27 febquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is dat die meet die in het carnavalsweekend valt?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is kwaliteit? Die bagger SC's van voorheen? Want dat komt niet meer terug!
herkenbaar +1quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk niet over bagger, maar de kwaliteit van de topics in zowel KLB als ONZ. Wanneer ik één keer op de avond mondhoeken heb die een drang naar boven hebben is het veel.
Dan alsnog, je hoeft hier niet te zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dus, je bent wel een fag, en je bent kut, sorry man.
Wat zei je, ben je homo?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan alsnog, je hoeft hier niet te zijn.
Live with it.
Ja.quote:
Maar het is niet alleen vrijdagavond. Er is geen fuck meer aan!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
herkenbaar +1
maar de vrijdagavond was altijd al wel rustig, geloof ik dan als ik er was
Dat valt wel mee, er drijven nog steeds parels in de bagger.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar het is niet alleen vrijdagavond. Er is geen fuck meer aan!
Hoax, noem er 5!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, er drijven nog steeds parels in de bagger.
De kunst is om ze te vinden.
Ik heb nieuwsgroepen ontdektquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:55 schreef Silentalarm het volgende:
Kankuuuur. Overdrachtssnelheid, 4,78 kb/s
Ja maar ik ben geen nieuwsgroepen maar drivers aan het downloaden voor mn headset. Want ik wilde iets opnemen wat ik aan het spelen ben op mn gitaar. en die staan niet op nieuwsgroepen.quote:
Ik moet morgen kwart over 9 op school zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:02 schreef NoelGallagher het volgende:
NG 181129 zegt:
Hoelaat kun je komen morgenochtend dan?
blablabla zegt:
9 uur?
NG 181129 zegt:
wtf, dat is kankervroeg man.
smaatjes
omdat ik die al heb?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
wtf man, waarom niet weer lacoste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |