abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65854235
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
Geeft ook te denken.
[..]

Er komt geen einde aan het slechte nieuws over Hamas.
Elk volk krijgt de leiders die het verdient..terroristen in dit geval, die zich nergens iets van aantrekken
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_65854320
quote:
Op zondag 8 februari 2009 10:35 schreef PhysicsRules het volgende:
Bron: AP, lezen is een kunst. Haaretz wordt trouwens regelmatig gequote door de Israelbashers als het hen uitkomt, dus ik zie niet helemaal wat je probleem is
Ik kan uiteraard alleen voor mezelf spreken, maar ik persoonlijk vindt Haaretz een redelijk betrouwbare krant ..
Zover ik weet komt die krant geregeld onder vuur te liggen door verschillende kanten van het politieke spectrum, en dat is mi toch wel een indicatie dat ze redelijk neutraal zijn
quote:
Lezen is ook een kunst. Het artikel benadrukt dat Iran geen wapens mag exporteren. Heeft onze geliefde VN bepaald. Heeft niets met Israel te maken.
Je hebt gelijk, had het artikel zelf niet gelezen, sorry ..
quote:
En ja, vind je het gek dat Israel zal proberen te voorkomen dat Hamas (of Fatah) zichzelf bewapenen? Zolang er geen vrede is vind ik dat normaal.
Op zich natuurlijk niet, in principe zou je moeten willen voorkomen dat wie dan ook zich bewapend (helaas een utopie), wat ik dus wel gek vind is dat men dat 'voorkomen' blijkbaar normaal vindt, alsof 'hunnie' geen recht zouden hebben om zichzelf te bewapenen/verdedigen
pleased to meet you
pi_65855074
toch grappig dat je alle pro hamas schreeuwers niet meer hoort over de schending van het verdrag door hamas...
  zondag 8 februari 2009 @ 18:16:14 #129
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_65856119
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:12 schreef qonmann het volgende:

[..]

\
Elk volk krijgt de leiders die het verdient..terroristen in dit geval, die zich nergens iets van aantrekken
wie? Israël?
Dasvidanja
  zondag 8 februari 2009 @ 18:16:59 #130
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_65856135
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:39 schreef thestoryofus2009 het volgende:
toch grappig dat je alle pro hamas schreeuwers niet meer hoort over de schending van het verdrag door hamas...
toch grappig om te lezen dat er nog steeds het irrationeel en dom wij-zij gevoel hier prevaleert

Bedoel je trouwens het eenzijdig verdrag?

[ Bericht 6% gewijzigd door Verluste op 08-02-2009 20:04:26 ]
Dasvidanja
pi_65857909
quote:
welk verdrag .. heb ik iets gemist ?
pleased to meet you
pi_65863958
quote:
Op zondag 8 februari 2009 02:13 schreef sp3c het volgende:

[..]

toch praat jij alles wat de Palestijnen doen goed

hypocriet?
Welke volk wordt nu aangevallen , bezet en geterroriseerd ?
zijn dat de israelieten of de Palestijnen.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_65864303
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:11 schreef Meki het volgende:

[..]

Maar daarom zijn de Palastijnen nog niet het braafste jongetjes van de klas. (net zomin Israel dat is)
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  zondag 8 februari 2009 @ 22:23:41 #134
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_65864399
quote:

[..]

Handig voor als je tegen je verwachting in toch weinig medestanders vind in je tiranieke gezeur.
  zondag 8 februari 2009 @ 22:34:45 #135
203688 Drijfzand
account closed
pi_65864864
quote:
zijn er dan zoveel?
't Is misschien een contrast met hoe er op berichten over oorlogsmisdaden van Israelische kant gereageerd wordt. Dan zwijgen de pro IDF schreeuwers niet.
too much to do in the real world.
  zondag 8 februari 2009 @ 22:39:25 #136
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_65865047
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:34 schreef Drijfzand het volgende:

[..]

zijn er dan zoveel?
't Is misschien een contrast met hoe er op berichten over oorlogsmisdaden van Israelische kant gereageerd wordt. Dan zwijgen de pro IDF schreeuwers niet.
Berichten?
Het zijn voornamelijk beschuldigingen van het Palestijnse ministerie van Gezondheid of UNRWA-kopstukken die nog onderzocht moeten worden op waarheidsgehalte.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  zondag 8 februari 2009 @ 22:44:41 #137
203688 Drijfzand
account closed
pi_65865242
ik merk eigenlijk oogkleppen aan beide zijden op.
altijd hetzelfde...
  zondag 8 februari 2009 @ 22:49:02 #138
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_65865402
De V.N. wil de aantijgingen onderzoeken en jij weet meer dan dit instituut? Wil je dat misschien hier delen?
  zondag 8 februari 2009 @ 22:54:31 #139
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_65865620
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:44 schreef Drijfzand het volgende:
ik merk eigenlijk oogkleppen aan beide zijden op.
altijd hetzelfde...
Ik vermoed de oogkleppen toch meer aan de Meki kant.
Want daar had ik het over.
pi_65865648
quote:
Op zondag 8 februari 2009 22:34 schreef Drijfzand het volgende:

[..]

zijn er dan zoveel?
Volgens mij staat er nog helemaal niemand achter het hekje voor oorlogsmisdaden.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  Moderator zondag 8 februari 2009 @ 23:06:38 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_65866072
quote:

[..]

beiden?

maar dat is het punt niet
je kunt niet op het ene moment roepen dat Hamas ok is en het volgende moment dat je niemand mag steunen die oorlogswetten en what not breekt want dan ben je een hypocriet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_65867929
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

beiden?

maar dat is het punt niet
je kunt niet op het ene moment roepen dat Hamas ok is en het volgende moment dat je niemand mag steunen die oorlogswetten en what not breekt want dan ben je een hypocriet
Je dient je te verdedigen voor je land en verdedigen tegen de dorstige moordmachines van Israel.
en de Palestijnen en Hamas verdedigen enkel zich,
  zondag 8 februari 2009 @ 23:59:14 #143
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_65868147
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:51 schreef Meki het volgende:

[..]

Je dient je te verdedigen voor je land en verdedigen tegen de dorstige moordmachines van Israel.
en de Palestijnen en Hamas verdedigen enkel zich,
Ben jij Palestijn?
Woon je daar?
Is jouw huis beschoten?
  maandag 9 februari 2009 @ 00:10:42 #144
203688 Drijfzand
account closed
pi_65868456
Dat Hamas met ondermeer z'n raketbeschietingen oorlogsmisdaden pleegt daar is iedereen het over eens.
  † In Memoriam † maandag 9 februari 2009 @ 00:14:23 #145
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65868545
quote:
Op maandag 9 februari 2009 00:10 schreef Drijfzand het volgende:
Dat Hamas met ondermeer z'n raketbeschietingen oorlogsmisdaden pleegt daar is iedereen het over eens.
Het is meer de vraag of je daarom drie weken lang moet bombarderen, mensen met fosfor moet bestoken, ze de eerste levensbehoeften moet onthouden en duizenden slachtoffers moet maken.
pi_65868727
quote:
Israeli minister sees Hamas prisoner swap in weeks

Israel and Hamas could carry out a long-discussed prisoner swap within six weeks, an Israeli cabinet minister said on Sunday, playing down media speculation that a deal was more imminent.

Israel wants to retrieve Gilad Shalit, a soldier held captive in Gaza for 2 1/2 years, as part of Egyptian-brokered talks on consolidating the Jan. 18 truce that ended a punishing Israeli offensive in the impoverished Palestinian enclave.

[..]

Hamas insists Israel lift a blockade on Gaza's crossings while Israel says it will not do so unless Shalit is freed.

Having assaulted Gaza with the stated aim of stopping Palestinian cross-border rocket salvoes, Israel has also demanded a mechanism, administered with international help, to prevent arms-smuggling to the territory from neighbouring Egypt.

"Hamas took serious hits. Hamas needs quite a long period of time in order to recover. For this, it needs the crossings open," Eitan said, adding that Israel was treating Shalit and the other ceasefire issues under discussion as "one package".
quote:
Group: Investigate man's death in Hamas detention

A Palestinian rights group demanded on Sunday an investigation into the death of a man who appeared to have been tortured by security officials loyal to the Gaza Strip's rulers, militant group Hamas.

In the West Bank, ruled by the main Hamas rival Fatah, security officials said a Hamas loyalist committed suicide in a lockup in the northern town of Jenin on Sunday.

Since Hamas seized power of Gaza in 2007, both groups have used detentions and beatings to intimidate opponents and cement their rule.

Three people have died in Hamas lockups since the militant group seized power of Gaza, four have died in Palestinian Authority detention during the same period, according to human rights groups.

The Gaza-based Palestinian Center for Human Rights said on Sunday that Hamas security officials took Jamil Shakoura, 51, into detention in late January, where he was blindfolded, handcuffed and taken to a detention center. There, the group says he was beaten and forced to change his testimony. It was not immediately clear what kind of case security services were investigating.
pi_65868824
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:59 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Ben jij Palestijn?
Woon je daar?
Is jouw huis beschoten?
Ik proef bij jou enkel verdediging van je eigen belangen.
ik ga niet enkel aan mezelf denken en enkel hopen dat mij niks overkomt.
Ik ben openhartig voor elke slachtoffers ter wereld.
Ik ben Palestijn in hart en nier en de hele Palestijnse volk zie ik als mijn familie.
pi_65868895
quote:
Correction

CORRECTION PUBLISHED IN THE INTERNATIONAL HERALD TRIBUNE DATED: Saturday, January 31, 2009 : The Views article on Jan. 9 included an unverified quotation. A former Israeli Defense Forces chief of staff, Moshe Yaalon, was quoted as saying in 2002 that "the Palestinians must be made to understand in the deepest recesses of their consciousness that they are a defeated people." This quotation, while cited widely, does not appear in the Israeli newspaper interview to which it is usually attributed. Its original source has not been found, and thus it should not have appeared in the article. The article has been revised to reflect this correction.
Bron

Deze rectificatie heeft de New York Times ook gemaakt.
pi_65868926
quote:
Op maandag 9 februari 2009 00:27 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik proef bij jou enkel verdediging van je eigen belangen.
ik ga niet enkel aan mezelf denken en enkel hopen dat mij niks overkomt.
Ik ben openhartig voor elke slachtoffers ter wereld.
Ik ben Palestijn in hart en nier en de hele Palestijnse volk zie ik als mijn familie.
Je bent een berber en geen lichtjaren gerelateerd aan een Arabische volk. Accepteer dat nou maar.
pi_65869070
Ik ben geen berber dat als eerst.
en wat knap dat jij dat durft te zeggen tegen mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')