Jij snapt het.quote:
Jij deed toch HBOquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze niet.
En ik weet niet of ik moet huilen of lachen![]()
Het is gewoon bagger slecht, maar ik wacht de taaltoets af.![]()
En ik heb nog een 28 jarige moeder in mn klas zitten
Jawel, was ik vroeger ookquote:
Dat heb ik altijd.quote:
Jaquote:
quote:hallo,
alle eerst bedankt voor het doorsturen van studiehandleiding.
en hierbij mijn stundentnummer:
"hierbij doe ik je."quote:Hey,
Hierbij doe ik je mijn leerdoelen en de agendapunten.
groetjes,
ik moest lachen om de vliegenmepper. zo in de trein in me eewntjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahawauw
! En tsja, dan maak je toch even een fotootje, bovendien zit zelfs op een vliegenmepper een camera tegenwoordig dus moeilijk kan het niet zijn.
Niet erg? Een mongooltje schrijft nog beterquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kijk het zijn niet zulke erge spelfouten, maar het staat wel slordig in een verslag
Hihi mensen kijken je dan raar aan he?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ik moest lachen om de vliegenmepper. zo in de trein in me eewntje
Haha, ZH heeft een slb-er met dyslexiequote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:30 schreef Zotheid het volgende:
In de mail die ik gisteren van mijn SLBer (bwhehehe Zotheid heeft een studieloopbaanbegeleider) kreeg stonden 6 spelfouten.
Ik vind dat wel slecht.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
"hierbij doe ik je."
![]()
Kijk het zijn niet zulke erge spelfouten, maar het staat wel slordig in een verslag
Doe danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb het gevoel op een verlengde middelbare school te zitten.
Overigens die ene moeder kan dus geen Nederlands schrijven en slecht spreken.
Zal ik haar laten presenteren?
Zucht...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Niet erg? Een mongooltje schrijft nog beter
Ja is het ook, ik probeer alleen maar wat te verzachtenquote:
ja idd. echt zo van alsof je een enge ziekte hebt als je lacht ofzo.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi mensen kijken je dan raar aan he?
Tja, wij doen al het theoretische werk, laat haar de praktijk maar doen.quote:
Dyslexie is een fabel van ouders met domme kinderen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, ZH heeft een slb-er met dyslexie
Zou het?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dyslexie is een fabel van ouders met domme kinderen.
http://www.onzetaal.nl/advies/pubertijd.phpquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:33 schreef Fascination het volgende:
Ik las laatst in een tijdschrift "pubertijd".
Net als dat de kredietcrisis een fabel is van RvBen die het verkloten.quote:
Ik ben een dom kindquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dyslexie is een fabel van ouders met domme kinderen.
haha dat is een geniaal spelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:36 schreef reetveter het volgende:
KutcopterNu probeer ik telkens de 1000 te halen maar zelfs daar faal ik in
Heb nu nog 2667 openstaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:36 schreef reetveter het volgende:
Nu moest ik lachenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ja idd. echt zo van alsof je een enge ziekte hebt als je lacht ofzo.
Ja, het werd incorrect gebruikt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/pubertijd.php
Joey, ben je hier of in groningen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:36 schreef reetveter het volgende:
Redactie Frontpage? Toe maar!quote:
Google!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:41 schreef Fascination het volgende:
Wat is dat spuit 11 eigenlijk? Weet het nog steeds niet.
Loop je nu in de stad kansloos te Fok!ken ofzo?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:37 schreef Silentalarm het volgende:
ik heb kankererge honger. zometeen even
punt pizza halen.
Ahaa, dankje.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Google!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spuit_elf_geeft_(ook_nog)_modder
quote:
Eensch, ik mis de F5-knopquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:44 schreef Silentalarm het volgende:
mobiel fok iskut.
nee. treinquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Loop je nu in de stad kansloos te Fok!ken ofzo?
Onderwijs?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:45 schreef BobbyB het volgende:
Is dit het onderwijs uurtje of zo?
EVEN CENTRAAL, JONGENS !!!quote:
Ik zie het niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet hier aan Little Brittain denken...
Roalteeeeeequote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Joey, ben je hier of in groningen?
Nee, ik zou graag eerst een oplossing voor het drielichamenprobleem hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
EVEN CENTRAAL, JONGENS !!!
Alles helder?
Mooi, dan gaan we nu verder ...
Mijn PR is 6600quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:36 schreef reetveter het volgende:
The only gay in the villagequote:
Topic staat al centraal.quote:
Nee hoor.quote:
Er is geen oplossing daarvoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik zou graag eerst een oplossing voor het drielichamenprobleem hebben.
Hehe, nou ja een beetje.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
The only gay in the village![]()
Maar goed.
quote:
Ja, ik geef toe, beetje ver gezochtquote:
Weet ik het. Vraag het aan Yvonne.quote:
Wat ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:51 schreef Florian_ het volgende:
Hoe is het om anaal te gaan bij een jongen 4EBE?
Ja, dat weet ik ook wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Dat is een uitdrukking van een leraar, om iedereen even bij de les te roepen.
Dat dit nog kan, anno 2009
Ik vind de kwaliteit van de les uitermate betreurend.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is geen oplossing daarvoor.
Iemand anders nog vragen?
Waarschijnlijk om kliekjes te verminderen.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook wel.Goeiemorgen zeg
Dien maar een klacht in.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind de kwaliteit van de les uitermate betreurend.
Oh oke, prima.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, je vroeg of iemand nog vragen had. Dit is mijn vraag aan jou
IK BEN TEGEN HET SYSTEEM!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dien maar een klacht in.
We hebben een interne klachenbehandeling
quote:
Goed zo, dat horen we graag.quote:
De eerste die zegt: "omdat ie nog niet dicht is", wordt gezwaffeld.quote:
quote:
Mwehehehehehe.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat 'ie nog niet dicht is!
Vooral Vicky vind ik meesterlijk. Er lopen genoeg van dat soort typjes in het echt rond.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Niet iedereen kan LB waarderen
Ok. Ik heb vanavond niet zo heel veel tijd, tenzij jij in Amsterdam bent. M'n secretaresse belt je maandag om een afspraak te maken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vooral Vicky vind ik meesterlijk. Er lopen genoeg van dat soort typjes in het echt rond.
Helaas, mijn agenda staat vol tot 2050. Daarna ben je van harte welkomquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ok. Ik heb vanavond niet zo heel veel tijd, tenzij jij in Amsterdam bent. M'n secretaresse belt je maandag om een afspraak te maken.
BT wil geswaffeld worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh Bt, grijp je kans.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ok. Ik heb vanavond niet zo heel veel tijd, tenzij jij in Amsterdam bent. M'n secretaresse belt je maandag om een afspraak te maken.
Hahaha.quote:
Ik heb er niet echt behoefte aan eerlijk gezegd. En ja, doet erg pijn. Tot blauwe ogen aan toe.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie niet tegenwoordig. Zou dat nou pijn doen eigenlijk?
Lijkt me zo vernederend.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ruig.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt behoefte aan eerlijk gezegd. En ja, doet erg pijn. Tot blauwe ogen aan toe.
Zo graag hoef ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Helaas, mijn agenda staat vol tot 2050. Daarna ben je van harte welkom
Nee. Ik heb nog geen klachten ontvangen, in ieder geval.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Behoorlijk jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me zo vernederend.Maar inderdaad, hebben we geen expert aanwezig?
Dat vind ik pijpen ook, maar hey, wie ben ik hequote:
Waarom datquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat vind ik pijpen ook, maar hey, wie ben ik he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |