abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator donderdag 5 februari 2009 @ 11:28:59 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65760738
Hij was vol, foei Stout
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:30:06 #2
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65760781
Oh, ik dacht hetzelfde Lois
Plemp die andere maar dicht heur!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65760784
en stout houdt nog wel zo van kletsen met andere moeders.
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:25 schreef Stout het volgende:
ben ff de kids halen uit school (hoewel dat niet echt nodig is, klets ik graag ff met de mede mamma's)
pi_65760785
Stout is lekker aan het kletsen

Ik wil ook een Wii Ik vind dat ik er best eentje mag, als ik euhhhm... mijn eerste certificaat binnen heb van m'n opleiding? Al duurt me dat nog te lang....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65760813
Kan ik ondertussen wel mooi doorsparen met m'n Bol.com-bonnen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:31:29 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65760833
Oh dat vind ik altijd zo knap, dat je die kan sparen. Ik ga altijd gelijk boeken kopen dan.
Heb nu een tijdje blokker-bonnen gedaan en daar al een aantal nuttige dingen van gescoord, dat is wel heel lekker.
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:33:33 #7
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65760920
Dat heb ik ook, bonnen en geld brand me gewoon in de zak.
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † donderdag 5 februari 2009 @ 11:33:53 #8
43556 miss_dynastie
pi_65760932
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:10 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Kan me er wel iets bij voorstellen!
Wij hebben nu ook Fit, het is echt hilarisch om te zien hoe nixxx hoepelt
Wij liepen gister langs een huis waar mensen stonden te hupsen. Mister_d: 'Wat zijn die in hemelsnaam aan het doen?' Wii-en dus... zo zien wij er denk ik ook uit, gelukkig doen we altijd de luxaflex dicht
pi_65760993
ik koop meestal meteen een dvdtje van mijn bol.com bonnen

ik ga zo ook mijn kind even halen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65761004
Ik heb het juist omgekeerd Hoe meer geld of bonnen, hoe minder zeker ik weet wat ik er mee wil doen
Nu ook met die Wii dus. Dan ga ik fanatiek bonnen sparen, en dan heb ik voor 150 euro van die dingen ofzo, en dan vind ik het weer zonde om het aan 1 ding uit te geven, maar er boeken van kopen vind ik dan ook weer zonde.
pi_65761048
hoe komen jullie aan bol.com bonnen dan?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_65761098
Daarom heb ik ook nog steeds geen andere auto Ik weet niet wat ik wil, behalve dat ie niet duur mag zijn en geen wrak. Maar ik vind het ook stom om mijn auto nu weg te doen.

Dus waarschijnlijk ga ik pas voor een nieuwe als de oude onder mijn kont uitelkaar valt. Elke keer als ik instap vrees ik dat die dag dan nu gekomen is, maar tot nu toe doet ie het nog steeds.
pi_65761129
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef pinquit het volgende:
hoe komen jullie aan bol.com bonnen dan?
Ik ben bij 14 enquetebureau's ingeschreven. Die mailen dan enquetes, die vul je in, en dan krijg je punten. Als je maar genoeg geduld hebt heb je uiteindelijk genoeg punten bijelkaar voor een bon.
pi_65761184
Ik krijg Bol.com bonnen via TNS Nipo.

Er wordt hier in de buurt vuurwerk afgestoken..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:41:39 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65761213
Syrena, 14!!!!!!
pi_65761259
ik heb 1 keer een bol.com bon gekregen maar ik weet niet meer waarvan omdat ik toen nog niet zo internetshopperig was heb ik m aan bix gegeven
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_65761312
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
Syrena, 14!!!!!!
Ja En drie clickprogramma's. Dan krijg je mailtjes, daar klik je op, en dan krijg je ook weer punten.
Ik heb echt teveel tijd over op mijn werk
pi_65761373
Oh correctie, het zijn er 12
Maar je krijgt niet van ieder bureau evenveel enquetes. Soms is het weken stil in mijn inbox
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 februari 2009 @ 11:53:48 #19
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65761626
hier ook in de Nipobonnen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:57:05 #20
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_65761756
Onze WII is een grote hit in huis. De kids vinden hem geweldig en heb ik betrapt op een potje golfen na zijn late dienst om 2h 's nachts. Hij moest bekennen dat hij het toch wel leuk vond. En dus staan we samen vaak een potje te tennissen. Wij hebben trouwens de gordijnen altijd open, kan mij niet schelen wat de buurt denkt. Onze hond vind het maar raar, die probeert altijd de WII-mote te besnuffelen en/of de sensorbalk, waardoor ik natuurlijk weer net geen punten scoor.

* Sjeekie_Beekie baalt trouwens van 9292ov.nl en moet vanmiddag op goed geluk naar huis:
quote:
Geachte bezoeker,

Het gratis opvragen van reisadviezen via 9292ov.nl is beperkt.
Momenteel heeft REISinformatiegroep geconstateerd dat u (en/of collega's) de afgelopen tijd een groot aantal adviezen heeft (hebben) opgevraagd. Hiervan hebben wij de afgelopen maand melding gemaakt.

U kunt geen gratis adviezen meer opvragen op deze website via ip-adres <insert IP-adres van werkgever>.

Voor intensieve gebruikers heeft REISinformatiegroep een portfolio met zakelijke producten. Daarnaast kunnen intensieve gebruikers een 9292ov.nl zakelijk abonnement afsluiten. Meer informatie

U kunt ook een advies opvragen via 0900-9292 (0,70 c/m)
heeft mij vanochtend om 6h afgezet, omdat hij de auto nodig had om boodschappen te kunnen doen. Dus zou ik met de bus naar huis gaan, en kan hij met de auto ook gaan werken vanavond. Maar zien hoe laat ik vanmiddag thuis ben.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:58:35 #21
108648 cattie
lieve moeder
pi_65761823
De titel van het bankje!

Die bol.com bonnen klinken goed! Mijn man heeft me het eerste boek van een fantasy serie cadeau gedaan en nu wil ik de rest natuurlijk ook.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 februari 2009 @ 11:58:55 #22
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65761839
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:57 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Onze WII is een grote hit in huis. De kids vinden hem geweldig en heb ik betrapt op een potje golfen na zijn late dienst om 2h 's nachts. Hij moest bekennen dat hij het toch wel leuk vond. En dus staan we samen vaak een potje te tennissen. Wij hebben trouwens de gordijnen altijd open, kan mij niet schelen wat de buurt denkt. Onze hond vind het maar raar, die probeert altijd de WII-mote te besnuffelen en/of de sensorbalk, waardoor ik natuurlijk weer net geen punten scoor.

* Sjeekie_Beekie baalt trouwens van 9292ov.nl en moet vanmiddag op goed geluk naar huis:
[..]

heeft mij vanochtend om 6h afgezet, omdat hij de auto nodig had om boodschappen te kunnen doen. Dus zou ik met de bus naar huis gaan, en kan hij met de auto ook gaan werken vanavond. Maar zien hoe laat ik vanmiddag thuis ben.
moet ik t anders even voor je opzoeken?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:59:57 #23
108648 cattie
lieve moeder
pi_65761889
Nou Sjeekie, ben je mooi klaar mee, ik wist helemaal niet dat daar een beperking op zat. Heb je zoveel collega's?
  donderdag 5 februari 2009 @ 12:00:15 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65761904
Wat vaag Sjeekie!

12 uur, ik ga naar huis!
  donderdag 5 februari 2009 @ 12:05:10 #25
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_65762073
Ik werk op een ziekenhuis heb 3000 collega's en blijkbaar gaan er dus een hoop met de bus. Of juist niet, omdat ze er achter komen dat de bussen niet op de gewenste tijden rijden. Of ze gaan nu helemaal niet meer, omdat ze niet weten hoe laat de bus komt.

Sinds een maand een nieuwe dienstregeling hier in Tilburg en het is één grote chaos. De info op de infoborden klopt vaak niet, koersborden op de bus geven foute of helemaal geen info aan... werkt als buschauffeur in Tilburg, die kan er vaak al geen wijs uit. Zijn rittenblad geeft dan iets anders aan dan de vertrekstaat bij de halte. Dan weet je als passagier ook niet meer hoe het zit.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')