Mja, ik weet niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom dat? Beffen is toch ook niet vernederend?
Tuurlijk wel, de man zit zich daar maar uit te sloven in ruil voor wat gekreun.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom dat? Beffen is toch ook niet vernederend?
Ik vind het wel leuk om te doenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, de man zit zich daar maar uit te sloven in ruil voor wat gekreun.
Hasproe?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:14 schreef Broekpaling het volgende:
Hasproe...
Bij deze schrap ik je van mn to do listquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, de man zit zich daar maar uit te sloven in ruil voor wat gekreun.
Vreemd. Dus jij laat je vriendin je niet pijpen? Of vind je het juist geil dat het naar jou idee vernederend voor haar is?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet.Gewoon het idee dat ik erbij krijg of zo.
Nou, gelukkig kun je daar goed over meepraten HWHEHEHEquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:14 schreef Broekpaling het volgende:
Ah, het gaat over seqcks?
Nee en nee.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
Vreemd. Dus jij laat je vriendin je niet pijpen? Of vind je het juist geil dat het naar jou idee vernederend voor haar is?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, gelukkig kun je daar goed over meepraten HWHEHEHE![]()
![]()
Omg ik schrok.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:15 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ze blijft ook gewoon lelijk.
Je stond er bij mij niet eens op.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij deze schrap ik je van mn to do list
Nu zie ik zo'n beeld voor me van zo'n kleuter bij wie net z'n speentje is afgepaktquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou boos zijn als ik mn vriendje niet mocht pijpen![]()
Ja, ik bedoelde dus dat ik haar wel laat pijpen... maar meer omdat zij het wil, niet omdat het van mij moet. Maar kunnen we het ergens anders over hebben?quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, gelukkig kun je daar goed over meepraten HWHEHEHE![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde dus dat ik haar wel laat pijpen... maar meer omdat zij het wil, niet omdat het van mij moet. Maar kunnen we het ergens anders over hebben?
We worden weer eens buitengesloten hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |