Bijna niksquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:47 schreef Gupje het volgende:
Bah, net zo druk hier als in me broek...
Had ik je zowaar door. Wie wil er kotsende neukende japanners?quote:
Heb je die thuis?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Had ik je zowaar door. Wie wil er kotsende neukende japanners?
Wel hier:quote:
Ik heb de volle 36 seconden af kunnen kijken, 2girls1cup was veel minder smerigquote:
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zal ik hier een ban voor krijgen?
Waarom zou je dat willenquote:
Kankerautistquote:
Hoe moet ik dat weten? 9u ofzoquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Tot hoelaat is de c1000 open jazzie?
Een grijze muis, type Gers_918quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:57 schreef bloodysunday het volgende:
Mijn muis is kapot hij scrolled niet meer, wie weet een goede nieuwe?
Hoi, ik wou je pm-en maar het kan ook wel hier:quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb de volle 36 seconden af kunnen kijken, 2girls1cup was veel minder smerig![]()
![]()
Zal ik hier een ban voor krijgen? Ik wed dat remlof zo weer om de hoek komt
als het goed is heb je leren lezen toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
oo owk, en wat zijn dit voor grappen is BP gebanned ofzo?
Ja, sorry meng, ik ben belangrijkere dingen aan t doen, jwtz. Jij kwam toch ook bij de meet? of niet?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:19 schreef LudoSanders het volgende:
Godverdomme! Waar is de kwaliteit op het forum gebleven waardoor ik hier zo graag kwam?
Jij bent lief.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi, ik wou je pm-en maar het kan ook wel hier:
Je volgende ban is drie maanden en ik had hem net al bijna gezet. Nog een keer zo'n post en je ligt er echt heel lang vanaf.
Dit was je laatste waarschuwing.
Is dat die meet die in het carnavalsweekend valt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, sorry meng, ik ben belangrijkere dingen aan t doen, jwtz. Jij kwam toch ook bij de meet? of niet?![]()
haha, meet, niet hihi
Wat is kwaliteit? Die bagger SC's van voorheen? Want dat komt niet meer terug!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:19 schreef LudoSanders het volgende:
Godverdomme! Waar is de kwaliteit op het forum gebleven waardoor ik hier zo graag kwam?
Ik zit hier al langer dan jou gapquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent een flikker, jij hoort hier dus niet.
Ik heb het natuurlijk niet over bagger, maar de kwaliteit van de topics in zowel KLB als ONZ. Wanneer ik één keer op de avond mondhoeken heb die een drang naar boven hebben is het veel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is kwaliteit? Die bagger SC's van voorheen? Want dat komt niet meer terug!
Dus, je bent wel een fag, en je bent kut, sorry man.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zit hier al langer dan jou gap
27 febquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is dat die meet die in het carnavalsweekend valt?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is kwaliteit? Die bagger SC's van voorheen? Want dat komt niet meer terug!
herkenbaar +1quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk niet over bagger, maar de kwaliteit van de topics in zowel KLB als ONZ. Wanneer ik één keer op de avond mondhoeken heb die een drang naar boven hebben is het veel.
Dan alsnog, je hoeft hier niet te zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dus, je bent wel een fag, en je bent kut, sorry man.
Wat zei je, ben je homo?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan alsnog, je hoeft hier niet te zijn.
Live with it.
Ja.quote:
Maar het is niet alleen vrijdagavond. Er is geen fuck meer aan!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
herkenbaar +1
maar de vrijdagavond was altijd al wel rustig, geloof ik dan als ik er was
Dat valt wel mee, er drijven nog steeds parels in de bagger.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar het is niet alleen vrijdagavond. Er is geen fuck meer aan!
Hoax, noem er 5!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, er drijven nog steeds parels in de bagger.
De kunst is om ze te vinden.
Ik heb nieuwsgroepen ontdektquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:55 schreef Silentalarm het volgende:
Kankuuuur. Overdrachtssnelheid, 4,78 kb/s
Ja maar ik ben geen nieuwsgroepen maar drivers aan het downloaden voor mn headset. Want ik wilde iets opnemen wat ik aan het spelen ben op mn gitaar. en die staan niet op nieuwsgroepen.quote:
Ik moet morgen kwart over 9 op school zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:02 schreef NoelGallagher het volgende:
NG 181129 zegt:
Hoelaat kun je komen morgenochtend dan?
blablabla zegt:
9 uur?
NG 181129 zegt:
wtf, dat is kankervroeg man.
smaatjes
omdat ik die al heb?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
wtf man, waarom niet weer lacoste
je moet naar de HvA gaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:03 schreef bloodysunday het volgende:
Ik moet morgen naar open dag van de HvA en heb er geen zin in
wtf, waarom?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik moet morgen kwart over 9 op school zijn
ik ga zo ie zo in amsterdam studerenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
je moet naar de HvA gaanNiet naar alkmaar
Dan ga je niet?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:03 schreef bloodysunday het volgende:
Ik moet morgen naar open dag van de HvA en heb er geen zin in
sowiesoquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ik ga zo ie zo in amsterdam studeren
Jij gaat naar zondags-school ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik moet morgen kwart over 9 op school zijn
nee een paar om te dragen. En de lacostes zijn nu eigenlijk extra geworden. ik vind allstars cool.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
oow het was meer een extra paar ofzo ?
lacostes zijn vet manquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee een paar om te dragen. En de lacostes zijn nu eigenlijk extra geworden. ik vind allstars cool.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:07 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
het is vandaag vrjidag vandaag ofzo?
Ik dacht dat het zaterdag was, en nee niet stom want ik kan pratenquote:
sommige mensen met 6 chromosoompjes teveel kunnen ook praten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat het zaterdag was, en nee niet stom want ik kan praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |