Wat was jij gisteravond raar bezig met het open laten van topicsquote:
Mijn oven is aan het Pr-H -enquote:
Wat maak je?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn oven is aan het Pr-H -en
Stokbroodjes met grillworst en smeerkaasquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat maak je?
Ik heb een gebakken ei met kaas op, en tomatencreme cup-a-soup.
En bedanktquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:05 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom kopieer je KLB SC OP ook? Dat is wel heel achterlijk, alleen dagdag en consorten doen dat.
Oh en hoi
Zelfs ik had dat niet in mijn eerste sc topic die gelijk gesloten werd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:05 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom kopieer je KLB SC OP ook? Dat is wel heel achterlijk, alleen dagdag en consorten doen dat.
Oh en hoi
Nou, dan nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En bedankt![]()
Geen leuke begroeting voor jou dit keer
Doegquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:11 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga me trouwens maar eens verplaatsen naar Utrecht.
Joeeeeee.
Vast wel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:15 schreef Breathtaking het volgende:
Kun je naar de kapper gaan als je haar nat is?
Ik bedoel, ze maken het toch altijd nat daar.
Ja, dat kan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:15 schreef Breathtaking het volgende:
Kun je naar de kapper gaan als je haar nat is?
Ik bedoel, ze maken het toch altijd nat daar.
Leuk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:21 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n pony/lok wil ik.
I'd hit itquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:21 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n pony/lok wil ik.
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:27 schreef Breathtaking het volgende:
En als ik slaag voor mn examens ga ik a la katie holmes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan hoef ik je niet meerquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:27 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hai gers.quote:
ik vind eigenlijk dat ie dat best mag zeggenquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:36 schreef Fascination het volgende:
Trouwens die bisschop van het Vaticaan. Omg what a dickhead.
"Volgens mijn bevindingen zijn er helemaal geen Joden vergast in gaskamers."
Hopelijk zit ik over enkele maanden in nijmegenquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:37 schreef gers het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk dat ie dat best mag zeggen
Dat ik vind dat je de holocaust mag ontkennenquote:
Mja ik ben er ook geen voorstander van bepaalde uitspraken te verbieden, maar dit is wel heel erg lomp.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:37 schreef gers het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk dat ie dat best mag zeggen
Je wil een kamer in Nijmegen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:37 schreef gers het volgende:
[..]
Hopelijk zit ik over enkele maanden in nijmegen
Tuurlijk is het stom en achterlijk dat hij het gelooftquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mja ik ben er ook geen voorstander van bepaalde uitspraken te verbieden, maar dit is wel heel erg lomp.
[..]
Je wil een kamer in Nijmegen?
Waarom?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:41 schreef gers het volgende:
[..]
Dat ik vind dat je de holocaust mag ontkennen
Omdat ik vind dat het onder vrijheid van meningsuiting valt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarom?
Gewoon als discussie, niet aanvallend bedoeld ofzo
Je mag ook niet discrimineren, dan vind ik dat jedit al helemaal niet mag doen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mja ik ben er ook geen voorstander van bepaalde uitspraken te verbieden, maar dit is wel heel erg lomp.
[..]
Ik heb liever dat je zo a la Katie Holmes gaatquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:27 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus wordt Geert Wilders onterecht vervolgd?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:47 schreef gers het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat het onder vrijheid van meningsuiting valt.
Ik vind zolang je iets zegt dat het is toegestaan en inderdaad vind ik het onterecht dat geert wilders wordt vervolgt.Je heb wel gelijk dat alle holocaustontkenners achterlijk zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dus wordt Geert Wilders onterecht vervolgd?
En is discrimineren ook toegestaan? Want dat blijven tenslotte woorden, geen daden.
Mja, het is alleen een beetje jammer dat men tegenwoordig alles wat eigenlijk niet kan of niet klopt maar in het hokje "vrijheid van meningsuiting" stopt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:47 schreef gers het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat het onder vrijheid van meningsuiting valt.
wie z'n moeder?quote:
Sjaak Polakquote:
Nee, ik vind haar haar niet zo leuk daar..quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je zo a la Katie Holmes gaat
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij bedoeld dat ze leuke oorbellen heeft.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik vind haar haar niet zo leuk daar..
OF BEDOELDE JE DIE TETTEN?
Ik zie geen oorbellenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoeld dat ze leuke oorbellen heeft.
Ja, bedoelde topless.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik vind haar haar niet zo leuk daar..
OF BEDOELDE JE DIE TETTEN?
Denk het nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:39 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoeld dat ze leuke oorbellen heeft.
De holocaust is toch ook een verzinselquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie gaat nou de holocaust ontkennen![]()
Dan ben je toch niet helemaal lekker...
En ze leefden nog lang en gelukkig?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De holocaust is toch ook een verzinsel
Chill! hoezo dat?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:08 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Hell Yes! Had ik eigenljik gisteren al.
Jaquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ze leefden nog lang en gelukkig?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:13 schreef CylonNL het volgende:
[..]
praatjes om geschiedenis boeken te slijten.
Je bent zelf een verzinsel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jou krijg je ook niet snel boos.quote:
Dat dachten de admins wel ja.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:19 schreef CylonNL het volgende:
[..]
BT is eigenlijk een 47-jarige kerel
Meen je dat nu serieus?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat dachten de admins wel ja.
echt?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat dachten de admins wel ja.
Zal ze eens in de torrent gooien, ken eigenlijk niks anders dan dit nummer, draai m al de hele week grijs.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:21 schreef Silentalarm het volgende:
Destrokk en Love always remains van MGMT zijn mooi!
ookal is ze een man van 47?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:21 schreef Florian_ het volgende:
Ik wil nog steeds wel met je naar bed hoor BT
Ik vind al hun nummers vet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:22 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Zal ze eens in de torrent gooien, ken eigenlijk niks anders dan dit nummer, draai m al de hele week grijs.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:21 schreef Florian_ het volgende:
Ik wil nog steeds wel met je naar bed hoor BT
jamaar waarom dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Jahaaaik mag helaas geen PM's posten maar het werd wel verondersteld.
Vanwege je voorliefde voor tieten ofzo?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Jahaaaik mag helaas geen PM's posten maar het werd wel verondersteld.
Dat zal het idd zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja weet ik veel johik ben gewoon to good to be true
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inbreker.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:26 schreef CylonNL het volgende:
Wtf, mijn Xbox komt ineens online (kan je zien via messenger) , terwijl mijn Xbox op mijn kamer in Groningen staat.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat zal het idd zijn
Ik heb gewoon smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bovendien kunnen jullie het tegenwoordig allemaal navragen aan D_A, want die heeft me in levende lijve gezien.
Wel foto's van je kale hoofd, okee?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ga naar de kapper, tot zoals ik óf heel boos óf heel blij ben.
Misschien zit D_A wel in het complotquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb gewoon smaakbovendien kunnen jullie het tegenwoordig allemaal navragen aan D_A, want die heeft me in levende lijve gezien.
Stuur hem een berichiequote:Op donderdag 5 februari 2009 15:26 schreef CylonNL het volgende:
Wtf, mijn Xbox komt ineens online (kan je zien via messenger) , terwijl mijn Xbox op mijn kamer in Groningen staat.
Ik ben een kloon van D_Aquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Misschien zit D_A wel in het complot![]()
Nee ik weet wel dat je een meisje bent hoor.
sterkte dan maarquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ga naar de kapper, tot zoals ik óf heel boos óf heel blij ben.
Niet van NB? Die kon goed liegen.quote:
Ik zou een betere hoax zijn dan Mirrequote:Op donderdag 5 februari 2009 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet van NB? Die kon goed liegen.
NB is toch al een kloon van Gers?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet van NB? Die kon goed liegen.
Oh wacht, had mijn Gitaar van Guitar Hero uitgeleend aan een huisgenoot, Aap zal m wel per ongeluk aangezet hebben denk..quote:
Ik ook niet. Ben meer van de BK en KFC. Hoewel de friet patat gebakkenaardappelreepjes van de KFC niet lekker is.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:31 schreef Silentalarm het volgende:
ik vind de mac ineens niet meer zo lekker.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou een betere hoax zijn dan Mirre!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:32 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Oh wacht, had mijn Gitaar van Guitar Hero uitgeleend aan een huisgenoot, Aap zal m wel per ongeluk aangezet hebben denk..
Je gaat jezelf toch geen bloemen sturen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
NB is toch al een kloon van Gers?
Pwnt, mijn ps3 staat ook in Groningen, maar mijn internet is hier zo traag dat ik hem hier wil hebben om fifa te spelenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:26 schreef CylonNL het volgende:
Het schijnt dat 21-jarige maagden dat wel vaker doen, met ondergetekende 'anonieme aanbidster'.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je gaat jezelf toch geen bloemen sturen?
Ik ben normaal altijd helemaal van de mac. Vroeger kon ik echt wel elke dag bij de mac eten zonder dat het ging vervelen. Maar ik was er nu weer eens voor het eest sinds anderhalve maand ofzo, en ik vind het eigenlijk helemaal niet zo lekker. Ik best zo 3 hamburgers en een grote patat en een grote chocolade milkshake. De patat vond ik gelijk al vies, en de 2e hamburger ging er al met moeite in. Zelfs de milkshake vond ik niet echt lekker.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ben meer van de BK en KFC. Hoewel de friet patat gebakkenaardappelreepjes van de KFC niet lekker is.
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je gaat jezelf toch geen bloemen sturen?
quote:Het schijnt dat 21-jarige maagden dat wel vaker doen, met ondergetekende 'anonieme aanbidster'.
Waarom neem je geen fatsoenlijk internet dan? Ik begreep dat je wel een dik tv pakket had?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Pwnt, mijn ps3 staat ook in Groningen, maar mijn internet is hier zo traag dat ik hem hier wil hebben om fifa te spelen![]()
Vandaagquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sinds wanneer hoor jij bij de FP Redactie trouwens?
Nee ik bedoel dat mijn internet hier in Raalte sinds een week ofzo extreem traag isquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:38 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Waarom neem je geen fatsoenlijk internet dan? Ik begreep dat je wel een dik tv pakket had?
Ich auch en eensch met de aardappel-dingetjes.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ben meer van de BK en KFC. Hoewel de friet patat gebakkenaardappelreepjes van de KFC niet lekker is.
De grootste kneus zegt wat.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:46 schreef jitzzzze het volgende:
Jullie zijn allemaal kneuzen! De sc is een kneuzenkermis
quote:
Ach, faalhaas deluxe dat je er bent.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb jullie toch 2 minuten stil gekregen met mijn onzinnige geblaat
6 minutenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, faalhaas deluxe dat je er bent.Het is soms wel een uur stil in de SC.
Faalhaas deluxe? Dat klinkt best hip eigenlijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, faalhaas deluxe dat je er bent.Het is soms wel een uur stil in de SC.
Hiep, hoi.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:33 schreef Florian_ het volgende:
M'n eerste nieuwsbericht staat online
*gaat lezen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:33 schreef Florian_ het volgende:
M'n eerste nieuwsbericht staat online
Als je op die foto drukt bedekken de tieten je hele schermquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:37 schreef CylonNL het volgende:
Kwam deze appetijtelijke Milf tegen op 4chan, wou jullie haar niet onthouden.
[ afbeelding ]
Kaalkopje!quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
Boehoe, ik heb amper nog haar
Ik zei, een centimeter meer of minder maakt me niet uit hoornou dat moet je dus niet zeggen tegen een kapster
!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je op die foto drukt bedekken de tieten je hele scherm![]()
*aaitquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zei, een centimeter meer of minder maakt me niet uit hoornou dat moet je dus niet zeggen tegen een kapster
!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel foto's van je kale hoofd, okee?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
2 CENTIMETER? Bij mij zou je dat verschil niet zien, 20 cm daarentegenquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:41 schreef CylonNL het volgende:
[..]
*aait
Het groeit wel weer aan!
in 6 maanden
Nee, maar serieus, kapper heef een week terug ook 2 centimeter ingekort terwijl ik t lang wou laten groeien, I feel your pain.
Bij mij nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
brainfreeze ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:47 schreef behangplakker het volgende:
Ik heb hoofdpijn omdat ik te snel ijs achter elkaar eet
Morgen zal ik mijn haar ook eens zo doen, ben toch vrij.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:46 schreef Florian_ het volgende:
Bloedlelijke mooiboykapsels (met paint als bewijs).
Die paints
Zijn dat je kale vrienden?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:52 schreef dagdag het volgende:
Was een mod boos o-p me van stormfront
Foto?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
!
Hebben ze jullie even een paar kankerklappen verkocht?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Wehehhe, skaff-a en ik stonden vannacht op het station van Duesseldorf te voetballen met een flesje cola. Komen er uit het niets vanuit alle kanten 5 agenten op ons af
't was vast de slechte smaak politiequote:Op donderdag 5 februari 2009 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Wehehhe, skaff-a en ik stonden vannacht op het station van Duesseldorf te voetballen met een flesje cola. Komen er uit het niets vanuit alle kanten 5 agenten op ons af
Eh, wat?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Die opdracht hè waar ik het eerst over had het vanGLO
waar je een dagboekbericht moest schrijven en ik dat verhaal van Noorsbloed kopieerde, hè, hè weten jullie het nog?!
Daar had ik een 10 voor.![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb je meer dan ijs voor nodig.quote:
Wtf.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:56 schreef Paaskonijn het volgende:
waar je een dagboekbericht moest schrijven en ik dat verhaal van Noorsbloed kopieerde, hè, hè weten jullie het nog?!
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:56 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit postte ik:quote:
En toen wat later heb ik dit gebruikt:quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]ATTENTIE[ afbeelding ]
Stéphanie beschrijft in haar boek Augurken met slagroom een heel vervelende periode uit haar jeugd: ze voelt zich onzeker, het gaat slecht op school, het huwelijk van haar ouders dreigt stuk te lopen, ze weet zich geen raad met haar emoties.
Misschien heb jij ook wel eens een periode meegemakt dat het niet zo goed met je ging, anders ken je misschien een persoon uit je omgeving die iets dergelijks meemaakte of kun je je inleven in een zelfbedacht persoon die alleen in jouw fantasie bestaat en een ellendige periode in zijn/haar leven meemaakt. Schrijf een dagboekfragment van ongeveer 500 woorden van een puber en zijn/haar emoties, buien, plezier en verdriet. Het fragment moet een periode van ongeveer een week beschrijven.
Zou ik Noorsbloed's verhaal gebruiken? Zoja, wie wil het inkorten naar 500 woorden en een dagboekfragment? Bedankt.
[ afbeelding ]ATTENTIE[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Lief dagboek,
Ik heb het de afgelopen week zeer druk gehad en er is veel gebeurd. Laat me je bijpraten!
Het goede nieuws is dat we verloofd zijn en Jet zwanger is.
Maar toen ging alles bergafwaarts.
Een paar weken terug wou Jet (mijn vriendin) naar haar ouders in Noorwegen.
Toen ze terug kwam had ze een naar hoestje en was wat misselijk.
We maakten ons daar uiteraard geen zorgen over.
Toen maakte ze mij op een nacht wakker dat ze zich echt niet goed voelde,
Ik deed de lamp aan en ze was helemaal geel uitgeslagen.
Gelijk heb ik de huisarts gebeld, en daarna zijn wij gelijk naar het ziekenhuis gegaan.
Ze vermoedden dat het een infectie aan haar lever was en niets ernstigs.
Eenmaal weer thuis ging het heel erg hard.
Ze werd zieker en zieker en er kwam geen einde aan.
De artsen wisten en weten nog steeds niet wat er allemaal aan de hand is.
Al die tijd heb ik mij sterk gehouden voor Jet en haar ouders,
Haar vriendinnen en vrienden en alles en iedereen om haar heen.
Ik doe wat in mijn ogen mijn plicht is,
zorgen voor mijn geliefde.
Ze werd zieker en zieker en werd opgenomen.
Vorig weekend is ons kindje overleden.
Er was niets meer aan te doen.
Maar ze werd daarna niet beter.
Ze besloten om een biopsie te doen om uit te zoeken wat het nu precies was.
Na de operatie was alles redelijk, geen complicaties en dergelijke.
Gisteren belde het ziekenhuis mij op.
Jet ligt in coma, er was een bloedprop ergens gaan zitten.
Ik probeer mijzelf sterk en groot te houden naar alles en iedereen.
En iedereen verwacht dat ook van mij, ook ik verwacht het.
Want ik ving iedereen al op, en nu het steeds slechter gaat doe ik dat nog steeds.
Maar,
Ik stort langzaam in.
Voel mij eenzaam en alleen.
Langzaam draai ik door en ik kan er NIETS tegen doen.
Maar ik moet sterk zijn voor Jet !
Niet zelf instorten.
Zo.
En we renden over het spoor, 70 euro boete, maar ervan afgekomen met een waarschuwingquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:57 schreef McFearless het volgende:
Voetballen met een colaflesje, het moet toch niet gekker worden!Op een station in Duitsland nog wel, hoe durven jullie.
![]()
Kan ook gewoon met een tuinslang en dan iets van plastic over zijn bakkes heen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zal GT ook blij mee zijn.
Ik ga vrijdag op de training een martelmethode van Guantanamo Bay op iemand doen.
Emmer water telkens vullen en over iemand zijn gezicht heengooien die op de grond zit, terwijl hij een doek over zijn gezicht heeft. Dan lijkt het net of hij verdrinkt
Koningquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dit postte ik:
[..]
En toen wat later heb ik dit gebruikt:
[..]
En nu kreeg ik dat mapje terug en voor die opdracht had ik een 10.![]()
![]()
![]()
Ja, maar er is geen tuinslangquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kan ook gewoon met een tuinslang en dan iets van plastic over zijn bakkes heen.
Geil, die Duitse gleufjes even gevuld?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En we renden over het spoor, 70 euro boete, maar ervan afgekomen met een waarschuwing![]()
En ik kreeg een compliment van 2 Duitse mokkels
Neeeequote:Op donderdag 5 februari 2009 17:04 schreef McFearless het volgende:
[..]
Geil, die Duitse gleufjes even gevuld?
Het is wel NG hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:04 schreef McFearless het volgende:
[..]
Geil, die Duitse gleufjes even gevuld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het is wel NG hoor.
kkjoodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:06 schreef reetveter het volgende:
Wat moet deze vent zich ongelooflijk kanker voelen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
EYO WE BOUNCEN OP DIE BEAT!
quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:06 schreef reetveter het volgende:
Wat moet deze vent zich ongelooflijk kanker voelenMisschien is het wel een enorme bloedlul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou je hebt inderdaad geen haar meer over zeg.quote:
Wat zeur je nou? Staat toch leuk zoquote:
Haha kaalkopkankerpatient.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik moest hier hardop om lachen.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Niet waarquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:11 schreef CylonNL het volgende:
Aw BT, snap dat je erzelf niet zo blij mee bent, maar je met die haar lengte kan je echt nog een heul hoop leuke kapsels maken hoor!
BWHEHEHE IK ROFLDE HEM KENKERHARD!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik moest hier hardop om lachen.![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Die 2equote:Op donderdag 5 februari 2009 17:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Goed:
[ afbeelding ]
Fout:
[ afbeelding ]
Ik was gewoon vergeten dat zo'n lok kankerirritant is.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou je hebt inderdaad geen haar meer over zeg.!
I like it.
Ik ook van jouquote:
Thanksquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat zeur je nou? Staat toch leuk zo
Geil ding hequote:
quote:
aids is wel in deze zomer...quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Zou deze aids hebben?
[ afbeelding ]
Ik meen het hoor.quote:
Ja, alleen jammer dat ie geen zelfontspanner heeft.quote:Geil ding he
Ja. Ik krijg een nieuwe spiegelreflex van m'n oom.quote:
Dat is eigenlijk wel waar ja. Je zit dan constant met je hoofd te schudden om het haar uit je gezicht te krijgen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was gewoon vergeten dat zo'n lok kankerirritant is.
Ok, nee je hebt gelijk..quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet waarhet glijdt uit alle clipjes door die pony.
Wil jij een keer voor mij poseren?quote:
quote:
Spuit 11quote:
Nee.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wil jij een keer voor mij poseren?
Verwend kreng.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Ik krijg een nieuwe spiegelreflex van m'n oom.
quote:
Herkenbaar. Ik heb ook geen zin m'n usenet langzamer te zetten.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
Die gifjes gaan bij mij zo langzaam dat het niet grappig meer is.
Ha-ha, ik was gewoon lui. Mag ik ook eens breezerpics makenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik meen het hoor.
[..]
Ja, alleen jammer dat ie geen zelfontspanner heeft.
Doe het dan goed: schaars gekleed.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ha-ha, ik was gewoon lui. Mag ik ook eens breezerpics maken!
Dat is voor m'n werk hoor.quote:
Ondertussen stuur je die foto zeker naar je halve lijst, en staat hij over 2 uur op je hyves met als titel: "Nieuw kapsel, lelijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ha-ha, ik was gewoon lui. Mag ik ook eens breezerpics maken!
Kun je beter dit meenemen:quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:21 schreef behangplakker het volgende:
Morgen moet ik een foto van mezelf meenemen, maar aangezien ik geen recente foto's van mezelf heb waar ik duidelijk opsta, en aangezien ik ook krullen heb:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ondertussen stuur je die foto zeker naar je halve lijst, en staat hij over 2 uur op je hyves met als titel: "Nieuw kapsel, lelijk"
quote:
JAZZquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kun je beter dit meenemen:
[ afbeelding ]
Ja er is iets mis meequote:Op donderdag 5 februari 2009 17:23 schreef Lakitu het volgende:
Waarom ziet je haar er zo droog uit, trouwens?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kun je beter dit meenemen:
[ afbeelding ]
Ik wou net zeggen, het lijkt alsof je 4 uur lang hebt föhnen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja er is iets mis meeen ik dacht dat het wel over zou gaan als ik het zou knippen, maar niet dus.
Ik moet er de hele dag haarmaskers in gaan doen ofzo, en het komt omdat die trut van een kapster het een uur heeft lopen fohnen.
Misschien heb je gewoon pluishaar.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja er is iets mis meeen ik dacht dat het wel over zou gaan als ik het zou knippen, maar niet dus.
Ik moet er de hele dag haarmaskers in gaan doen ofzo, en het komt omdat die trut van een kapster het een uur heeft lopen fohnen.
Exactly.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:26 schreef Lakitu het volgende:
Gooi er wat mousse in ofsow. Dat vind ik spang.
Ik hou niet van al die zooi voor in je haar. En ik fohn mn haar zelf ook nooit..quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:26 schreef Lakitu het volgende:
Gooi er wat mousse in ofsow. Dat vind ik spang.
Ja, waarom nietquote:
quote:
En de jouwe, want een centimeter meer of minder maakte niet uit, en daar heeft ze zich goed aan gehoudenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou niet van al die zooi voor in je haar. En ik fohn mn haar zelf ook nooit..
Maarja de kapsters wil was wet he
Ik geef je groot gelijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja, waarom niet![]()
Vandaag moesten we bij dat vak (ckv) een zelfportret maken. Ik maak er dus 1 met een knipoog en een kutlach alsof ik iemand aan het versieren benNaamketting om als een echte guido
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:29 schreef reetveter het volgende:
OMG DEZE IS ECHT NASTY![]()
Geile piemol heeft zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:29 schreef reetveter het volgende:
OMG DEZE IS ECHT NASTY![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik klik altijdquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:31 schreef reetveter het volgende:
En iedereen klikt ook, omdat nieuwsgierigheid
Dat heb ik ook, en in de SC heb ik echt 40% van de tijd spijtquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, en in de SC heb ik echt 40% van de tijd spijt
Hahaha tsjaquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, en in de SC heb ik echt 40% van de tijd spijt
Ja, twee keer de helft.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Valt op zich nog wel mee, minder dan de helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |