Goed zo, dat horen we graag.quote:
De eerste die zegt: "omdat ie nog niet dicht is", wordt gezwaffeld.quote:
quote:
Mwehehehehehe.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat 'ie nog niet dicht is!
Vooral Vicky vind ik meesterlijk. Er lopen genoeg van dat soort typjes in het echt rond.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Niet iedereen kan LB waarderen
Ok. Ik heb vanavond niet zo heel veel tijd, tenzij jij in Amsterdam bent. M'n secretaresse belt je maandag om een afspraak te maken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vooral Vicky vind ik meesterlijk. Er lopen genoeg van dat soort typjes in het echt rond.
Helaas, mijn agenda staat vol tot 2050. Daarna ben je van harte welkomquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ok. Ik heb vanavond niet zo heel veel tijd, tenzij jij in Amsterdam bent. M'n secretaresse belt je maandag om een afspraak te maken.
BT wil geswaffeld worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh Bt, grijp je kans.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ok. Ik heb vanavond niet zo heel veel tijd, tenzij jij in Amsterdam bent. M'n secretaresse belt je maandag om een afspraak te maken.
Hahaha.quote:
Ik heb er niet echt behoefte aan eerlijk gezegd. En ja, doet erg pijn. Tot blauwe ogen aan toe.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie niet tegenwoordig. Zou dat nou pijn doen eigenlijk?
Lijkt me zo vernederend.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ruig.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt behoefte aan eerlijk gezegd. En ja, doet erg pijn. Tot blauwe ogen aan toe.
Zo graag hoef ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Helaas, mijn agenda staat vol tot 2050. Daarna ben je van harte welkom
Nee. Ik heb nog geen klachten ontvangen, in ieder geval.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Behoorlijk jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me zo vernederend.Maar inderdaad, hebben we geen expert aanwezig?
Dat vind ik pijpen ook, maar hey, wie ben ik hequote:
Waarom datquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat vind ik pijpen ook, maar hey, wie ben ik he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |