Bij Parnassia Den Haag worden ook delinquenten met een draadje los behandeld.quote:
Is het nou een TBS-er of niet?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:39 schreef buachaille het volgende:
Bij Parnassia Den Haag worden ook delinquenten met een draadje los behandeld.
Als ik dat zou kunnen zeggen dan had ik daderinformatie. Gelukkig kunnen we met de ons van SBS6 en RTL4 bekend zijnde informatiequote:
Nee hoor, daderinformatie is informatie die alleen de dader kan hebben, dus als die gegeven wordt dan weet je dat je met de dader te maken hebt. Of iemand ter beschikking is gesteld is justitiele informatie.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:52 schreef buachaille het volgende:
Als ik dat zou kunnen zeggen dan had ik daderinformatie.
Nee dat kunnen we niet.quote:Gelukkig kunnen we met de ons van SBS6 en RTL4 bekend zijnde informatiewel een daderprofiel opmaken:
Au. Hier hou ik op, dit is gewoon te absurd. Dit kun je niet serieus voor een logische conclusie aanzien.quote:- de dader wordt verpleegd bij parnassia omdat een dader meestal in de buurt woont van zijn eerste moord
Een beetje rondneuzen, ter bevestiging van hun tunnelvisie misschien. Dat is het hele punt, er zal normaal gesproken helemaal geen bewijs in te vinden zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:53 schreef Re het volgende:
maar wat zouden ze in zijn dossier willen vinden?... bekentenissen staan er niet in
Blijkbaar zijn de verdenkingen niet al te goed onderbouwd. Anders werd dat dossier wel geopend en die gast opgepakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:12 schreef bloedhond het volgende:
begrijp niet dat zo iemand in en uit kan lopen bij parnassia. voor 5 moorden verdacht. en nog vrij rond kan lopen? voor mij een raadsel. maarja wie ben ik.
nee probleem is dossier is nooit geopent. rechter heeft dat niet toegestaan. zoals ik al eerder zei pivatiewet. dat doen ze pas bij lijk 6. jammer genoeg.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:22 schreef Thieske het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn de verdenkingen niet al te goed onderbouwd. Anders werd dat dossier wel geopend en die gast opgepakt.
Het is dus maar de vraag of de politie het bij 't rechte eind heeft. Hebben ze dat wel dan zullen ze aanvullend bewijs moeten zien te leveren.....
Heb je m'n post wel gelezen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:31 schreef bloedhond het volgende:
[..]
nee probleem is dossier is nooit geopent. rechter heeft dat niet toegestaan. zoals ik al eerder zei pivatiewet. dat doen ze pas bij lijk 6. jammer genoeg.
Misschien moeten ze jou maar oppakken, je woont in de buurt dat kan geen toeval zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:40 schreef bloedhond het volgende:
[..]
5 doden in de zelfde ondiepe sloot. neee dat is geen toeval.
Ik heb even je posthistorie doorgelezen. Ik ga m'n tijd verder niet aan je verdoen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:45 schreef bloedhond het volgende:
[..]
nou sorry hoor. lees eerst waar het over gaat. en reageer dan.
Mij ook, ik reageer alleen op het feit dat bloedhond het vreemd vind dat die man niet vast zit.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:50 schreef Twerk het volgende:
Het lijkt me sowieso logisch dat je op z'n minst de kliniek waar psychopaten wonen onder de loep neemt als er voor de deur dubieuze, impulsieve moorden plaatsvinden
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:47 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik heb even je posthistorie doorgelezen. Ik ga m'n tijd verder niet aan je verdoen.
dus ik was het niet!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:42 schreef Thieske het volgende:
[..]
Misschien moeten ze jou maar oppakken, je woont in de buurt dat kan geen toeval zijn.
Lijk zes is eergister gevonden. Zal zo even een linkje zoeken , al hebben ze het daar over de derde moord ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:31 schreef bloedhond het volgende:
[..]
nee probleem is dossier is nooit geopent. rechter heeft dat niet toegestaan. zoals ik al eerder zei pivatiewet. dat doen ze pas bij lijk 6. jammer genoeg.
Misschien een ander stukje dan jij bedoelde:quote:Op woensdag 7 april 2010 19:17 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Lijk zes is eergister gevonden. Zal zo even een linkje zoeken , al hebben ze het daar over de derde moord ?
Hier krijg ik echt buikpijn van, zo eng.quote:Dode vrouw (79) bij Parnassia in Den Haag
gisteren 06:20
DEN HAAG - De politie onderzoekt de vondst van een dode vrouw in het water op het terrein van Parnassia aan de Mangostraat in Den Haag.
Het lichaam van de vrouw werd maandagochtend gevonden door een voorbijganger. Het gaat om een 79-jarige bewoonster van het complex. Haar rollator stond nog langs de waterkant. Het is onbekend hoe ze in het water is geraakt.
Omdat de vrouw dicht bij de plek is gevonden waar in 2007 de lichamen van een moeder en zoon werden gevonden, is de politie een groot onderzoek gestart. Daarbij werden ook een helikopter en speurhonden ingezet.
Vind ik niet. Geheim is geheim, dan kan het niet zo zijn dat het in uitzonderingsgevallen X, Y en Z ineens niet meer geheim is.quote:Op zondag 5 december 2010 23:50 schreef Arcee het volgende:
Vanavond was bij Peter R. de Vries een uitzending hierover.
Triest dat het beroepsgeheim zwaarder weegt dan een moord.
Dat lukte blijkbaar niet tijdens de verhoren. Inzicht in het dossier kan heel waardevol zijn, bijvoorbeeld ook over in- en uitchecken in de inrichting.quote:Op zondag 5 december 2010 23:52 schreef Outlined het volgende:
je kan die gast toch ook aanpakken zonder medisch dossier!?!?
True, maar ze konden het dossier open stellen, maar tekenden toen zélf beroep aan. Dan maak je jezelf wel heel belangrijk.quote:Op zondag 5 december 2010 23:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
Vind ik niet. Geheim is geheim, dan kan het niet zo zijn dat het in uitzonderingsgevallen X, Y en Z ineens niet meer geheim is.
Je gelooft toch niet dat dit in het belang van de cliėnt is ?quote:Op zondag 5 december 2010 23:50 schreef Arcee het volgende:
Vanavond was bij Peter R. de Vries een uitzending hierover.
Triest dat het beroepsgeheim zwaarder weegt dan een moord.
Bij Parnassia word helemaal niemand in de gaten gehouden .quote:Op maandag 6 december 2010 14:40 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Volgens mij heeft dat Parnassia ook heel wat te verbergen. Er zullen wel een aantal moordenaars daar in behandeling rondlopen die niet of nauwelijks in de gaten worden gehouden.
Wat mij betreft weegt zijn belang dan ook niet zwaarder dan dat van mogelijke nieuwe slachtoffers die hij nu kan maken.quote:Op maandag 6 december 2010 00:25 schreef zeeeend het volgende:
Je gelooft toch niet dat dit in het belang van de cliėnt is ?
Het gaat niet om zijn belang,het gaat om de hiėrarchie en structuur van de Bavo groep.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat mij betreft weegt zijn belang dan ook niet zwaarder dan dat van mogelijke nieuwe slachtoffers die hij nu kan maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |