Goed zo!quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:46 schreef SterreMarit het volgende:
Ik heb een gezin![]()
En nu ben ik blij =)
De ex-collega mailde vandaag terug, had vorige week al gemaild (had helaas geen tel.nr. o.i.d. en ze bleek op vakantie te zijn geweest) dat zij het leuk vinden mee te doen. Ben er echt heel erg blij mee! Ik ken de dochter die mee wil doen (een jaar of 13 is ze) en da's een geweldig leuk kind, dus ja...kon niet beter! En het is nog lekker dichtbij ook =)quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:49 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
Hoe is het je uiteindelijk gelukt?
quote:Op zondag 9 november 2008 00:46 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het tentamen niet gemaakt.Had bedacht dat ik het waarschijnlijk toch niet zou halen en misschien te laat thuis zou zijn voor een theatervoorstelling. Prioriteiten.
![]()
Ik zie enorm op tegen komende periode. 2 dagen per week naar Groningen, 2 dagen Nijmegen en de rest van de week werken. Maargoed, misschien ga ik dan eindelijk eens wat doen.
quote:Op zondag 9 november 2008 02:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zal jou verdomme nog eens de route uitleggen.
quote:Op zondag 9 november 2008 00:46 schreef Soempie het volgende:
Ik heb het tentamen niet gemaakt.Had bedacht dat ik het waarschijnlijk toch niet zou halen en misschien te laat thuis zou zijn voor een theatervoorstelling. Prioriteiten.
Ah joh, ik heb O&O geloof ik vier keer moeten leren en ik leef ook nogquote:Op woensdag 12 november 2008 01:02 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Dat kán ik niet eens, een tentamen niet voorbereiden + niet maken
Naja, kan ik je vast vertellen dat O&O niet zo heel diep op de stof in ging en je niet veel meer dan de hoorcolleges goed moet bestuderen en de rijtjes moet leren...dan kon je wel antwoorden! *ik heb overal wat ingevuld...dus hoop echt op een voldoende!*
Ik heb vandaag het 1e verlossende mailtje gekregen: heb een 7,5 voor een tentamenDe eerste studiepunten op de uni in de pocket, ben echt heel blij
Nu maar hopen dat die andere ook behaald is, wil niet O&O opnieuw moeten leren
Mag dat zo vaak op de uni? Ik ken de 3-kansen-regel... Naja, ik vond het niet zo heel slecht gaan, dus ik hóóp echt dat ie gehaald is!quote:Op woensdag 12 november 2008 10:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah joh, ik heb O&O geloof ik vier keer moeten leren en ik leef ook nog.
Die drie kansen regel is bullshit. Althans, niemand die er naar omkijkt, dus je kunt gewoon zoveel kansen nemen als je wilt.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:48 schreef SterreMarit het volgende:
[..]
Mag dat zo vaak op de uni? Ik ken de 3-kansen-regel... Naja, ik vond het niet zo heel slecht gaan, dus ik hóóp echt dat ie gehaald is!
Moet ik me verder druk maken om de minitentamens over Keenan bij PAV? De docent gaf aan dat de vragen erg misleidend kunnen zijn...en je mag maar 20 van de 140 vragen fout hebben uiteindelijk
ha!quote:
Monterland run door het mooie diem cityquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:03 schreef Adelante het volgende:
netjes
bekele zat toen waarschijnlijk al weer in het vliegtuig naar ethiopie, maar uitlopen is al een prestatie op zich. ik ga voor de montferland run op 7 december, nog net iets zwaarder met bosterrein en flinke hoogteverschillen
messentrekkersquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Monterland run door het mooie diem city
Diemse messenstekersquote:
Staat dat niet in dat ViPboekje?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:54 schreef SterreMarit het volgende:
Ik heb een studievraagje...dat mag hier vast wel =)
Voor PAV moeten we een samenvatting van een wetenschappelijk artikel schrijven...prima, doe ik uiteraard braafIk heb een bij het onderwerp passend artikel gevonden, gelezen en wil het nu dus gaan samenvatten. Maar...hoe zit het met refereren volgens de APA-normen in een samenvatting? Moet dat er steeds in of juist niet? Want in het artikel wordt uiteraard van alles gezegd wat meneer X en mevrouw Y en collega's hebben beschreven en wat dus niet van de auteur van het artikel afkomt.
En dan nog een vraag: wat zet je als titel boven een samenvatting. Alleen 'samenvatting' of ook de titel? Waar zet je de naam van de auteur? En moet je nog ergens neerzetten dat jij de samenvatting hebt gemaakt?
Misschien vreemde vragen, maar ik denk daarover na ja
Ik heb nog niets gedaan (behalve een artikel gezocht) dus ik ga binnekort even kijken hoe het moetquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:13 schreef SterreMarit het volgende:
Nope...kan ik alleen in vinden wat er in de samenvatting moet staan, maar dat had ik ook wel kunnen bedenken =)
Heb inmiddels gelukkig een reactie van d'n docent gehad, dus ik ben er deels uit! En ik schrijf liever 20x een naam teveel dan dat ik per ongeluk plagiaat pleeg =)
Hoe heb jij het gedaan?
Ze hebben 20 werkdagen, dus het kan nog wel even duren afhankelijk van wanneer je het gemaakt hebtquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:17 schreef SterreMarit het volgende:
Mikkie en Nadja, vraagje voor jullie (aangezien jullie al verder zijn in de opleiding): ik heb een heel aangenaam gerucht gehoord dat je bij PAV van de 140 vragen dan wel officieel 120 goed moet hebben, maar dat er aan het einde 10-15 fouten 'geschrapt' worden, en je er dus 'maar' 105-110 goed moet hebben...klopt dat? Dat zou al wel heel fijn zijn! Ik blijf die minitentamens eng vinden, zeker nu ik die voorbeeldvragen heb gezien =)
En nog iets waar ik even in het algemeen over wil zeuren: wáááárom duurt het zo lang voordat we O&O terugkrijgen? Ik wil inmiddels wel graag weten of ie in de pocket is of niet!
Mikkie heeft ook al gereageerd, maar omdat het voor mij iets recenter is zal ik ook nog een bijdrage leverenquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:17 schreef SterreMarit het volgende:
Mikkie en Nadja, vraagje voor jullie (aangezien jullie al verder zijn in de opleiding): ik heb een heel aangenaam gerucht gehoord dat je bij PAV van de 140 vragen dan wel officieel 120 goed moet hebben, maar dat er aan het einde 10-15 fouten 'geschrapt' worden, en je er dus 'maar' 105-110 goed moet hebben...klopt dat? Dat zou al wel heel fijn zijn! Ik blijf die minitentamens eng vinden, zeker nu ik die voorbeeldvragen heb gezien =)
En nog iets waar ik even in het algemeen over wil zeuren: wáááárom duurt het zo lang voordat we O&O terugkrijgen? Ik wil inmiddels wel graag weten of ie in de pocket is of niet!
Vind je dat misleiding? Da's toch gewoon begrijpend lezenquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:13 schreef Nad-ja het volgende:
Oh ja, één tip: als een kind in z'n derde levensjaar zit (dat gebruiken ze dan in de vraag), dan is hij 2 jaar oud (dit staat in het boek). Dat soort 'misleidende' vragen worden gebruikt, dus lees goed.
Ik wist dat je er wat van ging zeggenquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vind je dat misleiding? Da's toch gewoon begrijpend lezen.
Goed zo! Ik heb het ook gehaaldquote:Op woensdag 26 november 2008 21:21 schreef SterreMarit het volgende:
Ik vind het wel het vermelden waard hier: ik heb O&O gehaald! Ik ben echt een dikke vette stuud![]()
Een 7,8 die opgehoogd is tot een 8,3En ik maar denken dat uni veel te hoog gegrepen is voor mij...begin nu een ietsiepietsiebeetje vertrouwen te krijgen in dat het me heel misschien dan toch wel gaat lukken?
Nadja, hoe is het bij jou gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |