Thanx!quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik vind jou net zo tof als Boomsma. Christen tot op het bot, maar uit het juiste hout gesneden en een kind van deze tijd.
Briljant iddquote:
Ik durf het niet te zeggen hij is me al vaker meegevallen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:40 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb altijd een hekel gehad aan die Boomsma maar hij is ijzersterk in deze discussie.
Goed gesproken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 03:37 schreef Crushly het volgende:
Arie Boomsma , een relaxte gelovige, die niet blind in het boek geloofd. Ik mag hem al tijden lang, dit gesprek bevestigd mijn mening over hem. Jakhals Frank noemde hem vorig jaar nog een blije eikel, en dat is hij, in positieve zin.
Dat is de mama appelsap rubriek van 3FMquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:56 schreef trifko het volgende:
[..]
OMG die was echt goed..
Waar is toch dat zebrahondje voor?
Ik zat alleen in een vuile kameel.
Luilak, hang je jas op.
Luilak, pak die zakdoek.
Koeman gooit alle dingen om.
Theezakje. Theezakje.
Jullie hebben nog niet betaald.
Peter heeft het overleefd.
Jij zit te twijfelen.
Een van de weinige gelovigen waarbij ik blijf hangen als ik z'n kop op TV zie. Als alle gelovigen zoals Arie zouden zijn dan zijn we binnen een jaar dicht bij wereldvrede.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 03:37 schreef Crushly het volgende:
Arie Boomsma , een relaxte gelovige, die niet blind in het boek geloofd. Ik mag hem al tijden lang, dit gesprek bevestigd mijn mening over hem. Jakhals Frank noemde hem vorig jaar nog een blije eikel, en dat is hij, in positieve zin.
Er werd vooraf al verkondigd dat hij er zo af en toe eens zou zijn, hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, net dat hele afscheidscircus gehad en meneer zit er alweer bij.
Die foto van GS:quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:41 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Er werd vooraf al verkondigd dat hij er zo af en toe eens zou zijn, hoor.
Overigens is volgens Geenstijl de EO-fittie van gisteren eruit geknipt. Dat is wel sterk, zeg.
Foutje.quote:LET OP: door een foutje met de encodering in Hilversum is er per ongeluk een gedeelte van de uitzending weggevallen. Het gaat om het laatste gesprek, dat nu HIER als flash-video is te downloaden.
De actualiteit wordt op eigenzinnige,quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Welke gasten komen vanavond ?
Triestquote:
Verassend ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:39 schreef Roi het volgende:
Wat verrassend, Rita die voor zo'n standpunt kiest!
Rita is FC Utrecht supporterquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:42 schreef Specularium het volgende:
Af en toe krijg ik plaatsvervangende schaamte van dat wijf.
Verassend is in deze wel het juiste woord. Qua roken.quote:
In Bommel hebben we ook zo'n kroegje. Beetje alternatief jong publiek.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:44 schreef Paul het volgende:
Ik ken een cafe waar je ook altijd kan roken maar ik kan niet zeggen welke
Dat niveau haal ik nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:49 schreef Roi het volgende:
Tong, kan jij geen teksten naar z'n opsturen?
Ik weet zeker dat jij er zo een paar uit je mouw schud!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |