Thanks !! Eindelijk is het goed gegaan !! YIPEEEEquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:34 schreef Lois het volgende:
Dan pas ik de titel nog iets aan maar verder is het prima stout!
wilde wijven gok ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:34 schreef Lois het volgende:
wwbankje, staat dat voor weight watchers?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:38 schreef Raissa het volgende:
Mijn moederhart smolt zojuistIk zat op zolder, moest even snel een kopie van onze paspoorten maken. Hoor ik opeens een gebonk op de voordeur dus ik loop een beetje geirriteerd naar beneden (waarom niet gewoon aanbellen?
), bijna beneden hoor ik de brievenbus klepperen "HALLOOOOOOOOOOHOOOO, is daar iemanddddd?!?!". Staat ons kleine buurmeisje voor de deur, zegt ze: "Komt het nieuwe babietje buitenspelen?"
![]()
![]()
Kon het niet laten het ook even hier te posten
goed nieuws popples!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:00 schreef Popples het volgende:
[..]
eierpannenkoeken![]()
rock we gaan misschien in de buurt bij je wonen![]()
over 2weken gaan we naar grote opa en in de buurt rondrijden
Ik ook! Hahahaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:40 schreef Lois het volgende:
Ah Raissa, daar kan ik echt van volschieten, wat ontzettend lief
ja maar ja maar, ik ben niet eens moeder en mijn hart smelt alquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:38 schreef Raissa het volgende:
Mijn moederhart smolt zojuistIk zat op zolder, moest even snel een kopie van onze paspoorten maken. Hoor ik opeens een gebonk op de voordeur dus ik loop een beetje geirriteerd naar beneden (waarom niet gewoon aanbellen?
), bijna beneden hoor ik de brievenbus klepperen "HALLOOOOOOOOOOHOOOO, is daar iemanddddd?!?!". Staat ons kleine buurmeisje voor de deur, zegt ze: "Komt het nieuwe babietje buitenspelen?"
![]()
![]()
Kon het niet laten het ook even hier te posten
Nou loop ik hier al best lang mee, maar dat kwartje was nog nooit gevallenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
boven elke post zie je de tijd staan (rechts), daarachter kun je zien de hoeveelste post het is in het topic. bij 300 gaat ie automatisch dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |