.quote:Op donderdag 5 februari 2009 03:42 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik snap er de balle van maar ik voel dat je gelijk hebt!
Er werd geredeneerd dat hetgeen wat het geheel smaakt geeft ook de naam zou zijn.. Shoarma op een smaakloze pizzabodem zou dan dus shoarma heten in plaats van pizza. En vervolgens redeneerde ik dat enkel patat voor mij ook smakeloos en ranzig is, maar dat ik een patatje met curry toch patat noem..quote:Op donderdag 5 februari 2009 03:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
van de pizza en de patat
Ligt duidelijk aan mij
2-0quote:Op donderdag 5 februari 2009 03:51 schreef Twerk het volgende:
Fritsje, mijn grote vriend.. Wat is uw nieuws van de dag?
Oh, dat noem ik juist altijd 'curry'.quote:Op donderdag 5 februari 2009 03:49 schreef Twerk het volgende:
maar dat ik een patatje met curry toch patat noem..
Groningen leek weer aardig te draaienquote:
Ik heb vandaag een pizza besteld. Was een goeiequote:
Niet zo veel sorryquote:Op donderdag 5 februari 2009 03:49 schreef Twerk het volgende:
De grote vraag nu is wat jij ervan vindt?
quote:
Tegen tien man was het niet zo moeilijk meerquote:Op donderdag 5 februari 2009 03:55 schreef Twerk het volgende:
[..]
Groningen leek weer aardig te draaien
Dat is netjes inderdaad... Heb niet alles gezien, maar het spel zag er goed uitquote:Op donderdag 5 februari 2009 03:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
[..]
Tegen tien man was het niet zo moeilijk meer![]()
Maar 3x winst op rij zonder tegendoelpunt
Hij vroeg m'n nieuws van de dag.quote:Op donderdag 5 februari 2009 04:01 schreef liesje1979 het volgende:
Gaan jullie het over voetbal hebben?
http://www.nu.nl/wetensch(...)en-ouderdomsgen.htmlquote:Op donderdag 5 februari 2009 04:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij vroeg m'n nieuws van de dag.![]()
Wat is jouw nieuws van de dag?![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 04:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij vroeg m'n nieuws van de dag.![]()
Wat is jouw nieuws van de dag?![]()
Zeker interessant.quote:Op donderdag 5 februari 2009 04:06 schreef Twerk het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/wetensch(...)en-ouderdomsgen.html
Vond ik toch wel opmerkelijk nieuws.. En interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |