maar wel heeel heeeelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En dat terwijl je nuchter was!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:07 schreef Isegrim het volgende:
Gek genoeg voel ik me de volgende dag vaak beter als ik de avond ervoor heb gedronken.
Dat heb ik bijna nooit maar vanochtend voelde ik me best goed. Zal wel door het gezelschap van gisteren zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:07 schreef Isegrim het volgende:
Gek genoeg voel ik me de volgende dag vaak beter als ik de avond ervoor heb gedronken.
Daar hebben meer ADHD-ers 'last van'.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Dat heb ik altijd als ik geblowed heb
sowieso mag ie van mij best vaker blowenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar hebben meer ADHD-ers 'last van'.
Hmja, kweetet. Dan issie veel minder irritant.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sowieso mag ie van mij best vaker blowenwordtie lekker tam van
ik wilde hem niet inkoppenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:36 schreef Isegrim het volgende:
Pas maar op, straks staat er een SWAT-team voor je deur.
die korrels is een of ander chemisch goedje.. komt in plastic bussen die een beetje of bussen met kanariezand lijken... weet geen merknaam ofzo, maar mijn ouders gebruikten dat wel eens. ga even op zoek voor jequote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:43 schreef Breuls het volgende:
Ontstopkorrels?
Ik zit aan een loodgieter te denken, maar ik weet niet hoe duur zo iemand is voor wat misschien 10 minuten werk is.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die korrels is een of ander chemisch goedje.. komt in plastic bussen die een beetje of bussen met kanariezand lijken... weet geen merknaam ofzo, maar mijn ouders gebruikten dat wel eens. ga even op zoek voor je
doe ze de groeten van je buren LDGquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:36 schreef Isegrim het volgende:
Pas maar op, straks staat er een SWAT-team voor je deur.
Ik zou niet eens weten wie ik dan moet bellen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:55 schreef Isegrim het volgende:
Bel de VvE, meestal heeft de VvE een ontstoppingscontract.
zelf geen gekke dingen doorgespoeldquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:09 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wie ik dan moet bellen.
Het enige dat ik met de VvE doe is mijn bijdrage betalen.
En ontstopkorrels enzo zullen niet helpen denk ik; het water (dat er niet meer echt uitziet als water) staat tot halverwege de pot.
Weet je wie je VvE-beheerder is? Dan kun je het storingsnummer vast wel vinden op de site. Elke beheerder heeft een storingsnummer waar je buiten kantoortijden naartoe kunt bellen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:09 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wie ik dan moet bellen.
Het enige dat ik met de VvE doe is mijn bijdrage betalen.
Voor een simpele ontstopping valt dat wel mee hoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:12 schreef Breuls het volgende:
Nee, volgens mij heb ik gewoon teveel wc-papier gebruikt.
Maar heeft iemand ervaring met loodgieters? Ben ik een fortuin kwijt als ik er eentje bel?
PWS. Ik zal wel effe zoeken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Weet je wie je VvE-beheerder is? Dan kun je het storingsnummer vast wel vinden op de site. Elke beheerder heeft een storingsnummer waar je buiten kantoortijden naartoe kunt bellen.
http://www.pwsrotterdam.nl/over_pws.aspxquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:17 schreef Breuls het volgende:
Ja, maar who the hell is mijn beheerder?
Op de PWS site staat niks nuttigs btw.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hey Ise, nu moet ik de hele tijd aan jou denken als ik deze smiley zie
quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:32 schreef Breuls het volgende:
Ik hang nu in de wacht bij een reparatienummer. Ben benieuwd...
Ik heb honger maar er is niets in huisquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, lekker relaxen.Moet zo nog even naar het postkantoor voor het versturen van een aangetekende brief en het halen van postzegels en daarna ga ik eten koken (kebabgehakt en gegrilde groenten). Daarna ga ik denk ik een paar afleveringen van Criminal Minds kijken.
and now... we waitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:32 schreef Breuls het volgende:
Ik hang nu in de wacht bij een reparatienummer. Ben benieuwd...
Dan loop je naar de dichtstbijzijnde Turk of Surinamer voor nom nom.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb honger maar er is niets in huisIk kan me niet bezatten zonder avondeten
Bezatten gaat juist extra goed zonder avondetenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:33 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb honger maar er is niets in huisIk kan me niet bezatten zonder avondeten
* Metatron draait een kraan open.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:36 schreef Breuls het volgende:
Okay, ik had iemand aan de lijn: aangegeven dat de wc verstopt zit. Ze heeft m'n nummer genoteerd en binnen een half uur belt er iemand terug.
Nou maar hopen dat ik straks niet naar de wc moet.
Dan wordt het een wabapi. Of uit het raam schijten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:36 schreef Breuls het volgende:
Okay, ik had iemand aan de lijn: aangegeven dat de wc verstopt zit. Ze heeft m'n nummer genoteerd en binnen een half uur belt er iemand terug.
Ach het moet toch beetje uitdaging zijn voor die loodgieter, flink je darmen legen dus nog ffquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:36 schreef Breuls het volgende:
Mjah ik ga zo naar Tadim. En ik ben wel degelijk dichtstbijzijnde turkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan loop je naar de dichtstbijzijnde Turk of Surinamer voor nom nom.
En nee, je bent niet zelf de dichtstbijzijnde Turk.![]()
"Ja, eh, allemaal poep enzo...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:36 schreef Breuls het volgende:
Oh shit, ik heb ook honger. En niets in huis. En ik ga geen wc-gesprek voeren als ik in de AH loop.
Maar wat doe je als VvE-beheerder dan? Beetje telefoontjes van mensen zoals Breuls aannemen en naar de reparateur/loodgieter/aannemer/whatever doorzetten waar je contract mee hebt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik was ooit aangenomen als VvE-beheerder bij PWS, maar heb bedankt voor de eer.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach het moet toch beetje uitdaging zijn voor die loodgieter, flink je darmen leeg dus nog ff
Zit wat in. Ik denk dat ik zo ook nog even bij tin tin naar binnen gaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:36 schreef Metatron het volgende:
[..]
Bezatten gaat juist extra goed zonder avondeten.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Zit wat in. Ik denk dat ik zo ook nog even bij tin tin naar binnen ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |