Onze WII is een grote hit in huis. De kids vinden hem geweldig en

heb ik betrapt op een potje golfen na zijn late dienst om 2h 's nachts. Hij moest bekennen dat hij het toch wel leuk vond. En dus staan we samen vaak een potje te tennissen. Wij hebben trouwens de gordijnen altijd open, kan mij niet schelen wat de buurt denkt. Onze hond vind het maar raar, die probeert altijd de WII-mote te besnuffelen en/of de sensorbalk, waardoor ik natuurlijk weer net geen punten scoor.
* Sjeekie_Beekie baalt trouwens van 9292ov.nl en moet vanmiddag op goed geluk naar huis:quote:
Geachte bezoeker,
Het gratis opvragen van reisadviezen via 9292ov.nl is beperkt.
Momenteel heeft REISinformatiegroep geconstateerd dat u (en/of collega's) de afgelopen tijd een groot aantal adviezen heeft (hebben) opgevraagd. Hiervan hebben wij de afgelopen maand melding gemaakt.
U kunt geen gratis adviezen meer opvragen op deze website via ip-adres <insert IP-adres van werkgever>.
Voor intensieve gebruikers heeft REISinformatiegroep een portfolio met zakelijke producten. Daarnaast kunnen intensieve gebruikers een 9292ov.nl zakelijk abonnement afsluiten. Meer informatie
U kunt ook een advies opvragen via 0900-9292 (0,70 c/m)

heeft mij vanochtend om 6h afgezet, omdat hij de auto nodig had om boodschappen te kunnen doen. Dus zou ik met de bus naar huis gaan, en kan hij met de auto ook gaan werken vanavond. Maar zien hoe laat ik vanmiddag thuis ben.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste,
Jongste en
LaraMijn
mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.