De afscheidssingle was Go To Sleep.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou ja, ze zullen wel met een afscheidssingel komen? Zo makkelijk komen we daar toch niet vanaf?
Nja, dan zou ik beneden moeten opnemen, want DVDspeler hier op mn slaapkamer speelt ze niet af.. Ik denk toch maar Uitzendinggemist.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar zijn Video-, DVD- en harddiskrecorders voor uitgevonden!
Nee, er kwam toch nog een nieuwe single?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De afscheidssingle was Go To Sleep.
Ze staan trouwens morgen op de gang bij GIEL.
Dan gaat de radio pas om 10 uur aan dusquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De afscheidssingle was Go To Sleep.
Ze staan trouwens morgen op de gang bij GIEL.
Geen idee, laat je verrassen zou ik zeggen, dan doe ik dat ook.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nee, er kwam toch nog een nieuwe single?
Ik dacht dat er nog 1 aan kwamquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, laat je verrassen zou ik zeggen, dan doe ik dat ook.
Klopt ! Sweet goodbyes is de laatste single van die gasten.. Is ook nog maar 6x te horen geweest op 3FM. Overigens komt de single deze maand officieel uit. 't is dus best wel een Megahit kandidaat.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat er nog 1 aan kwam![]()
Metro Station
Die zullen nooit een metro krijgenquote:
Geloof inderdaad dat wij een tram krijgen en misschien ook een soort van kabelbaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Die zullen nooit een metro krijgen. Alleen die tram komt nu terug.
Komt geen eind aan inderdaad. vreselijk !quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:45 schreef 3FMaster het volgende:
Ah, wat een verschrikkelijk lied van Adele zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |