Kloptquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vond er net ook een... maar stond niet meer online vanwege een auteurskwestie.
DOOR HET SLOTJE HEEN!
Als je een nummer Big Pimpin' uitbrengt. kan je niet anders...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
KloptHet is ook niet heel erg SFW
Hehe iddquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je een nummer Big Pimpin' uitbrengt. kan je niet anders...
Gisteren gevierd dat Sjoerd geslaagd is...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:03 schreef Californium het volgende:
PB heeft nu ook big pimp door het slotje heen posten power
kater hostivertel... what did you do?
in de El..... neequote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gisteren gevierd dat Sjoerd geslaagd is...stond om half 4 samen met desi in de El
quote:
té fout..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb je een romantisch diner met een date.. kom jij daar met ons allen aan![]()
Samen eerlijk alles delenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
' je moet wel met ons allemaal sex hebben, want anders is het niet eerlijk'quote:
Ik zal heel rustig vanaf een afstandje toekijken hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Behalve als de 'date' uber lelijk is.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:09 schreef Californium het volgende:
[..]
' je moet wel met ons allemaal sex hebben, want anders is het niet eerlijk'
uiteraardquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Behalve als de 'date' uber lelijk is.
je moet ook zeggen: rustig dames... Er is genoeg lovin' voor iedereen....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:09 schreef PieterBas het volgende:
Ik kan moeilijk zeggen.. Rustig dames, er is genoeg voor iedereen... want zo veel vet heb ik ook weer niet
Weekendje in een loveseat, met zn alle in 1 bedquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:13 schreef Psychonikeo het volgende:
Het hoeft ook allemaal niet op 1 dag.. gewoon een heel weekend voor gebruiken
Ik wel hoor piet. Anders hou jij die 3, dan pak ik die andere 27quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:09 schreef PieterBas het volgende:
Ik kan moeilijk zeggen.. Rustig dames, er is genoeg voor iedereen... want zo veel vet heb ik ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |