Ik zag je sms moppie, maar het was even druk met telefoontjes hier op het werk!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:09 schreef Muis006 het volgende:
MCARMY IN DE OP![]()
Ik heb behalve een nieuwe tas ook nieuwe schoenen gekocht
Will do!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag je sms moppie, maar het was even druk met telefoontjes hier op het werk!
En nu zie ik je hier alweer voordat ik terug heb gesmst
Fotooooooooooooo van de tas en schoentjes!!!
En je verdient het!
Is dat ook McArmy? Want hij is stilstaand niks maar als je m ziet acterenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:09 schreef Muis006 het volgende:
MCARMY IN DE OP![]()
Ik heb behalve een nieuwe tas ook nieuwe schoenen gekocht
Waarom sorry?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Is dat ook McArmy? Want hij is stilstaand niks maar als je m ziet acterendie stem!! oh sorry... naja hoor je snel genoeg!
En good for youlaat zien!!!
Zoquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Will do!![]()
En ik heb een giegantiesje ijscoupekoep op
Sorryquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo. Wel consequent zijn hè, Muis
.
Ik was even confused met de andere Cyborgquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:13 schreef Muis006 het volgende:
Waarom sorry?
Heb je het McArmy Adoreer Topic al bezocht?!
Ik maak even foto'sbrb
Zoiets vermoedde ik alquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik was even confused met de andere Cyborgjij hoort m natuurlijk al goed.
Ik draag ook áltijd hakken, maar deze vond ik zo stoer! Doe ze vanavond aan onder een jurkjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:09 schreef Greys het volgende:
Erg leuk, je laarsjes!
De witte vind ik het allerleukst! Ondanks dat ze geen hak hebben, en dat zegt voor mij heel wat dat ik ze dan alsnog leuk vind!
Hoor je daar ook echt goed mee? Ik had het idee dat je nog niet goed hoorde en die operatie was zodat het beter zou gaan. Ik heb een slechthorend vriendje gehad die een gehoorapparaat had, maar hij hoorde nog net toeterende vrachtwagens, voor praten deed het weinig. Ik dacht misschien heb jij ook zoiets en is je inplantding om beter te horenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:15 schreef Viking84 het volgende:
Zoiets vermoedde ik al.
Om het nog ingewikkelder te maken: ik hoor McArmy ook hoor, want ik draag een hoorapparaat op links.
Mijn implantaat zit op rechts en daar hoor ik al 16 jaar niks mee.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hoor je daar ook echt goed mee? Ik had het idee dat je nog niet goed hoorde en die operatie was zodat het beter zou gaan. Ik heb een slechthorend vriendje gehad die een gehoorapparaat had, maar hij hoorde nog net toeterende vrachtwagens, voor praten deed het weinig. Ik dacht misschien heb jij ook zoiets en is je inplantding om beter te horen
Je moet gewoon helemaal geen friet nemenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo. De patatmeneer heeft een iets ander idee bij 'een kleine friet' dan ik.
Dus je gaat dan straks eigenlijk van 1 best wel goed horend oor naar 2 best wel goed horende oren?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:25 schreef Viking84 het volgende:
Mijn implantaat zit op rechts en daar hoor ik al 16 jaar niks mee.
Op links heb ik altijd een hoorapparaat gehad en ik heb er behoorlijk veel aan, ook in de communicatie.
Eén keer in de twee weken op vrijdag.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je moet gewoon helemaal geen friet nemen
Wij eten eens in de week frietjesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eén keer in de twee weken op vrijdag.. Mag best.
Precies. Ik heb best kleine borsten en heb laatst ook 70D gekocht. Het klinkt huge, maar dat is het niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef Mini_rulez het volgende:
Hier ook heupwijdte onder de 100, maar ik ben ook maar 1m60 dus dan is het nog best breed.
Over 70D: zo'n letter klinkt altijd groot maar door die 70 is het uiteindelijk nog best klein, te vergelijken met 75C en 80B dus eigenlijk best gemiddeld (no offense DaD).
Heb je + of - qua sterkte?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga dus aan de lenzen he, en weet je waar ik nou zo bang voor ben? Dat ik mezelf, en de rest van de wereld for that matter, in één keer een stuk lelijker ga vinden. Nu zie ik mezelf altijd in een soort van zachte waas waarschijnlijk.
-1.75 ofzoiets (ik heb cilinder afwijking aan beide ogen, maar hoe dat zat qua sterktes weet ik niet meer precies)quote:
Oh please wil jij mijn kleine zusje/grote zus ik weet niet of je ouder of jonger bent dan ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:34 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
De schoenen, in het echt zijn ze felrood!
[ afbeelding ]
De tas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |