abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:23:41 #76
24188 Belana
kloon van belana
pi_67150609
ah ok, zo! ja misschien wel ja. heb ik ff mazzel dat ik 2 strijdende mannen heb
hoewel Liam al met 6 weken doorsliep trouwens, dat dan wel. Maar Ezra dus niet, maar idd, hij ging na een flesje altijd wel weer makkelijk slapen ja. de strijd zit in andere zaken
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 17 maart 2009 @ 21:43:24 #77
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_67151402
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 13:16 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Er zijn mensen die soms een handvol spenen in het bedje leggen. Voor het geval er wel eens eentje naast valt.
Wij hebben Milo inderdaad al vrij vlot twee spenen gegeven en daar doet hij het heel goed op. Het oergezellige middernachtelijke speenzoeken was in ieder geval meteen voorbij
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:48:17 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67151623
Oergezellig!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:49:50 #79
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_67151679
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:43 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Wij hebben Milo inderdaad al vrij vlot twee spenen gegeven en daar doet hij het heel goed op. Het oergezellige middernachtelijke speenzoeken was in ieder geval meteen voorbij
Saskia had er op een gegeven moment vier Lagen altijd in hetzelfde hoekje in d'r bed, scheelde zoeken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † dinsdag 17 maart 2009 @ 21:59:50 #80
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_67152127
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Oergezellig!
Ja, je kent het oud-hollandsche middernachtelijke speenzoeken misschien ook wel. Liefst in half slaapdronken toestand op de knietjes in het donker onder het bed graaien. En als je korte armpjes hebt, zoals ik, en die speen niet kunt vinden, ook nog in je halfontkleedde niksie plat op de grond (op het koude zeil) moeten liggen omdat die speen precies helemaal achterin tegen de muur ligt. Is zo prettig

Goed om te lezen dat wij niet de enigen zijn E.T.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 maart 2009 @ 22:02:54 #81
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_67152251
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
Goed om te lezen dat wij niet de enigen zijn E.T.
Tja ik midden in de nacht met mijn dikke hol in de lucht om onder dat ledikantje naar een speen te grabbelen wil je niet op die kindjes hun netvlies hebben natuurlijk.
  † In Memoriam † dinsdag 17 maart 2009 @ 22:04:49 #82
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_67152325
Daarom had je ook niet het licht aan moeten doen Swets
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 maart 2009 @ 22:07:26 #83
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_67152436
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
Daarom had je ook niet het licht aan moeten doen Swets
Nee het licht gaat hier nooit aan. Dus behalve een dikke hol heb je na het speengrabbelen vaak ook een dikke teen omdat je die onderweg tegen het waterbed aan parkeerde ofzo.
pi_67153015
ah, nu weet ik weer waarom het in het HOLST van de nacht heet.
  woensdag 18 maart 2009 @ 06:35:34 #85
24188 Belana
kloon van belana
pi_67158890
kijk, dan ben ik weer blij met een volledig dicht ledikant
stormy waters...
sailin'
pi_67159091
Mijn hemel ik heb nu allemaal beelden in mijn hoofd van jullie nachtelijke avonturen
  woensdag 18 maart 2009 @ 08:20:35 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67159544
Ik ook!
Dat koude zeil lijkt me idd een hele goede reden voor wat reserve spenen zo her en der.

Ik ben nu trouwens serieus aan het (her)overwegen of we nr 2 wel een speen gaan geven. Sasha is er uit zichzelf mee gestopt met een maand of 6 en dat was echt heel prettig, maar als ik dit allemaal zo lees weet ik niet of ik het risico wil nemen... Aan de andere kant, Sasha had hem gewoon echt nodig heel in het begin, 2 uur lang met je pink in zo'n mondje is ook zo wat.
pi_67159581
Het alternatief voor een speen is natuurlijk de duim en dat is wat lastiger af te leren lees je soms. Anna heeft ook nooit een speen gehad, we hebben er wel eens mee geexperimenteerd maar ze vond het niks. Ze heeft liever d'r duim maar dat gaat volgens mij nog een hele tour worden om daarvan af te komen...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 18 maart 2009 @ 08:35:47 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67159743
Ja, maar het grote voordeel van die duim is wel dat hij niet uit bed kan vallen.
Maar je hebt wel gelijk hoor! Dat is veel lastiger af te leren... *ex-duimster hier...
pi_67159828
Overigens is het de laatste paar dagen wel pet hoor, qua slapen. Anna wordt 's nachts continue wakker, gaat huilen, wil eerst getroost worden, dan gaat ze hoesten, weer huilen, etc. Niet 1 of 2 keer per nacht maar gewoon echt 4 -5 keer. Vannacht is ze zelfs in ons bed geeindigd. Heb het idee dat ze niet helemaal lekker is, maar overdag heeft ze echt gewoon nergens last van. Wel een beetje verkouden, maar da's vooral snotteren. Dat hoesten houdt wel lang aan nu, we zijn anderhalve fles hoestdrank verder. Is dat iets om even uit te laten checken?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  woensdag 18 maart 2009 @ 08:55:12 #91
62233 Jelief
ikke lief!
pi_67160050
Even laten checken of het niet iets iets ernstigers is dan verkouden kan geen kwaad denk ik. Zoheb ik weleen paar keer bij de huisarts gezeten, ff luisteren en meestal was het dan niks, behalve die ene keer dat ze een onsteking in haar longen had. Ik denk dan altijd, ze wordt niet zomaar wakker...

en ot: Wij hebben een baby van 8weken die beter doorslaapt dan onze peuter van bijna 3,5 We gaan de strijd nog maar even niet aan, ze is net zo ver dat ze zonder morren gaat slapen 's avonds.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_67160115
Het zijn echt van die (korte) fases lijkt het. Vandaar dat we er nog niks mee hebben gedaan. Maar maandag zijn we bij het buro, kunnen ze gelijk ff checken.
  woensdag 18 maart 2009 @ 09:01:10 #93
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67160156
Ik voel me ook gezegend hoor. Stella slaapt van 19.00 uur tot ergens tussen 5.30 en 6.30uur zonder wakker te worden. De tijd dat ze wel nog wakker werd (tot 9 maanden oud ongeveer) kwam ze echt voor een voeding en sliep daarna ook weer lekker door. En de voeding afbouwen (steeds wateriger maken) werkte perfect.

Het enige jammere was dat ze een maand lang ongeveer om 4.30uur al wakker werd en dan liet ik haar eerlijk gezegd ook gewoon in der bedje mummelen tot 6.00uur. (Alleen als ze echt overstuur raakte, pakte ik haar eruit en gingen we naar beneden, maar mopperend huilen vond ik niet een reden om haar eruit te halen.). En ik heb er ook nooit een punt van gemaakt verder.

En ik heb haar ook gewoon laten huilen hoor (goed in gaten houdend of ze niet overstuur raakte). Ik voelde gewoon dat het einde anders zoek was. Als ik haar steeds zou halen zou ze beloond worden en het de volgende keer alleen maar langer volhouden, daar ben ik van overtuigd.

Gevolg: Stella is een makkelijke en goede slaper die alleen wat vroeg wakker is . Maar hey, de wereld is best mooi hoor 's ochtends vroeg met de opkomende zon enzo .
pi_67160159
ahhh, Jen wilde vannacht niet anders slapen dan bij iemand op de borst. De fokwet!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 18 maart 2009 @ 09:03:17 #95
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67160200
Ik ben trouwens voor duimen as ik moet kiezen, want 95% van de kindjes stopt vanzelf met duimen en je hoeft nooit een speentje te zoeken op koude zeilen .

Stella duimde heel intensief en is daar vanzelf mee gestopt een maand of drie geleden. Zelf heb ik ook duimfoto's in mijn eerste jaar en daarna niet meer. Speentje accepteerde ze trouwens niet .
pi_67161526
Ik heb inmiddels een klein onderzoekje gedaan (TS zelf, TS zus en vrouw van TS en haar broers en zussen)
maar geen van hen is meerdere keren wakker geworden per avond... allemaal vast doorslapers...

of zouden onze ouders dat gewoon vergeten zijn??
pi_67161614
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 10:00 schreef tinny het volgende:
Ik heb inmiddels een klein onderzoekje gedaan (TS zelf, TS zus en vrouw van TS en haar broers en zussen)
maar geen van hen is meerdere keren wakker geworden per avond... allemaal vast doorslapers...

of zouden onze ouders dat gewoon vergeten zijn??
Ik denk dat mensen het ook wel snel vergeten hoor. Als Mikael hier een paar nachten slecht slaapt lijkt het al snel of ie al weken niet door slaapt. Slaapt ie ineens dan een paar nachten wel weer goed lijken die nachten dat ie wakker werd al snel heeeel lang geleden.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_67161641
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 10:03 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen het ook wel snel vergeten hoor. Als Mikael hier een paar nachten slecht slaapt lijkt het al snel of ie al weken niet door slaapt. Slaapt ie ineens dan een paar nachten wel weer goed lijken die nachten dat ie wakker werd al snel heeeel lang geleden.
Dat effect moet je idd niet onderschatten.
  Jubileum moderator woensdag 18 maart 2009 @ 10:04:55 #99
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67161643
Hahaha de tranen van het lachen lopen over mijn wangen om jullie speenzoeksituaties in het holst van de nacht
Wij gaven de meiden ook altijd een stuk of 4 spenen mee 's nachts, dat scheelde onder het bed duiken inderdaad.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 18 maart 2009 @ 10:11:23 #100
156412 hestria
erg gastvrij
pi_67161816
wij hebben michelle ook altijd een boel spenen meegegeven, en ik had een zakje naast het bed hangen met 1/2 spenen, als ze dan al haar spenen eruit had gemikt(dat deed ze heel vaak) dan hoefde ik niet het zeil op maar graaide ik er 1 uit het zakje.

Dennis heeft eigenlijk alleen de eerste 2/3 maanden een fiep gehad, daarna hoefde hij hem niet meer, maar hij duimt ook niet. Hij krijgt wel nog steeds om 23:00 en om 4:30 een fles. Al zitten we tegenwoordig op 180/4 vrijdag gaan we naar maar 3 schepjes. Gelukkig slaapt hij na de fles vaak binnen een 30 min wel weer.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')