Wat is de klacht dan meneer?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:57 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Dus je mag op dit forum niet over een site klagen?
quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:05 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Zie OP.
Wat wel handig is dat sommige een link naar een reviewsite plaatsen.
het genoegen was geheel aan jouw kantquote:[b]
Bedankt voor jullie aandacht!
Net zoals die grappen op engadget.com met de vraag: "will this play crisis on max?"quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Of de tijdloze grap wanneer ze iets aanbieden dat niet elektronisch is: Zit hier een USB-poort op?
Nee, dat is de TT.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:17 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
[..]
Dus "Homo's op iBood" is de klacht, en IK moet leren lezen?
Was 24-12 dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:32 schreef Abercromby het volgende:
Wanneer komt die Popcorn Hour A110 nou een keer in de aanbieding dan??
Dus je hebt de popcorn a-110 gemist.quote:
Discussier mee op het forum, ontvang de iBOOD van de dag dagelijks in je mailbox en maak kans op iBOOD korting coupons! Een iBOOD account aanmaken duurt maar een paar seconden en als iBOOD'er heb je de volgende voordelen::quote:De mensen die reageren willen altijd iets anders en laten dit merken door onnozele replies weten. Enkele voorbeelden:Popcorn a110 please w8 nog steeds op een goeie makkelijke externe hardeschijf van 320 gig ofzo:) Mischien eens tijd voor een GigaWorks ProGamer G500!! Doe mij maar een PS3 pack.. denk dat hier meer vraag naar is Kom nou maar met een Popcorn Hour in de herhaling... Momenteel geen geld "over" voor een digitale camera.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:35 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Dus je hebt de popcorn a-110 gemist.
Wanneer je 24-12 had gekeken dan had je er 1 kunnen bestellen.
Ik weet niet of ze vaker voorkomen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:57 schreef Abercromby het volgende:
[..]
Toen wilde ik geen 1. Alsof aanbiedingen niet vaker voorkomen
Het is helemaal mooi als ze ook nog eens oprecht beledigd zijn door een kut-aanbieding...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:08 schreef Remake het volgende:
Jezus reageer gewoon niet denk ik dan,wat nog erger is is dat de helft op dat forum ook weltrusten post, dus al die gasten wachten tot 00:00 om ibood te checken en dan gaan ze pas slapen
anderhalve maand geleden wou je hem niet maar nu wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:57 schreef Abercromby het volgende:
[..]
Toen wilde ik geen 1. Alsof aanbiedingen niet vaker voorkomen
Ja dat heb zie ik ze ook wel eens posten, te mooiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het is helemaal mooi als ze ook nog eens oprecht beledigd zijn door een kut-aanbieding...![]()
Ben ik hier voor opgebleven?? Ik ga slapen!![]()
Jawel!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:09 schreef Xlarge het volgende:
Maar dan zal je hem wel weer niet willen.
Ja want jij weet waarom ik hem toen wel wou en nu nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:12 schreef Big-Al het volgende:
[..]
anderhalve maand geleden wou je hem niet maar nu wel.
Je lijkt me wijf wel![]()
zeikerd
Ja idd, en als je klaagt over Geenstijl ben je van Geenstijl, een klacht over nu.nl is spam voor nu.nl oh en wacht, die ene klacht over rubik's cube is misschien wel verkapte reclame voor rubik's cubesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:37 schreef Goofisch het volgende:
verkapt-ik-ben-van-ibood-en-maak-reclame-topic-??
Wel lekker origineel zeg.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:45 schreef Abercromby het volgende:
[..]
Ja want jij weet waarom ik hem toen wel wou en nu niet_!
Je lijkt jezelf wel
Jankerd! Zie je wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:30 schreef Big-Al het volgende:
[..]
Wel lekker origineel zeg.
Grow some nuts![]()
Boehoe![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, misschien dat ze die over een paar weken hebben...quote:
Boehoequote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:05 schreef Big-Al het volgende:
Abercromby wat ben jij een klein kind zeg
STFU
Van vannochtend toen je in de spiegel keekquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:16 schreef Big-Al het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brings back memories....
Dan ben ik iig heel wat stappen verder in de evolutie als jou.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:18 schreef Abercromby het volgende:
[..]
Van vannochtend toen je in de spiegel keek
Zelfreflectie
Nu nog Nederlands leren en je stelt zowaar iets voorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:34 schreef Big-Al het volgende:
[..]
Dan ben ik iig heel wat stappen verder in de evolutie als jou.
Jij kan nog niet eens rechtop staan.
Dat weet ik natuurlijk niet, maar je moet ze naar iets noemen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:58 schreef Fascination het volgende:
Hoe weet je dat ze daar homo zijn?
Hoe zo ben je net door die homo's van ibood in je kont gepompt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:40 schreef Abercromby het volgende:
[..]
Nu nog Nederlands leren en je stelt zowaar iets voor_!
Ik loop nu even een rondje hoor, ondanks dat ik niet rechtop kan staan
Zo daar moest je lang over nadenkenquote:Op maandag 9 februari 2009 23:02 schreef Big-Al het volgende:
[..]
Hoe zo ben je net door die homo's van ibood in je kont gepompt?
Alles voor een popcorn heeven slikken en weer doorgaan.
op FOK! zitten en beweren dat je een privé leven hebtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:26 schreef Big-Al het volgende:
Sommige mensen hebben een prive leven, maar dat zal wel te lastig zijn voor je.
OP FOK zitten is werk knuppel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:41 schreef Abercromby het volgende:
[..]
op FOK! zitten en beweren dat je een privé leven hebt
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:57 schreef Big-Al het volgende:
Back to topic:
Ibood is de bom, en als je het een slechte site vind zoek je toch lekker ergens anders.
De helft van dit topic bestaat uit jullie gezeikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:00 schreef Abercromby het volgende:
[..]_!
Je hebt niet veel begrepen van dit topic hè?
Het gaat over de mensen die reageren op iBood, niet over de site zelf_!
Niet zo janken vieze homoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
Het gebruik van het woord "homo" in een negatieve context
Blijf je wel ontopic?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:14 schreef Sven92 het volgende:
[..]
De helft van dit topic bestaat uit jullie gezeikEn wanneer Big-Al de discussie wil eindigen begin jij weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |