn echt te stom voor woorden. En voor Data-Analyse volgende week alvast:

Trouwens zijn de antwoorden op de vragen van ontwikkelingspsychologie in omloop ergens?
pi_65829804
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 15:37 schreef Soempie het volgende:

[..]

Hier ook.

@ Nadja: Gefeliciteerd! Ik ben wel benieuwd naar de norm eigenlijk en naar hoeveel mensen het niet gehaald hebben dan.

@ Mikkie: zulke opdrachten zijn echt te stom voor woorden. En voor Data-Analyse volgende week alvast:

Trouwens zijn de antwoorden op de vragen van ontwikkelingspsychologie in omloop ergens?
Als die vragen zo nuttig zijn, waarom maak je ze dan zelf niet?

Die samenvatting raffel ik wel gewoon af. Krijg je toch geen punt voor, dus het zal me jeuken. Ik ga me daar verdomme mijn kostbare tijd verspillen aan een kneuterige samenvatting, kom nou zeg .
Zerg schreef:
pi_65829860
Ik heb de eerste 20 vragen net gemaakt.

Ja, ik verveel me. Heb ook al een presentatie voorbereid, een nieuwe broek gekocht, de ramen schoongemaakt, afwas opgeruimd, boodschappen gedaan en een stofzuiger door het huis getrokken.

Wel productief dagje zo.
pi_65829934
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 16:00 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de eerste 20 vragen net gemaakt.

Ja, ik verveel me. Heb ook al een presentatie voorbereid, een nieuwe broek gekocht, de ramen schoongemaakt, afwas opgeruimd, boodschappen gedaan en een stofzuiger door het huis getrokken.

Wel productief dagje zo.
Waarom was je ook alweer niet bij mij? . Ik heb de was gedaan, vier maanden post opgeruimd en de afwas van anderhalve week weggewerkt, en toen had ik geen zin meer . Zo maar eens boodschappen doen en thuis nog wat poetswerk verrichten. Dan ben ik het wel weer beu denk ik .
Zerg schreef:
pi_65829950
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 16:05 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Waarom was je ook alweer niet bij mij? .

Je wilde me niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')