.quote:Op donderdag 5 februari 2009 03:42 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik snap er de balle van maar ik voel dat je gelijk hebt!
Er werd geredeneerd dat hetgeen wat het geheel smaakt geeft ook de naam zou zijn.. Shoarma op een smaakloze pizzabodem zou dan dus shoarma heten in plaats van pizza. En vervolgens redeneerde ik dat enkel patat voor mij ook smakeloos en ranzig is, maar dat ik een patatje met curry toch patat noem..quote:Op donderdag 5 februari 2009 03:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
van de pizza en de patat
Ligt duidelijk aan mij
2-0quote:Op donderdag 5 februari 2009 03:51 schreef Twerk het volgende:
Fritsje, mijn grote vriend.. Wat is uw nieuws van de dag?
Oh, dat noem ik juist altijd 'curry'.quote:Op donderdag 5 februari 2009 03:49 schreef Twerk het volgende:
maar dat ik een patatje met curry toch patat noem..
Groningen leek weer aardig te draaienquote:
Ik heb vandaag een pizza besteld. Was een goeiequote:
Niet zo veel sorryquote:Op donderdag 5 februari 2009 03:49 schreef Twerk het volgende:
De grote vraag nu is wat jij ervan vindt?
quote:
Tegen tien man was het niet zo moeilijk meerquote:Op donderdag 5 februari 2009 03:55 schreef Twerk het volgende:
[..]
Groningen leek weer aardig te draaien
Dat is netjes inderdaad... Heb niet alles gezien, maar het spel zag er goed uitquote:Op donderdag 5 februari 2009 03:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
[..]
Tegen tien man was het niet zo moeilijk meer![]()
Maar 3x winst op rij zonder tegendoelpunt
Hij vroeg m'n nieuws van de dag.quote:Op donderdag 5 februari 2009 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
Gaan jullie het over voetbal hebben?
http://www.nu.nl/wetensch(...)en-ouderdomsgen.htmlquote:Op donderdag 5 februari 2009 04:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij vroeg m'n nieuws van de dag.![]()
Wat is jouw nieuws van de dag?![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 04:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij vroeg m'n nieuws van de dag.![]()
Wat is jouw nieuws van de dag?![]()
Zeker interessant.quote:Op donderdag 5 februari 2009 04:06 schreef Twerk het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/wetensch(...)en-ouderdomsgen.html
Vond ik toch wel opmerkelijk nieuws.. En interessant.
Wat een rare vraag zo op de ochtend.quote:
Ik denk dat hij al even wakker isquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat een rare vraag zo op de ochtend.
Wanneer heb je voor het laatst gehuild? Dan moet je echt eerst even met je hoofd tegen een muur bonken. Het is ochtend!
Isis niet. Ben jij al even wakker?quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij al even wakker is
lol, Isis lag nog in d'r bedquote:
En, wanneer heb jij heb voor het laatst gehuild?quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol, Isis lag nog in d'r bed![]()
Ja, ik ben al even wakker
Oh!quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:53 schreef Noek het volgende:
[..]
En, wanneer heb jij heb voor het laatst gehuild?
lolquote:Op donderdag 5 februari 2009 08:53 schreef Noek het volgende:
[..]
En, wanneer heb jij heb voor het laatst gehuild?
Die zijn al the goners.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Anders doodt Juud een konijntje?
[ afbeelding ]
Je moet Jacques Herb niet op zijn woord geloven.quote:
Hier zijn de sokken ook *poef.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die zijn al the goners.
Ze is nu begonnen met het verstoppen van sokken.
Een ware hel gelijk zeg ik je.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet Jacques Herb niet op zijn woord geloven.
Gisterquote:
Ik heb zeker weer iets gemist?quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Aw! [ afbeelding ]
Nu maar hopen dat je geen konijntjes in gevaar hebt gebracht.
Ja. Juud doodt konijntjes als Dementor huilt. Ze verstopt ook sokken.quote:
Heuh dat eerste is verzonnen door u.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja. Juud doodt konijntjes als Dementor huilt. Ze verstopt ook sokken.
Gaat het niet goed en is er al ergens licht in de tunnel?
Ja, en nou terugkrabbelen hè.quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heuh dat eerste is verzonnen door u.
U!quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heuh dat eerste is verzonnen door u.
You know the rules of the game!quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, en nou terugkrabbelen hè.![]()
Maar snap ik wel hoor, voor je het weet zijn je onderbroeken aan de beurt![]()
Dan was het je man. Verstop zijn sokken!quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had heul niet gehuild en toch lag er een vis op de bodem van de kom!
Met een smaakje?quote:
Toch hè, zie je nou!quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan was het je man. Verstop zijn sokken!
Wie was ook weer die presentatrice die, toen ze erachter kwam dat haar man buiten de deur neukte, alle knopen van zijn overhemden afknipte onder het mom 'Als ze zo goed kan naaien, naait ze ook die knopen er maar aan!' ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Toch hè, zie je nou!
* debuurvrouw Alle knoopjes van overhemden afknipt
Was dat niet bij Ranking the Stars vorig jaar?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie was ook weer die presentatrice die, toen ze erachter kwam dat haar man buiten de deur neukte, alle knopen van zijn overhemden afknipte onder het mom 'Als ze zo goed kan naaien, naait ze ook die knopen er maar aan!' ?
Ja ik weet het ook niet meer. (zat al even te denken)quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie was ook weer die presentatrice die, toen ze erachter kwam dat haar man buiten de deur neukte, alle knopen van zijn overhemden afknipte onder het mom 'Als ze zo goed kan naaien, naait ze ook die knopen er maar aan!' ?
Die reus, Tineke?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien dat het daar ter sprake kwam? Is al van een aantal jaar terug. Tineke Verburg was het!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:09 schreef Manu82 het volgende:
Was dat niet bij Ranking the Stars vorig jaar?
Wat een boom van een vrouw is dat trouwens! Ik heb een aantal jaar terug meegedaan aan een proefaflevering voor een nieuw seizoen van Tien voor Taal, toen zij het nog presenteerde en -uiteraard- stond ik in de finale. Stond ik naast haar. Nu ben ik al niet groot, maar naast haar voelde ik me helemaal een kleine uk.quote:De wraakactie van presentatrice Tineke Verburg is legendarisch. Haar man bleek een verhouding te hebben met kunstenares Patty Harpenau, die opschepte over haar bedprestaties. Een ziedende Tineke knipte alle knopen van de overhemden, broeken en jasjes van haar man, propte alles in vuilniszakken en plakte er een briefje op: “Als jouw nieuwe vrouw zo goed kan naaien, kan ze nu haar gang gaan!”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |