Tot eind vorig jaar zonder een enkel probleem. Daarna moestie terug naar m'n pa en heb ik zelf een Elite gekocht (voor HDMI). Ding is doorverkocht en werkt nog prima voor zover ik weetquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:42 schreef wc-eend het volgende:
Wie heeft er hier nog een first batch console behalve ik, zonder rrod gehad te hebben?
Ik durf daar wel aan te twijfelen hoor...quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
Killzone lijkt me erg vet maar ook weer niet vetter als een Gears!
Waar?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:23 schreef SkyChat het volgende:
Een vriend van me koopt vandaag Guitar Hero III met een Gitaar erbij voor 40 euries (splinternieuw)
Ik heb alleen de Mass Effect novels gelezen. Het Halo universum vindt ik niet zo interessant, games hebben een iets te cartoony feel voor mij. Of is dat in de boeken anders?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat was serieus he! Heb je ze gelezen toevallig? Vraag anders maar aan DooD of UN4
Eens.quote:
Ja, Dead Rising en Forza zijn ook tof.quote:
Die heb ik alquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Koop dan ook de boeken jong! Die zijn veel toffer dan de games
quote:Battlefield 1943 for PSN/XBLA
While the first images of Battlefield: Bad Company 2 are still waiting, Electronic Arts and DICE have announced a new variation of the Battlefield license, which will operate the latest version of the Frostbite engine: Battlefield 1943 Pacific. This umpteenth FPS on the Pacific will allow players s'étriper social Conquest mode on three of the most famous maps of Battlefield 1942: Guadalcanal, Iwo Jima and Wake Island. Destructible buildings, vehicles flying, rolling or floating, the worshipers of the series will not be at home but frankly can unwind in the idyllic scenery, galvanized by the soft roar of 23 other angry. Hostilities begin this summer on X360 and PS3.
http://planetbattlefield.gamespy.com/fullstory.php?id=156522
Heel andersquote:Op vrijdag 6 februari 2009 02:44 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de Mass Effect novels gelezen. Het Halo universum vindt ik niet zo interessant, games hebben een iets te cartoony feel voor mij. Of is dat in de boeken anders?
Voor XBLA? Neem aan dat dit geen arcade titel wordt. Wordt wel een die-moet-ik-hebben-titel waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
Dit is ook wel tof. Full price zou ik hem niet halen, maar als (goedkope) download is het misschien wel leuk om de oude BF1941 tijden te doen herleven. Goede zet van EA.
[..]
Battlefield 1943 for PSN/XBLA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn maar 3 maps dacht ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Voor XBLA? Neem aan dat dit geen arcade titel wordt. Wordt wel een die-moet-ik-hebben-titel waarschijnlijk.
EDIT: Oh, dus wel? Althans, dat lees ik ook op Fok!Games.
Nou mooi dan, want dan zal hij niet 50/60 euro worden, maar hoe krijg je zo 3D FPS met grote maps dan in een arcade titel? Die zijn toch maximaal 250 MB ofzo?
Ja maar dan nog. Zo'n nieuwe engine en drie grote maps lijken me meer dan 250 MB samen. Maar goed, het zal wel niet dan. Mij hoor je niet klagenquote:
+ (4,95)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:37 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl
3 xbox 360 games voor 19,95
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |