Goed zo!quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:46 schreef SterreMarit het volgende:
Ik heb een gezin![]()
En nu ben ik blij =)
De ex-collega mailde vandaag terug, had vorige week al gemaild (had helaas geen tel.nr. o.i.d. en ze bleek op vakantie te zijn geweest) dat zij het leuk vinden mee te doen. Ben er echt heel erg blij mee! Ik ken de dochter die mee wil doen (een jaar of 13 is ze) en da's een geweldig leuk kind, dus ja...kon niet beter! En het is nog lekker dichtbij ook =)quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:49 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
Hoe is het je uiteindelijk gelukt?
quote:Op zondag 9 november 2008 00:46 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het tentamen niet gemaakt.Had bedacht dat ik het waarschijnlijk toch niet zou halen en misschien te laat thuis zou zijn voor een theatervoorstelling. Prioriteiten.
![]()
Ik zie enorm op tegen komende periode. 2 dagen per week naar Groningen, 2 dagen Nijmegen en de rest van de week werken. Maargoed, misschien ga ik dan eindelijk eens wat doen.
quote:Op zondag 9 november 2008 02:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zal jou verdomme nog eens de route uitleggen.
quote:Op zondag 9 november 2008 00:46 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het tentamen niet gemaakt.Had bedacht dat ik het waarschijnlijk toch niet zou halen en misschien te laat thuis zou zijn voor een theatervoorstelling. Prioriteiten.
Ah joh, ik heb O&O geloof ik vier keer moeten leren en ik leef ook nogquote:Op woensdag 12 november 2008 01:02 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Dat kán ik niet eens, een tentamen niet voorbereiden + niet maken
Naja, kan ik je vast vertellen dat O&O niet zo heel diep op de stof in ging en je niet veel meer dan de hoorcolleges goed moet bestuderen en de rijtjes moet leren...dan kon je wel antwoorden! *ik heb overal wat ingevuld...dus hoop echt op een voldoende!*
Ik heb vandaag het 1e verlossende mailtje gekregen: heb een 7,5 voor een tentamenDe eerste studiepunten op de uni in de pocket, ben echt heel blij
Nu maar hopen dat die andere ook behaald is, wil niet O&O opnieuw moeten leren
Mag dat zo vaak op de uni? Ik ken de 3-kansen-regel... Naja, ik vond het niet zo heel slecht gaan, dus ik hóóp echt dat ie gehaald is!quote:Op woensdag 12 november 2008 10:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah joh, ik heb O&O geloof ik vier keer moeten leren en ik leef ook nog.
Die drie kansen regel is bullshit. Althans, niemand die er naar omkijkt, dus je kunt gewoon zoveel kansen nemen als je wilt.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:48 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Mag dat zo vaak op de uni? Ik ken de 3-kansen-regel... Naja, ik vond het niet zo heel slecht gaan, dus ik hóóp echt dat ie gehaald is!
Moet ik me verder druk maken om de minitentamens over Keenan bij PAV? De docent gaf aan dat de vragen erg misleidend kunnen zijn...en je mag maar 20 van de 140 vragen fout hebben uiteindelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |