quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:06 schreef Damzkieee het volgende:
Ik krijg hier altijd pijn van in mijn buik zeg, dit soort verhalen
Zie de 7 alinea's boven die laatste 2.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:53 schreef Elfletterig het volgende:
Geen idee of het vaker voorkomt. Wat wel interessant is, is de vraag of je zo'n vrouw nog moet vervolgen en een gezin uiteen moet drijven. Zie de laatste twee alinea's van het bericht uit het Nieuwsblad.
Daar zat ik me dus ook over te verbazenquote:Op zondag 8 februari 2009 01:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je zoontje van anderhalf/2 panisch raakt door zijn stiefmoeder, vol met kneuzingen en blauwe plekken terugkomt van weekendbezoekjes dan gaan er bij een moeder geen alarmbellen rinkelen en breng je je kind zonder blikken of blozen toch weer elk weekend weg *omdat het moet*
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Kom nou toch. Ze moeten d;r als een dolle hond afschieten. Het is godsgeklaagd dat ze uberhaupt 5 jaar lang in vrijheid heeft mogen leven na een daad als dit.
Ik hou m'n hart vast voor de huidige 3 kinderen.
Dat zijn der eigen kids.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Kom nou toch. Ze moeten d;r als een dolle hond afschieten. Het is godsgeklaagd dat ze uberhaupt 5 jaar lang in vrijheid heeft mogen leven na een daad als dit.
Ik hou m'n hart vast voor de huidige 3 kinderen.
Gebeurt helaas overal hoor, daar heeft België echt geen patent opquote:Op maandag 9 februari 2009 11:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
Waarom gebeurt in België zoveel met kinderen.
Toch hoor ik meestal van deze verhalen uit Belgie komen.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Gebeurt helaas overal hoor, daar heeft België echt geen patent op
Dat is een gevaarlijk naieve aanname weer.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat zijn der eigen kids.
Dus ik denk dat die veilig zijn.
Wat een onzin. Ken je peuter Savannah nog? Of dat jongetje van 5 dat is vermoord door zijn moeder in Apeldoorn? En zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:00 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Toch hoor ik meestal van deze verhalen uit Belgie komen.
maasmeisje iemand?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ken je peuter Savannah nog? Of dat jongetje van 5 dat is vermoord door zijn moeder in Apeldoorn? En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ja.. Jessica. Was ook enorm trieste zaak.quote:
Mjah, nu ik er langer over nadenk heeft NL ook een aantal familiedrama's gehad.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ken je peuter Savannah nog? Of dat jongetje van 5 dat is vermoord door zijn moeder in Apeldoorn? En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Idd, dan een beetje beneden zitten, rustig Disney-foto's kijken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:08 schreef Mirjam het volgende:
Pfff, word er helemaal naar van als ik dit xo lees. Zonder enige wroeging zo op een kind intrappen, en het dan laten creperen als een slachtdier, getver.
Ik hoop dat ze lang weggestopt wordt, ziek mens....
Misschien, misschien niet.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:02 schreef huhggh het volgende:
[..]
Dat is een gevaarlijk naieve aanname weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |