Kloptquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vond er net ook een... maar stond niet meer online vanwege een auteurskwestie.
DOOR HET SLOTJE HEEN!
Als je een nummer Big Pimpin' uitbrengt. kan je niet anders...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KloptHet is ook niet heel erg SFW
Hehe iddquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je een nummer Big Pimpin' uitbrengt. kan je niet anders...
Gisteren gevierd dat Sjoerd geslaagd is...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:03 schreef Californium het volgende:
PB heeft nu ook big pimp door het slotje heen posten power
kater hostivertel... what did you do?
in de El..... neequote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gisteren gevierd dat Sjoerd geslaagd is...stond om half 4 samen met desi in de El
quote:
té fout..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb je een romantisch diner met een date.. kom jij daar met ons allen aan![]()
Samen eerlijk alles delenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
' je moet wel met ons allemaal sex hebben, want anders is het niet eerlijk'quote:
Ik zal heel rustig vanaf een afstandje toekijken hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Behalve als de 'date' uber lelijk is.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:09 schreef Californium het volgende:
[..]
' je moet wel met ons allemaal sex hebben, want anders is het niet eerlijk'
uiteraardquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Behalve als de 'date' uber lelijk is.
je moet ook zeggen: rustig dames... Er is genoeg lovin' voor iedereen....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:09 schreef PieterBas het volgende:
Ik kan moeilijk zeggen.. Rustig dames, er is genoeg voor iedereen... want zo veel vet heb ik ook weer niet
Weekendje in een loveseat, met zn alle in 1 bedquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:13 schreef Psychonikeo het volgende:
Het hoeft ook allemaal niet op 1 dag.. gewoon een heel weekend voor gebruiken
Ik wel hoor piet. Anders hou jij die 3, dan pak ik die andere 27quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:09 schreef PieterBas het volgende:
Ik kan moeilijk zeggen.. Rustig dames, er is genoeg voor iedereen... want zo veel vet heb ik ook weer niet
Dan wil ik bij die 3 zittenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik wel hoor piet. Anders hou jij die 3, dan pak ik die andere 27
quote:
trage luiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:18 schreef Californium het volgende:
nog steeds niets gehoord van de UU he
echt welquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:19 schreef PieterBas het volgende:
En dan draaien ze ook nog eens sexual healing op 538
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:21 schreef Californium het volgende:
ken je dat.....dat je zit te F5-en... en er maar geen nieuwe posts komen .... en dat dan blijkt dat ze al op de volgende pagina zitten
![]()
ken je dat.....dat je zit te F5-en... en er maar geen nieuwe posts komen .... en dat dan blijkt dat ze al op de volgende pagina zitten
![]()
Erg toepasselijkquote:
Veel plezier met Piet hoor. Leer hem de kneepjes van het vak maarquote:
zeker welquote:
Niet persoonlijk opvatten hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Veel plezier met Piet hoor. Leer hem de kneepjes van het vak maar![]()
Er zal genoeg leuks zitten tussen die andere 27
Whatever. I got enough sweet lovin' for everybody. Iedereen gaat met een gevulde buik naar huisquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Niet persoonlijk opvatten hoorMaar met 27 krijg je nou eenmaal minder aandacht snapje
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Whatever. I got enough sweet lovin' for everybody. Iedereen gaat met een gevulde buik naar huis
je gaat eten voor ons kokenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Whatever. I got enough sweet lovin' for everybody. Iedereen gaat met een gevulde buik naar huis
Wat werd er van de week gezegd..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
jij zeker niet hequote:
Zijn huis is ieder geval groot genoeg voor een diner van 30 personenquote:
Ik kan heerlijke gebakken eitjes maken. Mijne neigen naar perfectie.quote:
Niet zo opscheppen.. Ze denken dat ik een arme student ben.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zijn huis is ieder geval groot genoeg voor een diner van 30 personen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |