abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80067228
Dat stukje bedoelde ik inderdaad, daar reppen ze maar over drie in totaal..
Ik weet dat de overleden vrouw van afgelopen week de zesde dode is daar in dat gebied, maar toch wordt dat niet naar buiten gebracht.
pi_80067411
ik kwam dit topic tegen en was vervolgens nieuwsgierig door jouw post en ben zelf gaan zoeken en kwam dit dus tegen. Ik lees er niet uit dat er "maar" drie moorden gepleegd zijn daar maar ik lees er inderdaad ook niet in dat het al de zesde is.
Ik moet gelijk dan denken aan het lijk dat laatst gevonden werd in het water in het Zuiderpark en vraag me af of de dader zich wel tot alleen het terrein daar (Parnassia) beperkt. Zuiderpark is al een stuk dichterbij *ril*

[ Bericht 0% gewijzigd door Lovechild op 07-04-2010 23:40:13 ]
Don't you love her madly?
pi_80067569
Het is overal dichtbij.
Daar mag je wel over nadenken, maar niet bij blijven stilstaan anders durf je niets meer.

Gewoon niet het risico vergroten, vroeger liet ik rond dit tijdstip nog de hond uit langs Parnassia (ja vlak bij de sloot) , nu loop ik in ieder geval niet meer langs eenzame lange stukken straat .

Maar goed je kan het eigenlijk niet voorkomen. Wordt wel tijd dat ze een dader in beeld krijgen.
pi_80067788
Je hebt helemaal gelijk! Ik kan daar inderdaad aardig in blijven hangen.
Gelukkig kom ik zo'n beetje nooit op afgelegen plekken, dus ik hoop maar dat dat mijn leven redt
Don't you love her madly?
pi_80069534
Creepy! Het zou zo een script kunnen zijn voor een horrorfilm.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 december 2010 @ 23:50:10 #81
862 Arcee
Look closer
pi_89572285
Vanavond was bij Peter R. de Vries een uitzending hierover.

Triest dat het beroepsgeheim zwaarder weegt dan een moord.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 5 december 2010 @ 23:52:40 #82
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89572401
je kan die gast toch ook aanpakken zonder medisch dossier!?!?
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_89572456
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:50 schreef Arcee het volgende:

Vind ik niet. Geheim is geheim, dan kan het niet zo zijn dat het in uitzonderingsgevallen X, Y en Z ineens niet meer geheim is.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 december 2010 @ 23:55:45 #84
862 Arcee
Look closer
pi_89572523
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:52 schreef Outlined het volgende:
je kan die gast toch ook aanpakken zonder medisch dossier!?!?
Dat lukte blijkbaar niet tijdens de verhoren. Inzicht in het dossier kan heel waardevol zijn, bijvoorbeeld ook over in- en uitchecken in de inrichting.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 december 2010 @ 23:56:41 #85
862 Arcee
Look closer
pi_89572551
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
Vind ik niet. Geheim is geheim, dan kan het niet zo zijn dat het in uitzonderingsgevallen X, Y en Z ineens niet meer geheim is.
True, maar ze konden het dossier open stellen, maar tekenden toen zélf beroep aan. Dan maak je jezelf wel heel belangrijk.
pi_89573640
quote:
Op zondag 5 december 2010 23:50 schreef Arcee het volgende:

Je gelooft toch niet dat dit in het belang van de cliënt is ?
  maandag 6 december 2010 @ 08:52:10 #87
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_89577265
Het lijkt me wel degelijk ook in het belang van de client zelf als hij gestopt wordt met verder moorden (mocht hij de moordenaar zijn natuurlijk). Nu blijft alles in het ongewisse en daar dien je het belang van helemaal niemand mee, lijkt me.

Doodeng trouwens, die psychiatrische instellingen. Mijn schoonzus is/wordt regelmatig opgenomen. Zelf is ze ook gevaarlijk in haar psychoses en dan straalt de hele omgeving ook nog zoveel onveiligheid uit.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_89580550
Als je je verder zou verdiepen in de zaak, heeft Parnassia juist gehandeld. Zie ook http://www.psy.nl/index.p(...)ttnews[tt_news]=1559, staan ook linkje snaar de rechterlijke uitspraak ed.

De beslissing van wel of niet doorbreken van het beroepsgeheim werd -zoals het het zuiverste is- overgelaten aan de rechter en er werd besloten tot inbeslagname van het dossier. Omdat de behandelend medewerker zelf niet "in gewetensconflict" was, is er beklag gedaan tegen de beslissing van inbeslagname. Toen heeft de rechter het medisch dossier van de verdachte ingezien en geoordeeld dat het niet ter zake doet voor het politieonderzoek.

Echter bij PeterR wordt een en ander wat anders voorgespiegeld en wordt er beweerd dat Parnassia niet meewerkt aan het onderzoek en seriemoordenaars vrij rond laat lopen terwijl ze wel weten wie het gedaan heeft en deze dat bekend heeft aan zijn psychiater of andere behandelaar.

Wat een slechte voorspiegeling van zaken door PeterR. Uiteraard is het een hele rare zaak, maar blijkbaar niet een die opgelost kan worden door openbreken van het beroepsgeheim, wat hij wel suggereert in zijn uitzending.

[ Bericht 1% gewijzigd door aloe_vera op 06-12-2010 11:36:53 ]
  Admin maandag 6 december 2010 @ 11:30:16 #89
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89580565
MIS is weer open>>>>> zoef
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89587063
Volgens mij heeft dat Parnassia ook heel wat te verbergen. Er zullen wel een aantal moordenaars daar in behandeling rondlopen die niet of nauwelijks in de gaten worden gehouden.
pi_89612008
Ik vind het vooral apart dat er, zoals in de aflevering van PRDV is getoond, de medewerkers op het terrein niet op- of omkijken van een zwemmend figuur in het water, terwijl het ijskoud is buiten en er geen normale reden is om daar even te water te gaan. Dat geeft mij het idee dat ze niet erg betrokken zijn met wat er speelt.
pi_89618319
de doorfietsende medewerker (laten we hopen dat dat een schoonmaker of onderhoudsman oid was ipv een verpleegkundige of psychiater oid....) vond ik wel raar. Als je bang bent voor rare, agressieve reacties, dan stop je toch bij het eerstvolgende gebouw in dat park en vertel je dat er iemand in de sloot zwemt.
In no time zijn er dan wat sterke verplegers als achterwacht en gaan er een paar mensen erop af om eerst te praten (dat werd bij de ggz waar ik stage heb gelopen altijd gedaan bij mensen die extreem psychotisch waren en raar en onvoorspelbaar reageerden).
pi_89623873
quote:
Op maandag 6 december 2010 14:40 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Volgens mij heeft dat Parnassia ook heel wat te verbergen. Er zullen wel een aantal moordenaars daar in behandeling rondlopen die niet of nauwelijks in de gaten worden gehouden.
Bij Parnassia word helemaal niemand in de gaten gehouden .
Deze locatie ken ik dan niet ,maar bij diverse andere is het motto als de patient niet wil ,.....
Je kan in en uitlopen naar behoeven alleen wel voor de nachtploeg (1 persoon ) binnen zijn anders laten ze je buiten bij de intercom staan .
Vorst of geen vorst.
  dinsdag 7 december 2010 @ 17:42:08 #94
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_89639671
OMFG. Wist helemaal niet dat deze zaak al zo lang speelde...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 december 2010 @ 17:45:32 #95
862 Arcee
Look closer
pi_89639795
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 00:25 schreef zeeeend het volgende:
Je gelooft toch niet dat dit in het belang van de cliënt is ?
Wat mij betreft weegt zijn belang dan ook niet zwaarder dan dat van mogelijke nieuwe slachtoffers die hij nu kan maken.
pi_89642700
quote:
Op dinsdag 7 december 2010 17:45 schreef Arcee het volgende:

[..]

Wat mij betreft weegt zijn belang dan ook niet zwaarder dan dat van mogelijke nieuwe slachtoffers die hij nu kan maken.
Het gaat niet om zijn belang,het gaat om de hiërarchie en structuur van de Bavo groep.
pi_89647861
Maar die structuur is niet gemaakt om jezelf juridisch achter te beschermen als er misdrijven worden gepleegd.
pi_90328550
Gewoon een patrouille opzetten buiten de ziekenhuisingangen met hele grote arrestatieteams, en 24 uurs camerabewaking. Als die sufferd nog een keer zo doet en het ziekenhuis binnen/buiten loopt, dan hebben ze hem te pakken.

Doen ze geregeld in de VS met de CIA, FBI undercover operaties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')