je moet naar de HvA gaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:03 schreef bloodysunday het volgende:
Ik moet morgen naar open dag van de HvA en heb er geen zin in
wtf, waarom?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik moet morgen kwart over 9 op school zijn
ik ga zo ie zo in amsterdam studerenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
je moet naar de HvA gaanNiet naar alkmaar
Dan ga je niet?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:03 schreef bloodysunday het volgende:
Ik moet morgen naar open dag van de HvA en heb er geen zin in
sowiesoquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ik ga zo ie zo in amsterdam studeren
Jij gaat naar zondags-school ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik moet morgen kwart over 9 op school zijn
nee een paar om te dragen. En de lacostes zijn nu eigenlijk extra geworden. ik vind allstars cool.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
oow het was meer een extra paar ofzo ?
lacostes zijn vet manquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee een paar om te dragen. En de lacostes zijn nu eigenlijk extra geworden. ik vind allstars cool.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:07 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
het is vandaag vrjidag vandaag ofzo?
Ik dacht dat het zaterdag was, en nee niet stom want ik kan pratenquote:
sommige mensen met 6 chromosoompjes teveel kunnen ook praten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat het zaterdag was, en nee niet stom want ik kan praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |