Dan ben ik iig heel wat stappen verder in de evolutie als jou.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:18 schreef Abercromby het volgende:
[..]
Van vannochtend toen je in de spiegel keek
Zelfreflectie
Nu nog Nederlands leren en je stelt zowaar iets voorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:34 schreef Big-Al het volgende:
[..]
Dan ben ik iig heel wat stappen verder in de evolutie als jou.
Jij kan nog niet eens rechtop staan.
Dat weet ik natuurlijk niet, maar je moet ze naar iets noemen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:58 schreef Fascination het volgende:
Hoe weet je dat ze daar homo zijn?
Hoe zo ben je net door die homo's van ibood in je kont gepompt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:40 schreef Abercromby het volgende:
[..]
Nu nog Nederlands leren en je stelt zowaar iets voor_!
Ik loop nu even een rondje hoor, ondanks dat ik niet rechtop kan staan
Zo daar moest je lang over nadenkenquote:Op maandag 9 februari 2009 23:02 schreef Big-Al het volgende:
[..]
Hoe zo ben je net door die homo's van ibood in je kont gepompt?
Alles voor een popcorn heeven slikken en weer doorgaan.
op FOK! zitten en beweren dat je een privé leven hebtquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:26 schreef Big-Al het volgende:
Sommige mensen hebben een prive leven, maar dat zal wel te lastig zijn voor je.
OP FOK zitten is werk knuppel.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:41 schreef Abercromby het volgende:
[..]
op FOK! zitten en beweren dat je een privé leven hebt
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:57 schreef Big-Al het volgende:
Back to topic:
Ibood is de bom, en als je het een slechte site vind zoek je toch lekker ergens anders.
De helft van dit topic bestaat uit jullie gezeikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:00 schreef Abercromby het volgende:
[..]_!
Je hebt niet veel begrepen van dit topic hè?
Het gaat over de mensen die reageren op iBood, niet over de site zelf_!
Niet zo janken vieze homoquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:11 schreef DennisMoore het volgende:
Het gebruik van het woord "homo" in een negatieve context
Blijf je wel ontopic?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:14 schreef Sven92 het volgende:
[..]
De helft van dit topic bestaat uit jullie gezeikEn wanneer Big-Al de discussie wil eindigen begin jij weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |