Dan was het je man. Verstop zijn sokken!quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had heul niet gehuild en toch lag er een vis op de bodem van de kom!
Met een smaakje?quote:
Toch hè, zie je nou!quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan was het je man. Verstop zijn sokken!
Wie was ook weer die presentatrice die, toen ze erachter kwam dat haar man buiten de deur neukte, alle knopen van zijn overhemden afknipte onder het mom 'Als ze zo goed kan naaien, naait ze ook die knopen er maar aan!' ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Toch hè, zie je nou!
* debuurvrouw Alle knoopjes van overhemden afknipt
Was dat niet bij Ranking the Stars vorig jaar?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie was ook weer die presentatrice die, toen ze erachter kwam dat haar man buiten de deur neukte, alle knopen van zijn overhemden afknipte onder het mom 'Als ze zo goed kan naaien, naait ze ook die knopen er maar aan!' ?
Ja ik weet het ook niet meer. (zat al even te denken)quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie was ook weer die presentatrice die, toen ze erachter kwam dat haar man buiten de deur neukte, alle knopen van zijn overhemden afknipte onder het mom 'Als ze zo goed kan naaien, naait ze ook die knopen er maar aan!' ?
Die reus, Tineke?quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien dat het daar ter sprake kwam? Is al van een aantal jaar terug. Tineke Verburg was het!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:09 schreef Manu82 het volgende:
Was dat niet bij Ranking the Stars vorig jaar?
Wat een boom van een vrouw is dat trouwens! Ik heb een aantal jaar terug meegedaan aan een proefaflevering voor een nieuw seizoen van Tien voor Taal, toen zij het nog presenteerde en -uiteraard- stond ik in de finale. Stond ik naast haar. Nu ben ik al niet groot, maar naast haar voelde ik me helemaal een kleine uk.quote:De wraakactie van presentatrice Tineke Verburg is legendarisch. Haar man bleek een verhouding te hebben met kunstenares Patty Harpenau, die opschepte over haar bedprestaties. Een ziedende Tineke knipte alle knopen van de overhemden, broeken en jasjes van haar man, propte alles in vuilniszakken en plakte er een briefje op: “Als jouw nieuwe vrouw zo goed kan naaien, kan ze nu haar gang gaan!”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |