rukquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
De vraag blijft natuurlijk:
Wat vinden jullie van die nieuwe plaat van Coldplay?
nee hoor,dat wordt White Lies. Of heeft Krezip een nieuwe uit?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
In dat geval zal het geheid MH worden.
Nee, die zijn uit elkaar. Geruchten gaan dat de bandleden die kop van Jacqueline niet langer konden verdragen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Of heeft Krezip een nieuwe uit?
nou ja, ze zullen wel met een afscheidssingel komen? Zo makkelijk komen we daar toch niet vanaf?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, die zijn uit elkaar. Geruchten gaan dat de bandleden die kop van Jacqueline niet langer konden verdragen.
Nee joh, die krengen gaan allemaal solo, das nog veul erger!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou ja, ze zullen wel met een afscheidssingel komen? Zo makkelijk komen we daar toch niet vanaf?
Soort klusterbomquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:26 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Nee joh, die krengen gaan allemaal solo, das nog veul erger!
* 3FMaster Denkt aan iets met lef, maar zegt het niet, vanwege het lage niveau wat hiet wordt bereikt danquote:
Ja, goed man! met jou ook alles kids?! Ik zou geen van beiden kiezenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:29 schreef 3FMaster het volgende:
Hans
Hoe is et?
Ik zit trouwens in een diep dilemma: Wordt het Wie is..de mol? of Vrienden van Amstel live? Ik denk 'et eerste..
maaajquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:26 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Nee joh, die krengen gaan allemaal solo, das nog veul erger!
Ow en hallo allemaal, ben ook weer eens in 3fm land.
Ow en de nieuwe coldplay, ruk natuurlijk, maar wel kek clipje!
Niveau? Que?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:31 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
* 3FMaster Denkt aan iets met lef, maar zegt het niet, vanwege het lage niveau wat hiet wordt bereikt dan
Daar zijn Video-, DVD- en harddiskrecorders voor uitgevonden!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:29 schreef 3FMaster het volgende:
Hans
Hoe is et?
Ik zit trouwens in een diep dilemma: Wordt het Wie is..de mol? of Vrienden van Amstel live? Ik denk 'et eerste..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |