Thanks !! Eindelijk is het goed gegaan !! YIPEEEEquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:34 schreef Lois het volgende:
Dan pas ik de titel nog iets aan maar verder is het prima stout!
wilde wijven gok ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:34 schreef Lois het volgende:
wwbankje, staat dat voor weight watchers?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:38 schreef Raissa het volgende:
Mijn moederhart smolt zojuistIk zat op zolder, moest even snel een kopie van onze paspoorten maken. Hoor ik opeens een gebonk op de voordeur dus ik loop een beetje geirriteerd naar beneden (waarom niet gewoon aanbellen?
), bijna beneden hoor ik de brievenbus klepperen "HALLOOOOOOOOOOHOOOO, is daar iemanddddd?!?!". Staat ons kleine buurmeisje voor de deur, zegt ze: "Komt het nieuwe babietje buitenspelen?"
![]()
![]()
Kon het niet laten het ook even hier te posten
goed nieuws popples!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:00 schreef Popples het volgende:
[..]
eierpannenkoeken![]()
rock we gaan misschien in de buurt bij je wonen![]()
over 2weken gaan we naar grote opa en in de buurt rondrijden
Ik ook! Hahahaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:40 schreef Lois het volgende:
Ah Raissa, daar kan ik echt van volschieten, wat ontzettend lief
ja maar ja maar, ik ben niet eens moeder en mijn hart smelt alquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:38 schreef Raissa het volgende:
Mijn moederhart smolt zojuistIk zat op zolder, moest even snel een kopie van onze paspoorten maken. Hoor ik opeens een gebonk op de voordeur dus ik loop een beetje geirriteerd naar beneden (waarom niet gewoon aanbellen?
), bijna beneden hoor ik de brievenbus klepperen "HALLOOOOOOOOOOHOOOO, is daar iemanddddd?!?!". Staat ons kleine buurmeisje voor de deur, zegt ze: "Komt het nieuwe babietje buitenspelen?"
![]()
![]()
Kon het niet laten het ook even hier te posten
Nou loop ik hier al best lang mee, maar dat kwartje was nog nooit gevallenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
boven elke post zie je de tijd staan (rechts), daarachter kun je zien de hoeveelste post het is in het topic. bij 300 gaat ie automatisch dicht.
Dat dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:19 schreef pinquit het volgende:
ik zou het zelf laten denk. maar een zeurende vent is ook niet alles
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:54 schreef Ynske het volgende:
die zijn hier een tijdje terug idd ook langs komen waaien
't Is overigens de 301e post die het topic sluit. In de MyActives en in de Index ziet het eruit als 300 posts, maar op de een of andere gekke manier is de telling in het topic zelf anders, de OP wordt door het systeem niet als post gezien.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Nou loop ik hier al best lang mee, maar dat kwartje was nog nooit gevallen![]()
Gelukkig sommige anderen welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo zie je maar... ik lees niet alles.
Waarom vraag je het niet gewoon aan Jeroen in plaats van nu invullen wat ie in het ergste geval gaat zeggen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:41 schreef phluphy het volgende:
Mijn buurvrouw heeft een sollicitante over de vloer, voor huishoudelijke hulp.
Ik krijg ernstig de kriebels om haar hier ook af en toe te vragen, voor het wassen van de ramen, wat strijkgoed, de badkamer af en toe een grote beurt en zo.
Ben alleen bang dat ik dan gigantisch op mijn flikker krijg van Jeroen: "dat kunnen we toch makkelijk zelf?!".
Eh ja, maar ja, dan hou je gewoon meer tijd over voor leuke dingen, toch?
* tweestrijd *
Dat heb ik jaren geleden al eens gedaan en toen kwam dat antwoord.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:53 schreef Spuuglokje het volgende:
Waarom vraag je het niet gewoon aan Jeroen in plaats van nu invullen wat ie in het ergste geval gaat zeggen?Ik kan het je aanraden hoor, hier komt iedere dinsdagochtend iemand van half negen tot een het huis van top tot teen poetsen. Zálig. Natuurlijk kan ik het ook zelf doen, maar ik heb er gewoon geen zin in, ik heb wel wat beters/leukers te doen.
Mailbox was overspoeld met klachten, goh, nee, echt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:28 schreef huuphuup het volgende:
Hey! goh, das snel! zeker veel klachten gehad
Een halve gare in elk geval, slaat nergens op idd. Gelukkig is het hele programma hart van nederland tegenwoordig niet meer halverwege een film, was ook zo'n goed idee, notquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:30 schreef huuphuup het volgende:
Wat ik trouwens ook altijd gruwelijk irritant vind bij SBS zijn die onderbrekingen van films enzo voor het weerbericht en friggin "hart van nederland". Wie heeft er ooit bedacht dat dat een goed idee was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |