Wat is erquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef Yesse het volgende:
Niemand?
quote:
Jawel hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:40 schreef Californium het volgende:
[..]
nah.... 1913 is iets te vroeg... toen waren er geen vrouwenrechten enzo....
make up? bestond dat toenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jawel hoorJe mocht bijvoorbeeld eten koken, seks hebben, schoonmaken, praten (mits over normale vrouwen dingen) make up dragen, je verkleden..
Eigenlijk een hele hoop
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jawel hoorJe mocht bijvoorbeeld eten koken, seks hebben, schoonmaken, praten (mits over normale vrouwen dingen) make up dragen, je verkleden..
Eigenlijk een hele hoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]zou je denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Toen je poep nog met een lange oe schreef..quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:40 schreef Milou__ het volgende:
Vroeger.. Toen ik Milou nog met oe schreef
Ik denk het welquote:
quote:
Ik denk het niet. Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die een man willen die zo denkt. Nu nog vinden, daar zit je probleemquote:
Ik wil helemaal niet zo'n vrouw..quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die een man willen die zo denkt. Nu nog vinden, daar zit je probleem
ik ken ze niet!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die een man willen die zo denkt. Nu nog vinden, daar zit je probleem
Misschien maar beter ookquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet zo'n vrouw..
Ik denk dat ik gek zo worden bij zo'n vrouw.. Fijn dat zij het gehele huishouden wil doen... maar ik wil ook nog wat kunnen doen...quote:
Ik zou ook niemand kennen die er 1 zou willen....quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet zo'n vrouw..
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
Heyendaal campus heeft een vrouwenoverschot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even voorstellen kan ook geen kwaad..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:18 schreef PieterBas het volgende:
Mailtje in mijn inboxwel erg ehm... apart mailtje jahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even voorstellen kan ook geen kwaad..
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
idd....quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:24 schreef PieterBas het volgende:
Kort maar krachtig..
Daar kan je dus vrij weinig mee..
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:33 schreef PieterBas het volgende:
Ik stond nog op het punt te reageren, om te zeggen dat het wel heel erg weinig informatie was.
Vind je het gek, dat sollicitanten zich gaan ergeren aan fouten, onduidelijke omschrijvingen, het altijd gebruik van loze termen als
- Dynamisch en flexibel
- Marktconform salaris
- Geen 9 tot 5 mentaliteit...
Wij zijn een flexibel en jong bedrijf... kom je binnen is alles tussen de 50 jaar en pensioengerechtig.
Ja, we willen verjongen...![]()
Bedrijven die jong en flexibel zijn... moeten een complete chaos zijn, wanneer je er binnen stapt. 538 of 3FM op de achtergrond..quote:
538quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bedrijven die jong en flexibel zijn... moeten een complete chaos zijn, wanneer je er binnen stapt. 538 of 3FM op de achtergrond..
Niet een plaatst waar je constant naar Sky Radio moet aanhoren
Ook al zoiets jaquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:41 schreef PieterBas het volgende:
En wie begint een zakelijke e-mail met "ik".![]()
(Ola) Festini Perenijsjesquote:
Heel herkenbaarquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:48 schreef jna het volgende:
Even een "ontopic" klacht
Inholland laat me gewoon een week wachten tot ik een docentbegeleider krijg toegewezen voor m'n afstuderen
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heel herkenbaar
Ik moest 13 weken wachten
Goed bezigquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:55 schreef Californium het volgende:zit een review te lezen... zie een mooie referentie... heb ik dat artikel al gelezen en gebruikt voor exact hetgeen waar ik dit voor zou willen gebruiken
gaat goed
Typisch inholland.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:52 schreef jna het volgende:
[..]
hoe kan dat nou weer? Normaal duurt het 1/2 dagen
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:18 schreef PieterBas het volgende:
Mailtje in mijn inboxDat zijn gewoon puur van die bedrijven die acquisities doen. Die moet je uit principe al weren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even voorstellen kan ook geen kwaad..
Prachtige woorden voor Bullshit Bingoquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:33 schreef PieterBas het volgende:
Ik stond nog op het punt te reageren, om te zeggen dat het wel heel erg weinig informatie was.
Vind je het gek, dat sollicitanten zich gaan ergeren aan fouten, onduidelijke omschrijvingen, het altijd gebruik van loze termen als
- Dynamisch en flexibel
- Marktconform salaris
- Geen 9 tot 5 mentaliteit...
Wij zijn een flexibel en jong bedrijf... kom je binnen is alles tussen de 50 jaar en pensioengerechtig.
Ja, we willen verjongen...![]()
vind ik wel.... als ik al zoveel literatuur heb doorgespit dan heb ik toch iets goeds gedaanquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Prachtige woorden voor Bullshit Bingo
http://bva-auctions.com/auction/auction/lot.asp?s=2750DF7927FE47F9809862CB00C7DB51&did=746&lid=339400quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:16 schreef Bootje84 het volgende:
BTW, voor de beter bedeelde student, of degene die homeboy is met Leen:
http://bva-auctions.com/auction/auction/categories.asp?did=746
Dikke wagens!!
Zou het niet erg vinden hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:33 schreef Trigalti het volgende:
Damn kan me niet meer voorstellen dat ik vorig jaar alleen maar dit topic zat te F5en
Leuk bakkie trouwens PB.
Helaas is het bieden, en niet betalen..quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
http://bva-auctions.com/auction/auction/lot.asp?s=2750DF7927FE47F9809862CB00C7DB51&did=746&lid=339400
Koopje voor een Ferrari 430 spider
Zou me geen fuck boeien. Mensen zullen eerder mijn gruwelijk brede smile zien dan die stickers... Zeker als je naast een Golf GTI staat voor een stoplichtquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zou het niet erg vinden hoor
http://bva-auctions.com/auction/auction/lot.asp?s=2750DF7927FE47F9809862CB00C7DB51&did=746&cid=1759&lid=339401
Jammer van de stickers...
Verkeerslichtquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zou me geen fuck boeien. Mensen zullen eerder mijn gruwelijk brede smile zien dan die stickers... Zeker als je naast een Golf GTI staat voor een stoplicht
Beide zijn goedgekeurd als Nederlandse woorden. Daarnaast gok ik dat die Golf niet zijn best deed..quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Verkeerslicht![]()
![]()
Laatst reed ik zo'n poppiejoppie Golf GTI eruit met de tijdelijke Megane 2.0l Break
Dat snap ik ook welquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Helaas is het bieden, en niet betalen..
En dan komt er nog een sloot aan veiling -en andere kosten..quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel.. Maar 50.000 is niet veel voor een openingsbedrag. Als zo'n auto normaal voor bijna 3 ton weg gaat (excl bpm)
Ik moest ook 10 dagen wachten, dat is toch gewoon heel normaal?quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:48 schreef jna het volgende:
Even een "ontopic" klacht
Inholland laat me gewoon een week wachten tot ik een docentbegeleider krijg toegewezen voor m'n afstuderen
Zet m zelfs naast mijn oude barrelmotor en bij groen kijk je dan toch weer treurigquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zou me geen fuck boeien. Mensen zullen eerder mijn gruwelijk brede smile zien dan die stickers... Zeker als je naast een Golf GTI staat voor een stoplicht
Naast een motor verlies je het meestal altijd...quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Zet m zelfs naast mijn oude barrelmotor en bij groen kijk je dan toch weer treurig
Overigens zijn die prijzen ex btw.. dus reken je niet meteen te rijk
Hey.. een nieuwequote:
inderdaad.. moet je wel met heel veel goed uit de kast komen. De Porsche van de vader van een vriend redde het in ieder geval niet. En mijn motor uit 85 is echt niet geweldigquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Naast een motor verlies je het meestal altijd...
Dat wist ook welquote:
Neequote:
net wakker dusquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeIk heb er alweer 2 uur college op zitten
Mama en Papa zijn psycho's die haar voetstappen nalopen op internetquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
Ja vertel eens, ga niet terugzoeken
quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mama en Papa zijn psycho's die haar voetstappen nalopen op internet
Ook de foto'squote:Op donderdag 5 februari 2009 14:02 schreef Paula_ het volgende:mijn moeder googlede op mijn naam en vervolgens als er dan is een keer ruzie was gooide ze alles wat ik op internet postte op tafel neer en alles.
En als je nu gaat goolen op Paula_ kom je way to much resultaten tegen om mij er uit te kunnen halen.
Normaal duurt het 1/2 dagen. Ze hoeven alleen te kijken welke docent in het vakgebied past en of ie nog iemand kan begeleidenquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moest ook 10 dagen wachten, dat is toch gewoon heel normaal?
* vraagt zich af wat ik dan wel niet gedaan hebquote:
En terecht, ik lag heerlijkquote:al ben ik wel jaloers![]()
Paula_ + Fok geeft al een resultaat. Volgens mij, wordt elke SES SC binnen een x uur al geïndexeerd door Googlequote:Op donderdag 5 februari 2009 14:02 schreef Paula_ het volgende:mijn moeder googlede op mijn naam en vervolgens als er dan is een keer ruzie was gooide ze alles wat ik op internet postte op tafel neer en alles.
En als je nu gaat goolen op Paula_ kom je way to much resultaten tegen om mij er uit te kunnen halen.
Die kon ik zelfs niet vinden. Nu zal psychomom die ook wel niet gevonden hebben. Wil ze nog steeds ff zienquote:
Maar dan moet je er maar net opkomen om er een _ achter te zettenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Paula_ + Fok geeft al een resultaat. Volgens mij, wordt elke SES SC binnen een x uur al geïndexeerd door Google
Als je dat niet doet.. krijg jequote:Op donderdag 5 februari 2009 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar dan moet je er maar net opkomen om er een _ achter te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Dat dus ja, en anders, dan ga ik haar internet gewoon om zeep helpenquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar dan moet je er maar net opkomen om er een _ achter te zetten
Ze staan er geloof ik ook niet meer op dus jaquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die kon ik zelfs niet vinden. Nu zal psychomom die ook wel niet gevonden hebben. Wil ze nog steeds ff zien
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je dat niet doet.. krijg jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Hint Hint OPquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:20 schreef Paula_ het volgende:
[..]
Dat dus ja, en anders, dan ga ik haar internet gewoon om zeep helpen
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hint Hint OP![]()
je hebt het niet van mij
Fuck no. De link uit de OP wordt niet verwijderd. Dat is geschiedenisvervalsing!quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hint Hint OP![]()
je hebt het niet van mij
Ik begreep m welquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hint Hint OP![]()
je hebt het niet van mij
Er is zelfs een hele familie Fok op Facebookquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er is zelfs een hele familie Fok op Facebook
Wie is dan de mother fok?
Whehequote:Op donderdag 5 februari 2009 14:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er is zelfs een hele familie Fok op Facebook
Wie is dan de mother fok?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik begreep m wel
Heb de namen aangepast
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:35 schreef PieterBas het volgende:
Ik denk dat China echt een no-go is voor mij...
Oh you are the lovely mother fok!...
http://www.letmegoogletha(...)ebook+-site%3Afok.nl
Yeah!quote:Nathalie Fok | Facebook
Nathalie Fok şuan Facebook'ta.Facebook'la, paylaşmanın sınırsız özgürlüğünü yaşayın ve hayatınızın ne kadar kolaylaştığını hissedin.
Kankerrrrrrrrr!quote:
Hou ff op wil je?quote:
chemokeurtje dan maarquote:
grote kans dat hij een jointje rookt nu jahquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Je zit dus uit verveling te roken?
Juistquote:
Weet je hoe lang dit nummer duurt? 10 uur. 10 UUR! ****** geniaalquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juist's morgens drink ik koffie, 's middags drink ik bier en 's avonds wordt mn chick (naja enzovoort L@)
Ik zit op schoolquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:51 schreef Californium het volgende:
[..]
grote kans dat hij een jointje rookt nu jah
en sinds wanneer houdt dat je tegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Niet echt tijd voor gehad...quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:08 schreef Californium het volgende:
hostihad je mijn stuk nog afgelezen
coolioquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet echt tijd voor gehad...Zit nog op school, gisteren hele avond met Desi, Lennart, Twan en Cor zitten dalmutiën... Vanvond als ik tijd heb, ok?
ik als het morgen 16:30 isquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:06 schreef jslavenburg het volgende:
Weer thuis
Ben blij als het morgenmiddag 14.15 is geweest
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:09 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Weet je hoe lang dit nummer duurt? 10 uur. 10 UUR! ****** geniaal
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:12 schreef Californium het volgende:
[..]
en sinds wanneer houdt dat je tegen
Goed puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:
Jepsquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:29 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij zijn de medische chemie bedrijven.. in Denemarken en Sverige
Wanneer ga je verhuizen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JepsEen soort Silicon Valley, maar dan voor mijn tak van sport en in Zweden/Denemarken
Nietquote:
Neem je je vriendinnetje meequote:Op donderdag 5 februari 2009 15:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NietKom nou, ik ga niet in mn eentje in een half niemandsland daar wonen
Die gaat van dr leven niet meequote:
quote:Van Strip naar Chip; een grote verandering waarbij de reiziger wel
wat hulp kan gebruiken!
In Rotterdam is de OV-Chipkaart sinds vorige week een feit! Nog niet
alle reizigers zijn in het bezit van een OV-Chipkaart en lang niet
iedereen weet hoe het in- en uitchecken precies werkt. En hoe laad je
zo'n OV Chipkaart nu precies op? En wat nu als je niet uitchecked?
Jij krijgt nu de kans mee te werken aan de grootste verandering op
het gebied van Openbaar Vervoer!! Van Strip naar Chip!
Wij zoeken leuke studenten die zich in willen inzetten als
Servicemedewerker bij de OV-Chippoortjes. De helpende hand voor
reizend Rotterdam! Je komt op één van de metrostations in en om
Rotterdam te staan. Je helpt met in- en uitchecken, beantwoordt
vragen van reizigers en assisteert bijvoorbeeld bij het opladen van
de OV-Chipkaart. Uiteraard krijg je voordat je aan de slag gaat een
training.
Bovendien heb je een lekker loon dankzij gunstige toeslagen!
Het project loop nog een aantal weken door.
Bovendien zijn straks ook de tram, bus en trein aan de beurt!
Je bent dus langere tijd voorzien van een leuke, goed betaalde
parttime studentenjob!
Klik hier voor de vacature.
http://www.studentenbaan.(...)rt_servicemedewerker
Neem voor meer informatie contact op met;
ASA Student Uitzendbureau Rotterdam
Weena 111
3013 CH Rotterdam
email rotterdam.weena@asauitzendbureau.nl
tel.: 010-4139030
Oooh oke, liefde kent toch geen grenzenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die gaat van dr leven niet meeDaarom zei ik ook 'in mn eentje'
Moeilijke regio voor een relatie..quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Schijnt aardig te betalenquote:
Nee, maar wel afstandenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oooh oke, liefde kent toch geen grenzen
Valt mee hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moeilijke regio voor een relatie..
Helemaal correct. Vlaardingen in mn hartquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oooh oke, liefde kent toch geen grenzen
Daaromquote:
Achterhoekquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Al is Twente ook een beetje buitenland natuurlijk![]()
Of was het nou de Achterhoek![]()
![]()
Hé, pas op hèquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:01 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Voor Zeeuwen is alles al buitenlandquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:01 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
quote:
Ik kan het toch niet onthoudenquote:
Goed puntquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:06 schreef PieterBas het volgende:
Voor Zeeuwen is alles al buitenland
Sverigequote:
quote:
Oorzaak: Je bent Bootjequote:Op donderdag 5 februari 2009 16:07 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zit er ff mentaal doorheen. Ben tot de conclusie gekomen dat de 2 mensen die ik leuk vind/vond beide echt zo naïef zijn als een malle.
Nu kan dat 3 oorzaken hebben (voor zover ik ze kan bedenken)
- Ik ben een smooth criminal
- Zij zijn simpel
- ik zie er betrouwbaar uit.
Vrouwen.. zucht
Dat wist ik vanaf het begin alquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:07 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik kan het toch niet onthouden![]()
![]()
Al vraag ik me af of jullie ondertussen wel weten op welk eiland ik woon![]()
Texel toch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:07 schreef Piles het volgende:
Ik kan het toch niet onthouden![]()
![]()
Al vraag ik me af of jullie ondertussen wel weten op welk eiland ik woon![]()
For some a bless, for others a curse...quote:
Gaarnequote:Op donderdag 5 februari 2009 16:39 schreef Bootje84 het volgende:
Zal ik hier weer een relletje gaan schoppen...?
jah hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:39 schreef Bootje84 het volgende:
Zal ik hier weer een relletje gaan schoppen...?
slechte relquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:47 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ROFLCOPTER!
Daarnaast, voor de mama die Puala zoekt, inmiddels is het Paula_ !
Met de post toch? En bezorgde Barney ze..quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:47 schreef jna het volgende:
Vroegah bezorgde Barney nog post.
Vroegah moest je kogels zelf ophalen. Nu worden ze met de zorg bezorgd.
is het wel zo slim om een foto van jezelf hier neer te zetten met 1 of ander sletjequote:Op donderdag 5 februari 2009 16:47 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ROFLCOPTER!
Daarnaast, voor de mama die Puala zoekt, inmiddels is het Paula_ !
Ach ja.. Ik zeg ga mee naar Stockholmquote:
Dat is Bootje nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:11 schreef Californium het volgende:
[..]
is het wel zo slim om een foto van jezelf hier neer te zetten met 1 of ander sletje
dat weet ik...maar dat moest de grap zijnquote:
Die onderste dan?quote:
Mensen waar je grappen aan moet uitleggenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:15 schreef Californium het volgende:
[..]
dat weet ik...maar dat moest de grap zijn
dat dusquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mensen waar je grappen aan moet uitleggen
quote:
jahquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:41 schreef HostiMeister het volgende:
Zo ik heb vandaag nou al op 5 verschillende plekken zitten fokken
Thuis, school, op werk, bij een maat en nu bij een andere maat thuis... Ben ik verslaafd?
Idem. Wat heb jij gegeten?quote:
Dan zal het vast goed geweest zijn (je hebt haar niet eens laten koken?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:39 schreef The_Dean het volgende:
Macaroni Carbonara
Zus was hier ook even te eten, en zelfs zij vond het lekker![]()
Ik overtref jequote:
Maarrrrrrr.... heb je dat ook zelf bereid?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:32 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik overtref je
Spinazie à la crème met aardappelpuree en een gekruide beenham
Nee, vandaag nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maarrrrrrr.... heb je dat ook zelf bereid?
Moet je met een Feyenoord Shirt in een Ajax vak gaan zittenquote:
Paula loopt geen stage meer, dus die verwacht ik hier niet meer zo vroegquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef Bootje84 het volgende:
Goeiemorgen vriendjes en vriendinnetjes! (En natuurlijk onze nieuwe vriendin Paula_ !)
haha.. die dames zien er ook nog wel redelijk acceptabel uit ook nogquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:21 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
Wie geeft mij op![]()
![]()
http://www.radio538.nl/web/show/id=684317
Donequote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:21 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
Wie geeft mij op![]()
![]()
Haha jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die kon ik verwachten natuurlijk
Alles goed verder?
Met mij is het top! Bijna weekendquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Haha ja![]()
Ja gaat goed, met jou ook?
goeiemorgen.. Gelukkig ben je wel de vrolijkheid zelvequote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:55 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen![]()
lalalalalala geen zin lalalalalalala
ik ben wel vrolijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
goeiemorgen.. Gelukkig ben je wel de vrolijkheid zelve
Dat bedoelde ik ook eigenlijk. Precies hetzelfde hierquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:58 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben wel vrolijkmaar om serieus te gaan werken
briljante collega... staat ze in het midden van de het lab.... hm... waar heb ik gister mijn platen gelatenhmmm....
geordend....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook eigenlijk. Precies hetzelfde hier
En dat is wel geniaal ja. Gelukkig is het wel allemaal lekker geordend met al die laboranten daar
voor watquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:05 schreef Bootje84 het volgende:
Jongens, kunnen we PB niet ff allemaal aanmelden op die 538site..?
Gezelligquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:04 schreef Renesite het volgende:
tot 14:30 zou het goed kunnen dat ik hier wat meer zit. Moet ff een praktijktoetsje voorbereiden!
Wat is dat voor actie dan? Ik heb het niet mee gekregenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:05 schreef Bootje84 het volgende:
Jongens, kunnen we PB niet ff allemaal aanmelden op die 538site..?
mijn beeld van jou...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:02 schreef Californium het volgende:
[..]
geordend....tis altijd zo grappig om op tv verhalen enzo te zien en dan wetende dat het toch nooit zo gaat....
labjas???? volgens mij zijn er 2 van de 9 mensen die dat ding dragen... enz enz... op tv wordt het zo geromantiseerd
Verder is het heel tof... alleen anders dan hoe mensen denken
Scrollen is toch niet zo lastig?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat is dat voor actie dan? Ik heb het niet mee gekregen
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:21 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
Wie geeft mij op![]()
![]()
Ik lees niet terugquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Scrollen is toch niet zo lastig?
[..]
PM mij en ik stuur je zijn gegevens..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik lees niet terug![]()
Ik weet zn gegevens nietAnders wil ik hem wel opgeven hoor
quote:
bahquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoeken in juridische databanken!!! Baaaaah
correctie: is heel saai.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:20 schreef Californium het volgende:
[..]
bahklinkt heel saai
succes dan maar
quote:
Goeiemoggel!quote:
zou PB het wel leuk vindenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
Mijn idee wordt nou niet echt met open armen ontvangen![]()
Moggul Bootjequote:
Waar?quote:
Hij vroeg er zelf om...quote:
waarquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:31 schreef Californium het volgende:
[..]
waarzie er wel op tegen om mijn telefoonnummer te geven
![]()
Gaan ze je bellen waarom je wil dat PB die 30 vrouwen krijgtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:21 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
Wie geeft mij op![]()
![]()
ik hoop het nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Gaan ze je bellen waarom je wil dat PB die 30 vrouwen krijgt
Dan stellen we de regel van eerlijk delen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
Gaan ze je bellen waarom je wil dat PB die 30 vrouwen krijgt
Vernieuwende visboer hebben jullie danquote:
"De gehaaide Garnaal"quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vernieuwende visboer hebben jullie dan
Al meer dan een dikke week verkouden en zulks... 7 tentamens gehad en nu behoorlijk afgepeigerd en uitgewoondquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:42 schreef Californium het volgende:
hoe is het verder met iedereen hier
Uitgewoond..? door wie?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Al meer dan een dikke week verkouden en zulks... 7 tentamens gehad en nu behoorlijk afgepeigerd en uitgewoond!
Ghehequote:
Heldquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:39 schreef Bootje84 het volgende:
Ben benieuwd Piet.. Ik heb je serieus opgegeven, heb mijn best gedaan.
Keep your fingers crossed
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Al meer dan een dikke week verkouden en zulks... 7 tentamens gehad en nu behoorlijk afgepeigerd en uitgewoond!
en milou en ik mogen niet meequote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Held.
Als het lukt.. dan ga je mee
Je bent iig al aangemeldquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Held.
Als het lukt.. dan ga je mee
quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je bent iig al aangemeld(3x)
Help Piet aan EEN vrouw harem!
quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je bent iig al aangemeld(3x)
Help Piet aan de vrouw harem!
Graag of nietquote:
quote:
hey! wij hebben m ook opgegevenquote:
Tuurlijk mogen jullie ook meequote:
quote:
/edit.quote:
Ik vond er net ook een... maar stond niet meer online vanwege een auteurskwestie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |