die is niet echt spectaculair hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik zal vanavond wel een foto van de deur maken
quote:
en wij hebben daar stug staan aanbellen iedere keerquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
.Misschien wel beter dat je niet wist dat ze wapens binnen hadden, ik zou dan niets durven te proberen
geen idee eigenlijk, geen kaaskopjes in ieder gevalquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:11 schreef Wheelgunner het volgende:
Ohja, en wat is de afkomst van jullie buren TS?![]()
Ik weet het, heb het vorige topic gelezenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en wij hebben daar stug staan aanbellen iedere keer"he doe dat water es maken" blij dattie niet boos werd uiteindelijk.
Het zal toch niet..quote:vraag me wel af waar het zoontje gebleven is ( gozertje van 3)
Als mijn inschatting kloptquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:11 schreef Wheelgunner het volgende:
Ohja, en wat is de afkomst van jullie buren TS?![]()
Tssk tssk, ik dacht dat je manlief zo tegen dergelijke stigmatisatie was, afkomst is niet relevantquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, geen kaaskopjes in ieder geval
Wanneer ga je verhuizen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als mijn inschatting klopteen suri buurman, anti buurmeisje (meisje was een stuk lichter van kleur dan de buurman) en de neef van de buurman, die qua kleur eerder familie van het buurmeisje is dan van de buurman
![]()
Maar prijs jezelf niet te gelukkig met die "voorspelling", want deze buurt is slechts 12% autochtoonGrote kans dus dat je een andere nationaliteit treft
dan gaat alles tegen de vlakte?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
We mogen nog hooguit een jaar in deze woning blijven
nope alleen de gevels worden dan vervangen en de binnenboel word verbouwd dan.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee, die was juist er uit gebroken.
Ofquote:
1. dat lukt je nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:41 schreef Wheelgunner het volgende:
TS, waarom wonen jullie eigenlijk in zo'n buurt? Waarom niet iets verder buiten de stad in een minder pauperige omgeving voor dezelfde prijs?
Het lijkt er haast op dat het AT-achtige team de lamp aan heeft laten staan. De echte soap verwacht ik pas als de buren voor hun deur staan eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:58 schreef bikkeltje2 het volgende:
To protect and serve => en met de noorderzon vertrokken. (geen AT maar AST team, scheelt maar een letter))
Wat nu? lekker rustig?
Je kan goed lezenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:33 schreef dyna18 het volgende:
leuke buurt woon je.
Heb je al plannen om te verhuizen?
Hulde voor mn Stadsgenootquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je kan goed lezen![]()
Heb je al plannen voor een bril?
en die lamp staat nu nog aan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het lijkt er haast op dat het AT-achtige team de lamp aan heeft laten staan. De echte soap verwacht ik pas als de buren voor hun deur staan eigenlijk.
humor toch?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
en die lamp staat nu nog aan?
hopelijk komt er straks geen topic met de titel...
Geen stroom, AST liet lamp aan staan bij buren
Voor de verlichting stond de lamp al aan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Kan je eindelijk weer poepen. Zal wel verlichting van de darmen geven.
eind goed, al goed!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik kreeg net een sms dat vandaag de riolering gerepareerd is!
Mag er dan slotje op dit topicquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik kreeg net een sms dat vandaag de riolering gerepareerd is!
De buren he, ik had al weer waterquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Kan je eindelijk weer poepen. Zal wel verlichting van de darmen geven.
Och, ik verwacht nog wel meer stunts met mn burenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mag er dan slotje op dit topic
Ik wacht op de dag dat je hele flat in de hens sta eigenlijk, met zulke malloten naast je!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Och, ik verwacht nog wel meer stunts met mn buren
Ik heb zo'n vaag idee dat je mij bedoeldquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ken grotere idioten, maar die wonen gelukkig nog iets zuidelijker, nabij IJsselmonde!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |