quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er zijn mensen die soms een handvol spenen in het bedje leggen. Voor het geval er wel eens eentje naast valt.
Saskia had er op een gegeven moment vierquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:43 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben Milo inderdaad al vrij vlot twee spenen gegeven en daar doet hij het heel goed op. Het oergezellige middernachtelijke speenzoeken was in ieder geval meteen voorbij
Ja, je kent het oud-hollandsche middernachtelijke speenzoeken misschien ook wel. Liefst in half slaapdronken toestand op de knietjes in het donker onder het bed graaien. En als je korte armpjes hebt, zoals ik, en die speen niet kunt vinden, ook nog in je halfontkleedde niksie plat op de grond (op het koude zeil) moeten liggen omdat die speen precies helemaal achterin tegen de muur ligt. Is zo prettigquote:
Tja ik midden in de nacht met mijn dikke hol in de lucht om onder dat ledikantje naar een speen te grabbelen wil je niet op die kindjes hun netvlies hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
Goed om te lezen dat wij niet de enigen zijn E.T.
Nee het licht gaat hier nooit aan. Dus behalve een dikke hol heb je na het speengrabbelen vaak ook een dikke teen omdat je die onderweg tegen het waterbed aan parkeerde ofzo.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
Daarom had je ook niet het licht aan moeten doen Swets
Ik denk dat mensen het ook wel snel vergeten hoor. Als Mikael hier een paar nachten slecht slaapt lijkt het al snel of ie al weken niet door slaapt. Slaapt ie ineens dan een paar nachten wel weer goed lijken die nachten dat ie wakker werd al snel heeeel lang geleden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:00 schreef tinny het volgende:
Ik heb inmiddels een klein onderzoekje gedaan (TS zelf, TS zus en vrouw van TS en haar broers en zussen)
maar geen van hen is meerdere keren wakker geworden per avond... allemaal vast doorslapers...
of zouden onze ouders dat gewoon vergeten zijn??
Dat effect moet je idd niet onderschatten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:03 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen het ook wel snel vergeten hoor. Als Mikael hier een paar nachten slecht slaapt lijkt het al snel of ie al weken niet door slaapt. Slaapt ie ineens dan een paar nachten wel weer goed lijken die nachten dat ie wakker werd al snel heeeel lang geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |