abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:02:30 #31
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_65763641
Parnassia pfffff,voorbeeld van de grootste gekken aan de verkeerde kant van de deur .
In een ver verleden toen ze dachten dat waterkip nog te genezen was ,anderhalf jaar met hun te maken gehad .
Dokter Bibber van de electroshocks, Ans van de therapie ,Geert je personal coach en nog een handje vol .
Je kwam ze in het weekend tegen in de kroeg ,geheel van god los ruzieend over een patiente (compleet met ramen ingooien ,(he dokter Bibber ) en s'maandags jou gaan vertellene hoe je je leven op orde krijgt
God bewaar me ,tevens wel genoeg crashen natuurlijk want anders ging de geldkraan dicht en stond je weer op de straat .
De pyama/pillenpartys met de borderlinepatientes waren natuurlijk wel voor herhaling vatbaar .
Lekker tegen dat schaambeen beuken bij die anorexiasletjes
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_65763908
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:02 schreef waterkip het volgende:
Parnassia pfffff,voorbeeld van de grootste gekken aan de verkeerde kant van de deur .
Toevallig wel eens op het Binnenhof geweest?
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:34:49 #33
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65764664
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:51 schreef buachaille het volgende:
De PVV en de VVD hebben kamervragen gesteld naar aanleiding van deze zaak.
Welja, daar gaat weer een sloot belastinggeld naar aanleiding van wat onderbuikgevoelens. Alsof een rechter (meerdere zelfs als dit hoger beroepwas) niet capabel is om dit te beoordelen. Nee, Wilders weet het weer beter
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:50:37 #34
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_65765206
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:34 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Welja, daar gaat weer een sloot belastinggeld naar aanleiding van wat onderbuikgevoelens. Alsof een rechter (meerdere zelfs als dit hoger beroepwas) niet capabel is om dit te beoordelen. Nee, Wilders weet het weer beter
van Wilders verwacht ik het, maar dat de VVD ook even populistisch aan het meeliften is valt me tegen
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_65765572
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:50 schreef Flurry het volgende:

van Wilders verwacht ik het, maar dat de VVD ook even populistisch aan het meeliften is valt me tegen
Wel eens van indekken gehoord? Als de moordenaar een nieuw slachtoffer maakt dan zullen deze 2 partijen dit gaan gebruiken om elektoraal voordeel mee te gaan doen, en geef ze eens ongelijk!
pi_65767755
Oh lekker, ik woon letterlijk op steenworp afstand van die instelling...
I long to see you in the morning light
I long to reach for you in the night
Stay, lady, stay, stay while the night is still ahead
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:01:50 #37
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_65767799
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:00 schreef buachaille het volgende:

[..]

Wel eens van indekken gehoord? Als de moordenaar een nieuw slachtoffer maakt dan zullen deze 2 partijen dit gaan gebruiken om elektoraal voordeel mee te gaan doen, en geef ze eens ongelijk!
Ik zeg toch niet dat ik het niet begrijp?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:45:06 #38
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65773747
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:00 schreef buachaille het volgende:

[..]

weet je wat die lui per uur kosten terwijl ze zich lekker indekken. Laat ze het land besturen of de bestuurders (en niet de rechterlijke macht) controleren. Daar zijn ze voor.

Electoraal voordeel moeten ze maar behalen met een goed verkiezingsprogramma.
pi_65816963
ik woon daar zelf in de buurt. [loosduine] wij wisten al dat daar wat mis was. en het gaat hier eigenlijk om 5 doden. want er was ook een vrouw die in verwarde toestand die avond zeiknat langs de kant werd gevonden. zij is later aan haar verwondingen gestorven. de fam. van de vrouw lag schuld bij parnassia. zij is ook op kosten van parnassia begraven. later volgde er nog vier doden. toen dacht ik dat is geen toeval meer. ik vind dat parnassia ook schuld heeft. want ze hebben daar van die mooie buitenkooien gemaakt. en daar hoort deze persoon thuis. en oja! de plek waar het allemaal gebeurt heet { ik maak geen grapje } de Bermuda-driehoek. mot niet gekker worden. google maar Bermuda-driehoek loosduine.

[ Bericht 2% gewijzigd door bloedhond op 06-02-2009 22:52:26 ]
pi_65819974
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:00 schreef MissGolightly het volgende:
Oh lekker, ik woon letterlijk op steenworp afstand van die instelling...
jij woont daar ook! dan moet jij toch ook wel een vermoeden hebben gehad? zoveel verdrinkingen in zo korte tijd. {bij mvr. Mastrigt had ik al een vermoeden} ik had dat wel want als ik daar in de avond op de fiets zat dacht ik er wel aan. ging dan ook wel wat harder op mijn fiets. ook als ik langs de oude haagweg reed keek ik automatisch naar het water. maar zag geen lijk gelukkig. ja als ik langs parnassia reed was ik daar wel mee bezig. jij niet dan?

[ Bericht 1% gewijzigd door bloedhond op 07-02-2009 04:31:46 ]
pi_65823050
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:46 schreef Vandaag... het volgende:
Maar wat kunnen in zo´n dossier vinden behalve misschien gedragspatronen of neigingen die heel misschien zouden kunnen leiden tot..
Als de man hele bekentenissen had gedaan tegen zijn psychiaters dan hadden die direct aangifte gedaan. Dat moeten ze namelijk wél als er strafbare feiten van deze aard naar boven komen.

Dus van zo´n doorslaggevend belang lijkt me dat dossier ook weer niet.
Als de man hele bekentenissen had gedaan tegen zijn psychiaters dan hadden die direct aangifte gedaan. antwoord: dacht het niet. bram moscovitch zegt toch ook niet wat cor v h. willem h. heeft gedaan. dat is beroepsgeheim. dat heeft een doc. psy. ook
pi_65823079
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 04:42 schreef bloedhond het volgende:

[..]

Als de man hele bekentenissen had gedaan tegen zijn psychiaters dan hadden die direct aangifte gedaan. antwoord: dacht het niet. bram moscovitch zegt toch ook niet wat cor v h. willem h. heeft gedaan. dat is beroepsgeheim. dat heeft een doc. psy. ook
Volgens mij valt het bekennen van een misdrijf niet onder zaken die onder het beroepsgeheim vallen.
pi_65823155
huh
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_65823176
snap 'y niet
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_65823178
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 04:51 schreef Specularium het volgende:

[..]

Volgens mij valt het bekennen van een misdrijf niet onder zaken die onder het beroepsgeheim vallen.
Het lijkt mij inderdaad ook dat het beroepsgeheim "ophoudt" als je anders het leven van anderen in gevaar blijft brengen.. Als een huisarts hoort of ziet aan een kind dat het grof mishandelt wordt, lijkt het mij dat hij daar ook melding van maakt.

In dat kader lijkt het me dan ook volkomen onlogisch dat als een psychisch gestoorde man verhalen ophangt over moord of moordneigingen, dat je er niets mee doet, omdat je dan je beroepsgeheim zou schenden.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65823222
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 04:51 schreef Specularium het volgende:

[..]

ja sorry maar dan ken je het woord beroepsgeheim niet. als ik verdacht van diefstal maar men heeft het niet gezien. dus niet op heterdaad word gepakt. maar zeg wel tegen me advocaat dat ik schuldig was. heeft hij zwijgplicht en dient mij te verdedigen. of ik nu schuldig ben of niet. zo is het in deze zaak ook met het medisch beroepsgeheim. schuldig of niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door bloedhond op 07-02-2009 06:12:58 ]
pi_65823256
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 05:24 schreef zquing het volgende:
snap 'y niet
nog makkelijker> die persoon vermoord 5 mensen bij parnassia. politie heeft een vermoede wie het is. wil inzage doen van patiënt maar krijgt dat niet. kunnen ze niks doen. dat heet weer privacywet. zo is het hier geregeld bescherming van de burger. nu snap je het wel toch! valt weinig aan te snappen.
pi_65824725
Het zal mij niets verbazen als Parnassia zaken probeert achter te houden die in het dossier staan vermeld.

Hoe is het mogelijk dat deze patient zich vrij kan bewegen rond de inrichting, in het dossier wordt ongetwijfeld melding gemaakt van eerdere vergrijpen. Daaruit mag je concluderen dat deze persoon had moeten worden opgesloten, dan wel op een gesloten afdeling had moeten zitten.

Er zijn zelfs aanwijzingen dat de betreffende patient nog meer doden op zijn geweten heeft, ik vraag me dan af wat zwaarder weegt. De bescherming en veiligheid van mensen of de privacy van deze patient.

Ik vind het de wereld op zijn kop, in NL hebben verdachten meer rechten dan slachtoffers.
pi_65824827
De rechten van een TBS-r zijn oneindig.

..alleen in Nederland.

Hoeveel moorden nog voordat men dit eens wijzigt ?
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_65825966
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 11:11 schreef qonmann het volgende:
De rechten van een TBS-r zijn oneindig.
Welke TBS-er?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_65832574
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 12:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Welke TBS-er?
Bij Parnassia Den Haag worden ook delinquenten met een draadje los behandeld.
pi_65832604
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 18:39 schreef buachaille het volgende:
Bij Parnassia Den Haag worden ook delinquenten met een draadje los behandeld.
Is het nou een TBS-er of niet?
pi_65832787
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 18:41 schreef Weltschmerz het volgende:

Is het nou een TBS-er of niet?
Als ik dat zou kunnen zeggen dan had ik daderinformatie. Gelukkig kunnen we met de ons van SBS6 en RTL4 bekend zijnde informatie wel een daderprofiel opmaken:
- de dader wordt verpleegd bij parnassia omdat een dader meestal in de buurt woont van zijn eerste moord
- de dader is hollands of een zeer goed geïntegreerde allochtoon (omdat men meestal moord in de eigen etnische kring)
- de dader is een resultaatgericht / dominant persoon met een persoonlijkheidsstoornis
- de dader staat bekend om zeer aggressief gedrag en is eerder veroordeeld voor geweldspleging
- tis een fysiek zeer sterke man >30 jaar
vul maar aan
  zaterdag 7 februari 2009 @ 18:53:57 #54
262 Re
Kiss & Swallow
pi_65832801
maar wat zouden ze in zijn dossier willen vinden?... bekentenissen staan er niet in
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_65832919
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 18:52 schreef buachaille het volgende:
Als ik dat zou kunnen zeggen dan had ik daderinformatie.
Nee hoor, daderinformatie is informatie die alleen de dader kan hebben, dus als die gegeven wordt dan weet je dat je met de dader te maken hebt. Of iemand ter beschikking is gesteld is justitiele informatie.
quote:
Gelukkig kunnen we met de ons van SBS6 en RTL4 bekend zijnde informatie wel een daderprofiel opmaken:
Nee dat kunnen we niet.
quote:
- de dader wordt verpleegd bij parnassia omdat een dader meestal in de buurt woont van zijn eerste moord
Au. Hier hou ik op, dit is gewoon te absurd. Dit kun je niet serieus voor een logische conclusie aanzien.
pi_65833006
De tijd zal het ons leren omdat een andere conclusie is dat de dader een recidivist is.
pi_65833431
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 18:53 schreef Re het volgende:
maar wat zouden ze in zijn dossier willen vinden?... bekentenissen staan er niet in
Een beetje rondneuzen, ter bevestiging van hun tunnelvisie misschien. Dat is het hele punt, er zal normaal gesproken helemaal geen bewijs in te vinden zijn.
pi_65901886
begrijp niet dat zo iemand in en uit kan lopen bij parnassia. voor 5 moorden verdacht. en nog vrij rond kan lopen? voor mij een raadsel. maarja wie ben ik.
pi_65901948
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 02:12 schreef bloedhond het volgende:
begrijp niet dat zo iemand in en uit kan lopen bij parnassia. voor 5 moorden verdacht. en nog vrij rond kan lopen? voor mij een raadsel. maarja wie ben ik.
Blijkbaar zijn de verdenkingen niet al te goed onderbouwd. Anders werd dat dossier wel geopend en die gast opgepakt.

Het is dus maar de vraag of de politie het bij 't rechte eind heeft. Hebben ze dat wel dan zullen ze aanvullend bewijs moeten zien te leveren.....
pi_65902001
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 02:22 schreef Thieske het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn de verdenkingen niet al te goed onderbouwd. Anders werd dat dossier wel geopend en die gast opgepakt.

Het is dus maar de vraag of de politie het bij 't rechte eind heeft. Hebben ze dat wel dan zullen ze aanvullend bewijs moeten zien te leveren.....
nee probleem is dossier is nooit geopent. rechter heeft dat niet toegestaan. zoals ik al eerder zei pivatiewet. dat doen ze pas bij lijk 6. jammer genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')