Ja maar lieve schat, dat is wat anders dan waar ik het net over had. Namelijk een kind van 4 's nachts beneden leggen omdat je boven anders horendol wordt van het gekrijs. Enkel en alleen om het patroon van 's nachts wakker zijn te doorbreken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:28 schreef Ticootje het volgende:
ik heb ook in het begin mijn campingbedje in de huiskamer gehad. Ik vond het zo vreselijk eng om Jen in een andere kamer te leggen. Nog steeds ga ik vaak kijken als ze slaapt.
Vanaf wanneer (welke babyleeftijd) reken je dan Tinny? Als ik in mijn pufclub kijk, 11 vrouwen/babies in totaal, die werden/worden allemaal minimaal 1 keer per nacht wakker op de speen-kwijt-manier, en sommigen voor een voeding of gewoon voor de gezelligheid...quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:00 schreef tinny het volgende:
Ik heb inmiddels een klein onderzoekje gedaan (TS zelf, TS zus en vrouw van TS en haar broers en zussen)
maar geen van hen is meerdere keren wakker geworden per avond... allemaal vast doorslapers...
of zouden onze ouders dat gewoon vergeten zijn??
Fijn dat het gelukt is!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:23 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik heb een tricot slen, dankje voor de tip ik zal het eens proberen. Toen ze 1 week was heb ik m'n vriend de doek laten uitproberen, alleen ze zakte wat naar beneden weg waardoor het voor haar niet erg comfortabel was, dus we moeten nog wel even oefenen hoe we hem goed om kunnen knopen!
Edit: Ze zit/hangt! Nav deze link http://www.borstvoeding.c(...)zig/draagdoeken.html (1e filmpje).
Dat ik daar zelf niet opgekomen ben want dat zou natuurlijk heel goed kunnen dat ze daarom gaat huilenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:19 schreef Jelief het volgende:
Zweefvliegje, naast een draagdoek kun je Lianne haar bedje/box/wagenbak ook even voorverwarmen. Het zou kunnen zijn dat ze dan wel blijft slapen.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:20 schreef Ticootje het volgende:
ik heb gewoon maling aan de fokwet en ik ga hier gewoon melden dat Jen vannacht voor het eerst echt echt doorgeslapen heeft. Gewoon lekker tot 6 uur heeft ze heerlijk in haar eigen bedje geslapen.
Wat ben je toch een baken van positiviteitquote:Op donderdag 19 maart 2009 09:50 schreef tinny het volgende:
[..]
oh oh ik voorspel een onrustige nacht!
Voor jouw is een scheet laten van een kind al een onrustige nacht dus je zal vast gelijk krijgen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:50 schreef tinny het volgende:
[..]
oh oh ik voorspel een onrustige nacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |